COVID-19 اشتراک گذاری داده ها با اجرای قانون مقر

NASHVILLE, Tenn. — مقامات بهداشت عمومی در حداقل دو سوم از کشورهای ایالات متحده آمریکا در حال به اشتراک گذاری ا

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

NASHVILLE, Tenn. — مقامات بهداشت عمومی در حداقل دو سوم از کشورهای ایالات متحده آمریکا در حال به اشتراک گذاری این آدرس از افرادی که coronavirus با اولین پاسخ دهندگان. هواداران می گویند اندازه گیری طراحی شده است برای محافظت از کسانی که در خط مقدم اما این موجب نگرانی از پروفایل در جوامع اقلیت در حال حاضر عدم اعتماد از اجرای قانون است.

همراه نقد و بررسی مطبوعات از این کشورها یافت می شود که حداقل 10 متحده همچنین نام هر کسی که تست مثبت است.

به اشتراک گذاری اطلاعات را نقض نمی کند, پزشکی, قوانین حفظ حریم خصوصی تحت راهنمایی های صادر شده توسط وزارت بهداشت و خدمات انسانی. اجرای قانون مقامات می گویند این اطلاعات کمک می کند تا آنها اقدامات احتیاطی اضافی برای جلوگیری از انقباض و گسترش coronavirus.

اما آزادی مدنی و فعالان جامعه ابراز نگرانی از پتانسیل پروفایل در آمریکایی های آفریقایی تبار و اسپانیایی جوامع است که در حال حاضر مضطرب در رابطه با اجرای قانون است. برخی تصور اطلاعات در حال ارسال به مقامات مهاجرت.

در تنسی این موضوع موجب انتقاد از هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات به قانونگذاران که تنها آگاه شد از اشتراک گذاری داده ها در اوایل این ماه.

"اطلاعات در واقع می تواند یک اثر سرما" است که نگه می دارد کسانی که در حال حاضر بی اعتقاد دولت از مصرف COVID-19 تست و احتمالا سرعت بخشیدن به گسترش بیماری" تنسی سیاه, انجمن در بیانیه ای گفت در اوایل این ماه.

بسیاری از اعضای جوامع اقلیت هستند شاغل در صنایع که نیاز به آنها را به نشان می دهد تا به کار هر روز آنها را بیشتر مستعد ابتلا به این ویروس و بیشترین نیاز به آزمون.

AP بررسی نشان می دهد که مقامات بهداشت عمومی در حداقل 35 متحده به اشتراک گذاری این آدرس از کسانی که تست مثبت برای coronavirus — ارائه شده توسط دولت و یا ادارات بهداشت محلی به اعزام اورژانس مراکز است که درخواست آن را. در حداقل 10 از کسانی متحده سازمان بهداشت و درمان نیز خود را به اشتراک بگذارید نام: Colorado, آیووا, لوئیزیانا, Nevada, New Hampshire, New Jersey, داکوتای شمالی, اوهایو, داکوتای جنوبی و تنسی. ویسکانسین بنابراین به طور خلاصه اما متوقف در اوایل این ماه.

توماس Saenz رئیس جمهور از مکزیکی آمریکایی دفاع حقوقی و آموزشی صندوق گفت: سازمان های اجرای قانون باید توضیح دهد که چرا آنها در حال جمع آوری نام و یا آدرس و اطمینان از جوامع اقلیت که اطلاعات نمی تواند تبدیل شود بیش از به دولت فدرال است. او با اشاره به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت خواسته است که دولت های محلی همکاری با مقامات اداره مهاجرت به عنوان یک نگرانی است.

"ما باید سوال که چرا اطلاعات مورد نیاز ارائه می شود برای اجرای قانون وجود دارد که خطر سوء استفاده" Saenz گفت.

مقامات اجرای قانون توجه داشته باشید که واگذار شده با اطلاعات محرمانه مانند شماره امنیت اجتماعی و سابقه کیفری. این COVID-19 اطلاعات فقط در ادامه این روند.

با توجه به ملی برادرانه منظور از پلیس بیش از 100 افسر پلیس در ایالات متحده درگذشت از coronavirus. صدها نفر بیشتر باید تست مثبت و در نتیجه نیروی انسانی بحران.

"بسیاری از سازمان ها قبل از داشتن این اطلاعات تا به حال افسران پایین و در حال حاضر آنها قادر به نگه داشتن آن را به حداقل برساند" گفت: Maggi Duncan, مدیر اجرایی, تنسی, Association of Chiefs of Police.

منتقدان تعجب می کنم که چرا اولین پاسخ دهندگان نه تنها اقدامات احتیاطی را با هر کس با توجه به اینکه بسیاری از افراد مبتلا به این ویروس بدون علامت یا علائم خفیف. پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی تنها در آن موارد تایید شده بیماری است که بعید است برای تضمین حفاظت آنها استدلال می کنند.

در اوهایو سلامت مدیر دکتر امی اکتون صادر سفارش مارس 24 نیاز به ادارات بهداشت محلی برای ارائه اضطراری کنندگان نام و آدرس افراد در حوزه های قضایی خود را که تست مثبت برای COVID-19. در عین حال نظم همچنین اظهار داشت که پاسخ ابتدا باید فرض کنیم هر کسی آنها در تماس با ممکن است COVID-19. که بخشی از سفارش پازل اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا.

"در صورتی که بهترین یا تمرین توصیه می شود پس چرا نیاز و یا تمایل به اشتراک گذاری اطلاعات خاص با اولین پاسخ دهندگان گفت:" Gary Daniels رئیس لابی برای ACLU را اوهایو فصل.

دانکن گفت: داشتن اطلاعات از قبل با ارزش است چرا که آن را اجازه می دهد تا افسران "برای انجام کارهای خود را بهتر و امن تر است."

به استفاده از داده های افسران نیست دست فیزیکی لیست COVID-19 بيمار. به جای آن آدرس و نام پرچم در سیستم های کامپیوتری به طوری که dispatchers رله می تواند اطلاعات به افسران در پاسخ به یک تماس.

در تنسی داده است پاکسازی از مخابرات اضطراری سیستم پایگاه داده در عرض یک ماه و یا زمانی که بیمار است و دیگر اینکه نظارت توسط وزارت بهداشت و درمان, به گفته مقامات بهداشت و توافق نامه AP بررسی شده است.

اولین پاسخ دهندگان نیز باید موافقت آنها نمی با استفاده از داده ها برای رد تماس برای خدمات مورد نیاز نیز به اجرا در اکثر کشورهای دیگر با استفاده از این اطلاعات است.

در اوهایو فرانکلین شهرستان که شامل سرمایه دولت, مقامات بهداشتی گزارش 914 تایید شده و احتمالی موارد به اعزام سازمان در مارس و آوریل اما حذف آن نام را از لیست بیماران پس از صرف 14 روز در انزوا گفت: سخنگوی Mitzi کلاین.

برخی باور ندارند. تنسی مهاجر و پناهنده حقوق ائتلاف توصیف های پزشکی اطلاعات به عنوان "عمیقا در مورد" هشدار داد که انجام این کار ممکن است تضعیف اعتماد دولت ها تلاش کرده اند تا با ساخت مهاجران و جوامع از رنگ.

"به ما بگویید که چگونه آن را برای شما کار کند و سپس به ما بگویید که چگونه به خوبی آن کار شده است. آیا فقط به ما بگویید که شما به آن نیاز دارید برای کار خود گفت:" دولت Rep. G. A. Hardway یک ممفیس دموکرات که ریاست قوه مقننه سیاه حزبی.

داده ها باقی می ماند بسیار در پی پس از توسط اجرای قانون است. در پنسیلوانیا دو پلیس اتحادیه شکایت به نیروی محلی مقامات بهداشت به افشای هر دو بیمار نام و آدرس. طرح دعوی در دادگاه است و هنوز در انتظار.

نیوهمپشایر مقامات بهداشت توافق برای شروع به اشتراک گذاری نام و آدرس در اواسط ماه مارس اما در ابتدا وجود یک سوء تفاهم است. برخی از اولین پاسخ دهندگان همچنین به اطلاع رهبران محلی کنونی در موارد گفت: دولت در بخش بهداشت و درمان سخنگوی جیک لئون.

که متوقف شده است و "ما نه با تجربه مسائل اضافی" لئون گفت.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان اندرو ویلز-Huggins در کلمبوس, اوهایو; Nomaan تاجر در هوستون; Holly Ramer در کنکورد, New Hampshire; Mark Scolforo در هریسبورگ پنسیلوانیا; Todd ریچموند در مدیسون ویسکانسین; و لیندسی Whitehurst در سالت لیک سیتی کمک به این گزارش.

____

Kimberlee Kruesi را می توان در رسید https://twitter.com/kkruesi

_____

دنبال AP پوشش همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن