'پوشش یک مراسم شیطانی': گروه تظاهرات خارج اسپوکن سلامت افسر خانه بیش از دولت دستور ماسک - Fri, 17 Jul 2020 PST

یک گروه از حدود 30 نفر جمع شده بودند با یک بلند گو حرف زدن در خارج اسپوکن منطقه ای بهداشت افسر دکتر باب لوتز خ

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

یک گروه از حدود 30 نفر جمع شده بودند با یک بلند گو حرف زدن در خارج اسپوکن منطقه ای بهداشت افسر دکتر باب لوتز خانه شب جمعه در اعتراض به دست زدن به او از محلی پاسخ به COVID-19 گیر ترویج تئوری های توطئه و فشار در استان و شهرستان مقرر در ماسک-پوشیدن در.

به عنوان کالین پالمر 42 برگزار شد نشانه آن است که گفت: "پوشش یک مراسم شیطانی" یک مرد در یک مغلوب ساختن پیشی جستن پیراهن با یک پرچم آمریکا بازی "Proud to Be an American" و "آمریکای زیبا" در یک بلندگو.

یکی از معترضان در زمان بلند گو حرف زدن برای گفتن لوتز و همسایگان خود "واکسن در حال آمدن است با یک تراشه" و این که "من یک نظریه پرداز توطئه. من یک واقع گرا هستم."

Kelli هاوکینز سخنگوی اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه گفت: سلامت منطقه اعتقاد بر این اعتراض مربوط به لوتز اخیر تصمیم به زندان یک COVID-19-مثبت مرد بی خانمان که حاضر به از خود جدا کنند.

در حالی که یک تجمع اعتراضی برگزار کردند و علامتی در مورد اسامی گفت: آنها در آنجا بودند در اعتراض به ماسک. این گروه سازماندهی شده توسط کیسی واندن از حقوق مردم یک نوظهور سازمان مستقر در بویزی.

"هیچ کس قدرت بیش از هر کسی دیگری" واندن گفت.

واندن گفت که او نمی تواند پاسخ دهد که چه اجباری به پوشیدن ماسک متفاوت از حکم به پوشیدن کمربند ایمنی اما تکرار شده است که "هیچ کس قدرت." او گفت: این که آیا آن را رانندگی بدون گواهینامه, رانندگی بدون کمربند ایمنی و یا خرید بدون ماسک, مردم باید یک انتخاب شخصی است.

هفته گذشته لوتز با اشاره به استدلال فیلسوف جان رالز که استدلال می کرد که یک فرد آزادی متوقف می شود که در آن نقض شخص دیگری آزادی. هنگامی که مردم استدلال می کنند آن را در برابر حقوق اساسی ساخته می شود برای انجام کاری لوتز گفت: هیچ کس این حق در قانون اساسی به ضرر شخص دیگری با گسترش یک بیماری کشنده.

"وجود دارد یک اساسی تنش وجود دارد که در بهداشت عمومی اخلاق" لوتز گفت: در هفته گذشته. "بهداشت عمومی اخلاق به نظر می رسد در کل جمعیت. ما یک جامعه مبتنی بر رویکرد است. در برابر حقوق فردی تبدیل ثانویه به جامعه بزرگتر."

ایستاده در پیاده رو خارج لوتز خانه جف ایرلندی گفت که او را نمی بینیم virus به عنوان یک تهدید برای جامعه است. ایرلندی و چند تن دیگر از معترضان گفت: آنها اعتماد ندارند گزارش COVID-19-مربوط به مرگ و میر و یا رسانه تفاسیر از این آمار است.

ایرلندی و معترض غنی مونرو اذعان کرد که در روزهای اخیر ایالات متحده coronavirus مرگ و میر حدود 140,000 COVID-19 مرگ و میر ناشی از 600,000 گزارش در سراسر جهان نامتناسب مرگ و میر با توجه به ایالات متحده باعث می شود تا 4 درصد از جمعیت جهان است.

مونرو گفت که او معتقد است اعداد به "تحریف" به القاء "از ترس" به عنوان بخشی از یک برنامه برای کنترل مردم است.

وقتی پرسیده شد که سود حاصل از دستور کار معترضان نیست شناسایی افراد خاص یا گروه. مونرو گفت که ذینفع دستور کار "مردم در آن بالا است."

"وجود دارد یک نظم جدید در آینده," او گفت:. "ما همچنین نگران واکسن اجباری."

پالمر با ثبت نام در مورد شیطانی پوشش گفت که او و دوستان او در اعتراض به اعتقاد ویروس جدی است اما این ماسک پوشیدن قرار می دهد و افراد سالم در معرض خطر است. او همچنین گفت: ماسک-پوشیدن مانع ارتباط انسان معنوی و اتصال به دیگران و آزادی بیان و آن را شیطانی.

برای Darla Krug, پسرش سندرم داون است بزرگترین نگرانی است. او معتقد است با پوشیدن یک ماسک نا امن است برای او با توجه به یک برنامه به طور بالقوه در معرض خطر سیستم ایمنی بدن است. او گفت: دکتر حاضر به دادن پسرش پزشکی معافیت از پوشیدن یک ماسک با وجود مقالات او می خواهم به عنوان خوانده شده مورد ماسک' خطرات برای افراد مبتلا به سندرم داون.

Krug گفت: این ویروس نیاز به "آن دوره اجرا" پس مردم را گله ایمنی. او همچنین گفت که او نگران پسرش گرفتن coronavirus و که او معتقد است که او با پوشیدن یک ماسک را افزایش می دهد خطر خود را.

وقتی پرسید که آیا او را به پوشیدن ماسک برای محافظت از او را از عفونت او گفت که او نمی خواهد

چند ماشین پلیس پارک شده بودند در لوتز در خیابان برای نظارت بر رویداد. پلیس خواسته معترضان برای ترک پیاده رو و وارد لوتز اموال و یا مانع ترافیک Sgt. ترزا فولر گفت. او گفت: شب باقی مانده صلح آمیز است.

فولر گفت: ماموریت پلیس در حالی که ماسک حکم در محل به آموزش را بازداشت و افسران خارج لوتز خانه را به محافظت از هر کس حق آزادی بیان و ایمنی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب