سابق Maple Leafs بازیکن ادی زیستن می میرد در 83 - Sun, 26 Jul 2020 PST

ادی زیستن یکی از NHL رنگارنگ ترین بازیکنان و خاموش کردن یخ درگذشت. او 83. تورنتو افرا برگها اعلام این خبر در ی

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

ادی زیستن یکی از NHL رنگارنگ ترین بازیکنان و خاموش کردن یخ درگذشت. او 83.

تورنتو افرا برگها اعلام این خبر در یک صدای جیر جیر صبح روز یکشنبه.

"ادی سرگرم برگ طرفداران یخ در نه فصل و برای چندین دهه از آن. او خواهد بود تا حد زیادی از دست رفته" این تیم گفت: در صدای جیر جیر.

شناخته شده برای خود کبودی سبک متمایز اسکیت راه رفتن و بزرگ تر از زندگی شخصیت زیستن برنده چهار استنلی فنجان با تورنتو در دهه 1960 از جمله حق رای دادن جدید ترین پیروزی در سال 1967.

با نام مستعار "سرگرم کننده" — با علامت تجاری خود را کلاه کابوی و لوکس سبیل — او گل پیروزی را برای برگها در سال 1963 نهایی.

مادری از Sudbury, Ontario, بازی های برگزار شده قسمت 17 فصل از سال 1958 از طریق 1975 با شش تیم NHL, از جمله نه سال با Maple Leafs. او بعدها یک مدافع برای برنامه های سواد آموزی پس از آشکار بود که او بی سواد برای بسیاری از زندگی خود را.

سابق Maple Leafs کاپیتان داگ گیلمور که بازی با این تیم در 1990s گفت: در یک صدای جیر جیر او "غمگین در از دست دادن اما خیلی خوشحال به او را شناخته شده است."

"ادی زیستن آموخت من دو چیز مهم است — دیدن طنز در فقط در مورد همه چیز زندگی می کنند و مانند یک قهرمان" گیلمور گفت. "چهار فنجان با برگ و یک شخصیت بزرگتر از زندگی است."

زیستن تا به حال 239 اهداف 465 امتیاز و 1,431 پنالتی دقیقه در 1,047 بازی NHL. جناح اضافه شده و شش گل و هفت پاس گل و 151 پنالتی در دقیقه 74 حذفی matchups.

در اکتبر سال 2016 زیستن ذکر شده بود در شماره 68 در صد یک لیست از 100 برگ که منتشر شد به عنوان بخشی از تیم صدمین سالگرد.

بسیاری از بازیکنان هاکی در حال جشن, در یک آهنگ و یا بالای نمودار. اما زیستن نه عادی بود بازیکن هاکی.

"پاک کردن مسیر" توسط داگلاس رنکین با اسرار آغاز شده "پاک کردن مسیر در اینجا می آید زیستن. او می زند اونا پایین و او به اونا یک ضربت سخت زدن. او می تواند نمرات اهداف او یک استعداد. ادی ادی زیستن."

آهنگ زاییده افکار از پخش برایان مک فارلین عرضه در ماه فوریه سال 1966 و در صدر تورنتو موسیقی می پردازیم.

زیستن در زمان تلفات در مخالفت ضربه زدن Hall of Famer Gordie Howe دو بار. اما او به یاد می آورد قابل توجه در مقابله با Howe که به پایان رسید خود را بر روی یخ خصومت زمانی که آنها در یک تورنمنت گلف در ورمونت.

آنها توافق کردند که به آمار هر یک از دیگر از آن پس در تکان دادن دست بر روی آن.

زیستن به یاد می آورد Hall of Famer ژان Beliveau درخواست او چرا او را ضربه زدن به او و سپس عذرخواهی می کنیم.

"من گفتم:" ژان گاهی اوقات من دروغ'," او گفت: با خنده در یک مصاحبه تلویزیونی در ماه نوامبر سال 2019.

اما زیستن نیز می دانستند که او outmatched, معروف اسکیت دور از باب کلی و Plager برادران در یک بازی در برابر سنت لوئیس در اوایل 1970s.

زیستن زیرفشار از برگها' سازمان پس از بازنشستگی اما مانند بسیاری از بازیکنان از این تیم 1960 سلسله بود, بازگشت, برای, برابر, در سال های اخیر است.

متولد به مهاجران اوکراینی در فوریه. 11, 1937, کلبه مشغول به کار بود در یک قصاب فروشگاه در سودبوری هنگامی که او تلاش برای Guelph Biltmores انتاریو هاکی انجمن. او رفت و به بازی در پنج فصل برای Biltmores و یکی برای اهل مشیت قرمز قبل از امضای قرارداد با نیویورک رنجرز به Biltmores' پدر و مادر ،

کلبه های ساخته شده خود را NHL اولین بار در سال 1958 و معامله شد به تورنتو در سال 1960 پس از امتناع از رفتن به دیترویت.

او موفق به کسب جام با برگها در سال 1962 '63, '64 و '67.

زیستن را به ثمر رساند حرفه ای-بالا 26 اهداف با تورنتو در سال 1966 اما معامله شد به Boston Bruins بعدی بهار زیر برگها' نهایی جام حذفی برنده شوید. او در رفتن به بازی با لس آنجلس کینگز, Buffalo Sabres و پیتسبورگ پنگوئن قبل از بازگشت به تورنتو برای نهایی دو فصل است.

کلبه شد, محبوب, تبلیغات, سخنگوی تعدادی از برندها در کانادا پس از بازی روز, از جمله برای نوشابه شرکت پاپ Shoppe.

"شاید من در آنجا در مدرسه. اما یک چیز وجود دارد من آموخته ام از من پدر و مادر" او گفت: یک گروه از بچه ها در یک سال 1978 پاپ Shoppe تجاری. "نگاه پس از nickels و dimes و دلار را از خود نگاه کنید."

کلبه ای که بینی سخت بود به دست تا به حال یک خط امضا: "من یک بینی برای ارزش است."

در سال 1990 او به نظر می رسد از یک چمدان در یک هتل در یک تجاری برای سفرهای آخر هتل های زنجیره ای.

در سال 2019 او یک کتاب منتشر شد به نام "هاکی ترین داستان های سرگرم کننده."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن