دوروتی دین ارائه: خنک کردن با این طراوت آناناس, توت, بستنی چوبی درمان - Mon, 08 Jun 2020 PST

آفتاب و بستنی یخی رفتن دست در دست. آنها در حال نهایی لول درمان در یک روز گرم تابستان. اما ما نیست 6 دیگر پس از

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

آفتاب و بستنی یخی رفتن دست در دست. آنها در حال نهایی لول درمان در یک روز گرم تابستان. اما ما نیست 6 دیگر پس از منجمد رنگی آب قند و رنگ آمیزی و زبان به عنوان جذاب.

به عنوان بزرگسال, ما نیاز به بستنی یخی با شکر کمتر مواد طبیعی و الکل.

در حال حاضر که من باید توجه کامل خود را, اجازه دهید من به شما معرفی آناناس توت میآید.

این کل میوه boozy بستنی یخی هستند و با طراوت شیرین و ترش. آنها ساخته شده با تمشک و توت فرنگی و کمی از شکر خود را به منظور ارتقاء شیرینی آب لیمو برای tartness و لوتا کل آناناس, خوب, دلیل الکل.

و آنها نمی تواند راحت تر.

پنج مواد تشکیل دهنده مخلوط و تیره و تار (برای حذف دانه) و سپس ریخت و قالب بستنی چوبی که در آن انواع توت ها اضافه می شوند و قبل از رفتن به فریزر.

راستش سخت ترین بخشی است که در انتظار 6-8 ساعت را برای آنها به یخ. همین دلیل است که این نابغه به این حق قبل از خواب و سپس شما به تعویق انداختن زمان دور و می توانید آنها را برای صبحانه. خوب شاید نه ... er, شاید – من نمی خواهد قضاوت کند.

آنها برای صبحانه کباب استخر احزاب و یا هر زمان شما احساس می کنید خورشید آزار شما.

به علاوه هر کس دوست دارد مواد غذایی بر روی چوب. این خلاق و سرگرم کننده راه برای ضرب و شتم گرما به معنای واقعی کلمه خواهد بود که تمام اطراف وزوز با مهمانان خود را.

شما می توانید به طور کامل سفارشی کردن دستور العمل های خود را به میل خود. سعی کنید آن را مورد علاقه خود را با انواع شراب. سوئیچ ها برای هلو یا هندوانه. و یا اضافه کردن آهک و یا نعناع.

و اگر شما لازم نیست که بستنی چوبی قالب قوطی کوچک یکبار مصرف لیوان و یا سینی های یخ می توان استفاده کرد. فقط با پوشش پلاستیکی یا فویل و قرار دادن چوب popsicle.

آناناس بستنی یخی توت

2 فنجان شراب سرخ یا هر نور شراب

6 اونس تمشک تقسیم شده (حدود 1 آید تپه جام)

6 اونس توت فرنگی قطعه قطعه شده و تقسیم شده (حدود 1 آید تپه جام)

2 قاشق غذا خوری شکر و یا بیشتر به سلیقه

1 قاشق غذا خوری آب لیمو تازه

اضافه کردن آناناس, 4 اونس تمشک 4 اونس توت فرنگی و شکر و آب لیمو را در یک مخلوط کن و مخلوط تا صاف. فشار مخلوط به حذف دانه.

پور مخلوط را در قالب بستنی یخی به طوری که آنها در مورد 3/4 کامل و سپس تقسیم و باقی مانده انواع توت ها را به هر یک بستنی چوبی قالب و بالا کردن با بقیه مخلوط.

قرار دادن چوب popsicle و یخ تا جامد حدود 6-8 ساعت است.

آدری و آلفارو را می توان در رسید spoonandswallow@yahoo.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن