لوی B Cavener: دیدگاه یک معلم در باز کردن گوهر مدارس دولتی با خیال راحت - Wed, 08 Jul 2020 PST

توسط لوی B. Cavener برای بسیاری از مناطق اوت خواهد usher در 2020-2021 سال تحصیلی. این بدان معناست که وجود دارد

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

توسط لوی B. Cavener

برای بسیاری از مناطق اوت خواهد usher در 2020-2021 سال تحصیلی.

این بدان معناست که وجود دارد فقط چند هفته کوتاه برای مناطق و مدارس به کار کردن طرح های خود را در از سرگیری مدرسه با خیال راحت.

اول ما باید بپذیریم که مدارس باید شیوع COVID-19. این قطعا اتفاق خواهد افتاد. هدف این است که با در نظر گرفتن گام های منطقی که خوشه رخ می دهد در مشت و در صدها. اگر آغاز مدرسه در این سال به نظر می رسد بیشتر یا کمتر همان روز افتتاحیه سال گذشته ما در حال انجام کاری اشتباه خطرناکی.

در زیر اقدامات عملی است که می تواند گرفته شده ابتدا با مراحل است که نیاز به هیچ/پول کمی پس از مراحل است که به یک سرمایه گذاری به پایان می رسد و با برخی از جدی مکالمات در معرض خطر فعالیت های جوامع نیاز به بحث در مورد.

تعویض به یک بلوک A/B برنامه با نیمی از دانش آموزان در هر روز اجازه خواهد داد که مدارس و کلاس های درس برای بهتر پیاده سازی اجتماعی فاصله دستورالعمل.

ما نیاز به پیدا کردن یک راه برای ارائه مواد غذایی با خیال راحت. آن است که آیا غذا خوردن در خارج از آب و هوا اجازه و/یا متناوب ناهار به تامین اجتماعی فاصله محلات نیاز به خلاق در برنامه ریزی راه برای جلوگیری از سنتی و جمعی از دانش آموزان برای صبحانه و ناهار.

عملی از اجرای ماسک صورت در مدارس ابتدایی قابل بحث است اما هیچ دلیلی وجود ندارد که چرا آنها نباید اجباری در سطح متوسطه از مواردی است که معافیت پزشکی. فیزیکی فاصله و پوشش دو مهم ترین گام های ما را می تواند به جلوگیری از گسترش و انتقال است.

متوسط و علامت غربالگری چک باید اجرا شود قبل از ورود به اتوبوس ها و ساختمان مدرسه با یک روش در جای خود برای احتمال یک دانش آموز با داشتن یک تب یا سرفه.

حضور چهره بافت و مواد ضد عفونی کننده دستمال مرطوب نباید دیکته دیگر که معلمان در حال حاضر به خرید این از کیف پول خود را. بیش از حد بسیاری از معلمان را به عهده داشته اند ارائه این شخصا.

هر معلم است که هر گونه علائم ممکن است باید در خانه بمانند اما بسیاری از ولسوالی ها در کشور رنج می برند از کمبود معلمان جایگزین.

اگر معلمان و کارکنان دستور به قرنطینه ما باید به اندازه کافی جایگزین نیروی انسانی و یا مدرسه خواهد بود مجبور به بستن.

ما نیاز به آماده برای یکی دیگر از امکان آموزش از راه دور دوره با توجه به شیوع در مدرسه. عدالت در دسترسی به اینترنت برای جوامع روستایی و خانواده های کم درآمد باید یک اولویت است.

ما نیاز به یک مکالمه جدی در ادامه برخی از فعالیت های این مدرسه در سال است. این نمی شود اما به آن باید گفت: همه ورزش ها برابر خلق شده برای COVID-19.

پرتاب توپ در اطراف از متری جدا از هم در سافتبال زمینه حمل می کند همان شیوع خطر به عنوان کشتی گیران بالا رفتن تنفس و عرق کردن در هر یک از دیگر و به اشتراک گذاشته شده mat. من اعتقاد ندارم ورزشی "همه یا هیچ رویکرد است." اجازه دهید ما بررسی خطرات ذاتی در هر یک از.

ایضا دوره است که ذاتا باید تعداد زیادی از دانش آموزان در همان اتاق.

برای مثال چندین کر در سراسر کشور مرتبط شده اند به "سوپر پخش" حوادث. ما نیاز به پیدا کردن یک راه امن برای این برنامه به ادامه.

این بدیهی است که یک لیست کامل نیست. اما من بر این باورند که اجرای این گام های عملی واقعی است نقطه شروع با خیال راحت به ما اجازه می دهد تا دانش آموزان و کارکنان به رزومه این سقوط در حالی که حفاظت از سلامت افراد در ساخت و جامعه حمایت از کار ما.

لوی B Cavener یک مطالعات اجتماعی معلم زندگی در کالدول, Idaho. او در وبلاگ IdahosPromise.Org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن