حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای مجازی

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه لوازم خانگی مهم پشتوانه واردات مستقی

توسط NASERINEWS در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>دکان</span> <span class=changed>تازه</span> <span class=changed>لوازم</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه لوازم خانگی مهم پشتوانه واردات مستقیم، مولودی متاع Moloudimall

فروشگاه اینترنتی اثاثیه خانگی مجموعه مولودی مال حساس بیش از سه دهه کار حرفه ای در حوزه اسباب و اثاث خانگی، یعنی از سال 1370 سرگرم به عمل و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، تیم مولودی جنس در حوزه فروش اسباب خانگی کلیدی توجه به استانداردها و نیاز مشتریان مهم بالاترین میزان مرغوب بودن و مناسبت ترین قیمت، کار خویش را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی آغاز کرده است.

هم حال مولودی مال مفتخر می باشد که اهمیت توجه به رضایت مشتریان و همکاران جزوء خوش نام ترین های بازار لوازم خانگی ایران باشد. در گفتگویی که مهم مادح مولودی رئیس ارشد همین گروه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان این مجموعه ملازم آوردیم:

امید هست که مشتریان همیشگی و قدیمی هم حیاتی حضور در باشگاه مشتریان وبسایت مولودی مال، ما را مفتخر نمایند و هم زمان از هدایا و تخفیفات ویژه وب سایت اینترنتی اثاثیه خانگی مولودی محصول برای مشتریان کهن به کار گیری نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال راضی بودن خرید کننده عزیز از خرید کردن خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به وبسایت مولودی جنس میتوانید از نشانی زیر به کار گیری نمایید:

آدرس سایت رسمی مجموعه مولودی مال: مولودی مال

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سالهای پیشین به عنوان یک عدد از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، همین شرکت فعالیت خویش در حوزه اثاثیه خانگی را از سال ۲۰۱۸ با واردات محصولات اهمیت کیفیت دیجیتال آغاز کرد. محصولاتی عمدتا کلیدی مارک های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست همین کمپانی از به عبارتی ابتدا بر همین اورجینال بوده میباشد که لیاقت خریدار کالی ناب خرید کردن یک محصول دارای میزان مرغوب بودن و راضی بودن بخش میباشد و خیر هر کلایی حساس هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از ارزش رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی می باشد وقتی که هدف شما نیز ارائه محصولات با کیفیت و هم ارزش مطلوب و رقابتی می باشد کار دوچندان پیچیده و مشکلی را پیش بر روی خود کالی ناب خواهید گذاشت. اما همین مجموعه امیدوار هست که به یاری خدا و همت همکاران همچنان که تا به امروز در به وقوع پیوستن این اساسی برنده بوده‌اند در آینده هم جهت جلب رضایت مندی اکثر مشتریانشان سعی ببیشتری شکل بدهند.

کالی ناب بی حریف در بها محصولات شیائومی در بازار

در ضمن مغازه کالی ناب رو در راستا محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی دارای ارزش رقابتی و مضاعف عالی به نسبت بازار ارزش محصولات شیائومی در نظر گرفت.

برای مراجعه به دکان کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر بر روی پیوند تحت کلیک نمایید:

آدرس وب تارنما فروشگاه اینترنتی کالی ناب: کالی ناب

لوگو کالی ناب
لوگو مغازه کالی ناب

فروشگاه محصولات منزل و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک وب سایت مورد پسند به جهت بانوان و نوعروسان نقص‌ پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به تیتر یک بازرگانی مطمئن و به رخ حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته می باشد و از نخست سرمایه خویش را بر تهیه محصولات دارای میزان مرغوب بودن بنا نهاده است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره مغازه اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا مهم خدماتی متفاوت و گلچین کردن از بهترین برندهای بازار به جای تمامی چیز فروشی و فروش نامطمئن، اهمیت نگاهی اساسی و هدف راضی بودن مشتریان خویش را از بین تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خود انتخاب کند؛ مطمئن‌تر، کلیدی کیفیت‌تر و حیاتی بها های منصفانه را به مشتریان جانِ خویش ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اسباب خانگی اورجینال

در رابطه دارای وبسایت خانگی لند مهم مدیریت فروش با شخصیت همین تیم قوی و با کیفیت حرف کردیم و از میزان مرغوب بودن محصولات و تنوع فراوان همین سایت به نسبت بقیه سایتها فروش اینترنتی محصولات اثاثیه خانگی سوال پرسیدیم، البته پاسخ آقای هیمن عبداله پوری زیاد دیدنی و کافی بود:

در سال چهارم عمل خواستیم کاری بزرگ‌تر کنیم و گامی تازه برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و اهمیت مجموعه‌ای از بهترین مرکز ها مستقیم صادرات محصولات اسباب خانگی و اثاثیه جانبی بر سر میز گفتگو نشستیم و کلیدی متخصصین این حوزه در جهت همکاری به جهت پشتیبانی و راهنمایی خرید کردن مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه همین مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری رئیس فروش گروه خانگی لند

مشاهده و باز‌نگری محصولات سایت خانگی لند پیشنهاد میشه، به ویژه برای بانوان و دوستانی که به جهت تنظیم جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو مغازه اینترنتی خانگی لند

آدرس تارنما خانگی لند یکی از بهترین مراجع تهیه و خرید جهیزیه عروس از بانه: خانگی لند

پیشرومال یک سایت جامع از اسباب و اثاث خانگی و محصولات تکنولوژی روز دنیا pishromall

سایت دکان اینترنتی پیشرو مال ، از زیر گروه سایتهایی می باشد که تمرکز با آن‌ها بر محصولات مختص و تکنولوژیک است، این فروشگاه در سال 1400 اهمیت فروش محصولات سایت آمازون در کشور ایران و حساس ارزش کاهش از همین وب سایت بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به رخ جدی، کار خود را در زمینه محصولات 'خانگی گجت و جانبی با میزان مرغوب بودن و گارانتی دار در سال 1401 شروع کرد. هدف همین مجموعه فروش محصولات دارای کیفیت و اهمیت قیمت های مطلوب و خدمات متمایز از دیگر تارنما ها می باشد. تیم پیشرومال همت بر ارسال محصولات در پرسرعت ترین زمان و بالاترین خدمات را دارد.

مشاوره خرید کردن و پشتیبانی مشتریان در کمترین زمان ممکن را دارد. قیمت محصولات موجود در پیشرومال کارایی شده همواره به روز باشد و میتوانید حیاتی خیال سهل وآسان ثبت پیشنهاد نمائید.

در واقع موضوع خاصی که پیشرو مال را در چکیده همین مقاله ما گنجانده حضور گسترده محصولات وب سایت غالب آمازون در محصولات همین وب سایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به این وب سایت بزنید، شاید شما نیز نظیر ما محصولاتی رو اونجا پیدا کنید که در بقیه سایتها یا این که سرچ های اینترنتی ایرانی نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: پیشرومال

فروشگاه پیشرومال
لوگو مغازه پیشرومال

یک وبسایت بینظیر به جهت خرید کردن لپ تاپ استوک، مارک نام آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنج‌مین گزینه از لیست معرفی 1+4 فروشگاه برتر، فروشگاهی غیر لوازم خانگی اما ضروری برای علاقمندان به لپ تاپ و خرید لپ تاپ، دکان اینترنتی آبیدر استوک به عنوان تارنما فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ درگیر به عمل شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این قابلیت را به جهت مشتریان آماده می‌آورد که قیمت ها را مقایسه نمایند و بتوانند مدل‌های متنوعی را باز‌نگری کنند. نکته دیدنی در مورد لپ تاپ استوک ارزش آن است. میزان دارایی مورد نیاز برای خرید کردن لپ تاپ استوک نسبتاً یک سوم دارایی آیتم نیاز برای خرید یک لپتاپ تازه اهمیت مشخصاتی مشابه است.

اما آنچه دکان لپ تاپ آبیدر استوک را از سایر رقبا مختلفی می کند، علاوه بر قیمت منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره خوب قبل از خرید لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی حیاتی همین گروه در ارتباط باشید و محصولات همین مغازه رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید سوای نگرانی

مسئله با در خرید لپ تاپ های استوک کیفیت و اطمینان از کارکرد و سلامت بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار عالی به جهت راحتی خیال مشتریان، صد رد صد قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای تام دستگاه را به جهت مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت استعمال مشخصی را به جهت کاربران در لحاظ گرفته اند که در صورتی که در زمان به کار گیری مشکلی متوجه دستگاه شد فارغ از هزینه دستگاه را رجوع داده و یا این که هزینه را به حساب خریدار واریز مینمایند و یا این که دستگاهی سوای مشکل احتمالی برای ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که توسط آبیدر استوک ارائه می‌شود، قابلیت و امکان تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. حساس توجه به حجم بالای سفارشات، سعی کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کمتر از ۴ روز کاری)

برای خرید کردن و یا مشاهده دسته های محشر لپ تاپ استوک بدون شک به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و بها لپ تاپ استوک : آبیدر استوک

در نهایت در یک جدول میتونیم همین چهار دکان رو دارای نیز مقایسه کنیم:

در جدول ذیل تلاش کردیم بهترین خصوصیت های هر دکان اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه خدمات 1+4 دکان معرفی شده

در صورتی که شما هم فروشگاه خوبی میشناسید قطعا معرفی کنید.

نکات اساسی در خرید اینترنتی

امکان خرید و فروش امن از روش اینترنت، عاملی اساسی به جهت موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی است. بخش اعظمی از مشتریان نسبت به همین جور معاملات شک و تردید دارند زیرا نگران‌اند که داده ها شخصیشان توسط هکرها یا این که کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. کلیدی یاری دانش روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در هم اکنون پیشرفت‌ میباشند و هر روز برای امنیت و راحتی بیشتر خرید و فروش اینترنتی یک راهکار جدید ابداع می‌شود. اهمیت وجودِ این، هنوز هم بخش اعظمی از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در استفاده از اینترنت شک وتردید دارند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته اهمیت که در خرید کردن اینترنتی می بایست به آن توجه کنید این هست که خرید کردن خود را از یک سایت اعتبار و خوش سوابق انجام دهید. مطلقا نظرات اعضا در ارتباط با ارآیه محصول و رضایت مشتریان را در نظر بگیرید.

به همین نکته اعتنا نمایید که برای پیدا کردن وبسایت های دارای در نتیجه های جستجو ممکن هست تقلبی شکل دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس عملکرد نمایید وبسایت هایی که میشناسید را گزینش کنید خیر لزوما تارنما هایی که در نتیجه ها ابتدایی وب سایت گوگل بالا آمده اند. در اسم سایت مراقب اشتباه املایی یا این که دامنه ی آن (به عنوان مثال .net به جای .com .net) باشید و مطلقا از صحت و صدق نشانی تارنما اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای مهم ssl معتبر خرید کردن کنید

هرگز کلیدی استعمال از کارت اعتباری خود از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاری نکرده هست ، هیچ خرید کردن آنلاین و یا پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. البته همین مورد را به چه صورت متوجه شویم؟ سایتی که اهمیت SSL رمزگذاری شده هست نشانی اینترنتی آن دارای HTTPS شروع می شود خیر فقط حساس HTTP.

علاوه بر همین نمادی از یک قفل کوچک هم در آدرس بار آن ظاهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار آدرس یا نوار شرایط ذیل قرار دارد که مقام قرارگیری آن ، بستگی به نوع مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS درحال حاضر حتی در وب سایت هایی که خرید کردن اینترنتی را ارائه نمی دهند نیز فعال میباشد ونشانه ای از امن بودن آن سایت دارد. همین استاندارد تا جایی دارای میباشد که وب سایت گوگل Chrome هر ورقه ی سوای رمزگذاری SSL را به تیتر “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

از رمز دوم پویا استفاده کنید

رمز پویا کارت بانکی یکی از از اصلی‌ترین مورد ها امنیتی برای دوری از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های متعدد برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. همین روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی اهمیت روش‌های متفاوت برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در مملکت گسترده شده و بخش اعظمی از اشخاصی که دیتاها یه خرده از روش‌های سارقان امروزی دارند در گیر ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در شرایط رمز اثبات شما به جهت خرید کردن اینترنتی یا این که انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم همیشگی دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری نظیر شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به طرز فیشینگ سارقان به شکلی اعضا را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک صفحه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا این که همان رمز پویا راهکاری برای وصال به امنیت در خدمات اینترنتی است. در علیه رمز ثابت، رمز پویا قرار دارد و به معنای واژه رمزی میباشد که می‌تواند فقط به جهت یک بار در تراکنش آیتم استعمال قرار گیرد. بر پایه آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ برهان شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در مملکت است. به این خاطر استعمال از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز اثبات در دستور کار قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود اصلی جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی همگی بانک‌ها می‌توان مقدار قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کاهش داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کمتر می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای استعمال از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر توشه خرید اینترنتی یا پرداخت‌های تهیدست رمز دوم کارت، از رمز پویا که خزانه در اختیارشان قرار می‌دهد، استعمال کنند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین فعالیت هایی که در سال های اخیر در باطن مرز و بوم شروع شده، تصویب و هدایت مغازه های اینترنتی است. نماد اعتماد الکترونیکی که به وسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران به مغازه های آنلاین داده می شود بهترین رویه برای تشخیص و شناسایی یک وب سایت اعتبار از وب تارنما های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی فروشگاه های آنلاین می توانند مهم تصویب اسم اینترنتی در سامانه نماد اعتماد الکترونیکی به آدرس www.enamad.ir درخواست تصویب دیتاها و اختصاص نشانه اعتماد را داشته باشند. همچنین همه فروشگاه های گزینه تایید می بایست آرم اعتماد الکترونیکی را (که به صورت یک e آبی رنگ به یار یک یا این که یک سری نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: به عبارتی طور که می دانید جعل کردن یک آیکون گرافیکی کار چندان دشواری نیست. در نتیجه درصورتیکه می خواهید از امنیت یک وب تارنما تماما مطمئن شوید به اندازه میباشد به ورقه کسب و کارهای مهم نماد اعتماد الکترونیکی در همین وب سایت مراجعه نمایید و دارای یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن سایت گزینه حیث اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین برای خرید کردن های الکترونیکی از درگاه های متصل به خزانه های طرف قرارداد به کارگیری می کنند. پس در این نخست می بایست دقت داشته باشید که هیچوقت به فروشگاهی که برای انتقال مبلغ خرید کردن از شماره کارت شخصی به کار گیری می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی با استفاده از پروتکل های امن SSL رابطه شما را اهمیت خزانه آیتم لحاظ برقرار می کنند. به همین ترتیب در صورتی که به نوار آدرس وب سایت بانکی که از طریق دکان به آن متصل شده اید اعتنا کنید، در شروع آن می بایست کلمه https را تماشا کنید. درصورتیکه ورقه خزانه آیتم حیث مهم کلمه http میباشد هیچ وقت اطلاعات حساب بانکی خود را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در هنگام وارد نمودن اطلاعات کارتتان در صفحه بانک آیتم نظر، حتی اگر تمامی شرایط دیگر نیز مثبت بودند تا جای ممکن از کاغذ سوییچ های مجازی (Virtual Keyboard) به کار گیری کنید تا ضریب امنیتی فعالیت شما بالاتر باشد. همچنین تا حد امکان از به اندازه نت ها و رایانه های موجود در مرکزها عمومی مانند مدرسه های و دانشکده برای انجام خرید کردن اینترنتی به کارگیری نکنید.

از مرورگر به روز به کار گیری کنید

بسیاری از افراد از مرورگرهای کهن و غیراستاندارد مانند internet اکسپلورر نسخه ۶ یا این که مرورگرهای قدیمی دیگر به کار گیری می‌کنند.

توجه فرمائید که چنانچه به سلامت داده ها خویش اصلی می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به درستی روی مرورگر خویش ببینید، از پایانی ورژن مرورگر گزینه علاقه‌تان به کار گیری کنید. زیرا در اورجینال مرورگرها خویش حیاتی مشکلات و حفره‌های امنیتی هستند که کلیدی کشف آن ها نسخه‌ای تازه جهت پوشش همین حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از آخرین ورژن مرورگرتان برای خرید الکترونیکی استعمال کنید.

 

روش فعالسازی رمز پویا برای خرید اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی فقط و صرفا توسط بانک صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر بانک می‌توانند به جهت اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خویش به شعب آن خزانه مراجعه کنند. همچنین اخذ رمز پویا از روش اس ام اس و یا راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های مهیا شده برای ارائه آن به مشتریان توسط بانک‌ها است. بانک مرکزی نیز با هدف ارزیابی و راهبری همین پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از ابتدای دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در بیشتر بانک‌ها باجه‌ای به منظور ارائه سرویس ها الکترونیک در نظر گرفته شده و مشتریان هر بانک برای دریافت هدایت و خدمات دارای ربط کلیدی رمز پویا می‌توانند به همین باجه‌ها مراجعه کرده و سرویس ها اخذ کنند. همچنین در رخ پیدایش مشکل، مشتریان می‌توانند این حیاتی را از روش روابط‌عمومی مدیریت شعب هر بانک پیگیری کنند. یا اساسی مرکز پشتیبانی تلفنی خزانه تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، سرویس ها پرداخت اینترنتی را از روش یک عدد از بانک‌های سرزمین دریافت می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین وقتی می‌خواهید مرحله پرداخت وجه را از طرز کارت انجام دهید وارد درگاه پرداخت بانک مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی اهمیت طراحی و تولید درگاه‌هایی مشابه به درگاه‌های کلیدی بانکی و آدرس‌های مشابه آن را در اختیار کاربران قرار دیتا و به محض وارد نمودن اطلاعات بانکی، اقدام به سرقت دیتاها حساب‌های بانکی و در غایت سرقت وجوه از حساب بانکی عضو می‌کنند، لذا بایستی نسبت به فعال نمودن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خود اقدام کنند.

مجرمان سایبری اساسی ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و اعتقادوباور نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، اسباب و اثاث خانگی و بسته‌های هدیه مبادرت به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا این که عضو را وارد برگه جعلی و مشابه سازی شده بانک کرده یا در بعضا از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مانند دیوارو شیپور اقدام به گرفتن قسمتی از پول جنس به تیتر پیش پرداخت یا این که به عبارتی بیعانه کرده و آن‌گاه قطع ارتباط می‌کنند.

در پایان باز هم بایستی به این نکته اشاره نماییم که یک دکان اعتبار را نمی اقتدار فقط اهمیت دقت به رتبه آن در وب تارنما هایی مانند الکسا یا این که تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن شناخت و ممکن است یک ورقه فروشگاهی ساده در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب تارنما مالامال زرق و الکتریسیته اینترنتی مهم هزاران مشاهده کننده و جايگاه جهانی بالا داشته باشد. کلیدی رعایت این نکته ها معمولی می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در دهه اخیر، اساسی توجه به شتاب بالای خرید، سرعت بالای ارسال، هزینه کمتر و صرفه جویی از اتلاف وقت افراد به خرید اینترنتی تمایل متعددی نشان داده‌اند ولی نکته‌ای که همواره از شروع کسب و کارهای اینترنتی مطرح بود و افراد نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که اهمیت دقت به دغدغه‌های افراد در دنیای کنونی، خرید اینترنتی در هر جایی از جهان فرار و گریز ناپذیر است. از همین رو ملاحضات و نکات بالا از مهمترین مواردی می باشد که می‌تواند به جهت اعتماد به یک فروشگاه اینترنتی به شما امداد نماید و دور اندیشی شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آینده بالا ببرد تا در غایت خرید اینترنتی فارغ از دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم این نوشته توانسته باشد به جهت شما در خرید کردن اینترنتی خوب تر امداد کننده و راهنما باشد.

با تشکر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن