منچستر یونایتد و چلسی قفل کردن در لیگ قهرمانان لکه های وحشی در روز پایانی لیگ برتر بازی

منچستر یونایتد و چلسی واجد شرایط برای لیگ قهرمانان در هزینه لستر در یک کوره در رفته روز پایانی فصل لیگ برتر یک

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

منچستر یونایتد و چلسی واجد شرایط برای لیگ قهرمانان در هزینه لستر در یک کوره در رفته روز پایانی فصل لیگ برتر یکشنبه در حالی که بورنموث و واتفورد تنزل شد برای پایان دادن به پنج سال باقی می ماند در پرواز بالا.

ایران برنده 2-0 در لستر از طریق اهداف برونو فرناندز و جسی Lingard به اوله گونار Solskjaer تیم یک مقام سوم به پایان برسد.

چلسی ضرب و شتم ولورهمپتون 2-0 پس از یک هدف و کمک توسط ماسون کوه به پایان رسید و در چهارم و نهایی لیگ قهرمانان مقدماتی بالا لستر است که در چهار صفحه برای بسیاری از این فصل است.

لستر به جای بازی در لیگ اروپا همراه با تاتنهام که درو 1-1 در کریستال پالاس به امن ششم — بالاتر از ولورهمپتون در هدف تفاوت دارد.

نبرد برای جلوگیری از باقی مانده سقوط اماکن رفت و به سیم به استون ویلا به ثمر رساند در دقیقه 84 اذعان کرد یک دقیقه بعد پس از آن برگزار شد به صورت 1-1 قرعه کشی در غرب هم برای زنده ماندن. کاپیتان جک گریلیش به ثمر رساند ویلا هدف در آنچه که می تواند آخرین بازی خود را برای بچگی باشگاه.

بورنموث آنچه را تا به حال انجام و ضرب و شتم اورتون, 3-1, اما به پایان رسید تا یک نقطه در پشت ویلا. واتفورد نیز تنزل به بعد به گذشته تیم بعد از باخت 3-2 در آرسنال است.

منچستر سیتی گذشت 100 اهداف برای مبارزه با 5-0 برنده بیش از گذشته-محل و در حال حاضر-تنزل مقام نورویچ یک بازی مشخص شده است که آخرین بار در لیگ برتر برای دیوید سیلوا پس از 10 سال با شهرستان. کوین ده بروین یک رکورد بستن 20th کمک از فصل و همچنین گل دو بار.

لیورپول به پایان رسید آن عنوان برنده فصل را با یک پیروزی 3-1 در خانه نیوکاسل به پایان رسید و در یک باشگاه-رکورد 99 امتیاز.

همچنین ساوتهمپتون ضرب و شتم شفیلد یونایتد 3-1 با مهدی سیدصالحی به ثمر رساند خود را 22nd, هدف از این فصل است. که در سمت چپ او یک پشت لستر را جیمی Vardy که برنده بوت طلایی به عنوان لیگ بالاترین گلزن.

سوانسی در بالا

Andre Ayew فوق العاده اواخر اعتصاب به سوانسی 1-0 برنده بیش از 10-مرد Brentford در ساق پا ابتدا از خود لیگ قهرمانی حذفی نیمه نهایی.

Ayew که قبلا دیده می شود او در نیمه دوم پنالتی ذخیره شده توسط David رایا زده نه دقیقه از زمان در ورزشگاه آزادی با یک وحشی شلیک از 16 متری.

لیدز و وست برومویچ در حال حاضر ترویج شده است به لیگ برتر از ردیف دوم مسابقات قهرمانی.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب