Sainted & آلوده: باید تشکر JCC اما به این معنی حتی بیشتر در حال حاضر

Sainted (به علاوه کوچک آلوده)من باید نوشته شده و این قبل از همه گیر shutdown اما در حال حاضر این معنی است حتی

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

Sainted (به علاوه کوچک آلوده)

من باید نوشته شده و این قبل از همه گیر shutdown اما در حال حاضر این معنی است حتی بیشتر و من هم به نشستن و نوشتن.

Sainted به سنت پل مرکز جامعه یهودیان — تمام کارکنان و عضویت هستند.

قبل از مرکز بسته و درمان آن را به می رسند هر زمان از روز و استقبال توسط تیم یا هر یک از بسیاری از چهره دوستانه در میز. همیشه یک لبخند و یک سلام دوستانه. من صرف بیشتر وقت من در آنجا حضور در کلاس های تناسب اندام و کارکنان است بنابراین انطباق — کلاس های بزرگ و ارائه طیف گسترده ای برای هر سطح تناسب اندام خود را است.

من دوست دارم در آینده به مرکز -- آن است که واقعا یک جامعه از کوچک tots در مدرسه و یا مراقبت از خانواده شنا, سالمندان جمع آوری برای جلسات نیازهای ویژه گروه داشتن جلسات و یا شرکت در شنا و دیگر فعالیت های مردانه بسکتبال لیگ و البته تمام برنامه های فرهنگی برای یهودی و غیر یهودی مردم است. واقعا چیزی برای هر کس. با تشکر JCC

کوچک آلوده: به دوچرخه سوار به سرعت در رودخانه بلوار دوشنبه و فریاد یک زن است که بیش از حد از او لین در حالی که در حال اجرا: استراحت, pal. من فکر می کنم Tour de France, برگزار خواهد شد در این سال پس سهولت در آموزش های خود. مسیر بسیار شلوغ است این روزها وجود دارد و یک خط بسته شده است. هر کس در حال انجام بهترین خود را به نگاه کردن به اجتماعی فاصله و هنوز هم امن است. اگر شما کمی آهسته شما ممکن است احساس نیاز به فریاد.

جوآن Barrett, Saint Paul

Sainted

من درایو گذشته دیو Autocare در رزویل حداقل 3 بار در ماه زمانی که من دریافت مواد غذایی برای مادرم یا تمایل به زن سبک و جلف از طریق کارکنان فوق العاده در سنت فرانسیس بیمارستان حیوانات. دیو واقع شده است در گوشه ای از جاده شهرستان ب و ال روزاریو. مردم در دیو را از جمله مراقبت از مادر و درمان او را با احترام. او نتواند همه شما به او تمایل به نگه داشتن خود را امن.

این نامه ای است خطاب به چه نوع دیو مردمی به مادر ما هر چند. این نامه همه چیز در مورد محبت دیو دادن است به همه ما که راه رفتن و یا رانندگی است که تقاطع شلوغ در یک روز به صورت روز.

دیو یک چشم, پیر انتخاب کنید تا کامیون در گوشه ای از بسیاری خود را که صاحبان ایستگاه تزئین برای هر تعطیلات و یا رویداد خاص است. امروز در راه من به ذکر دامپزشک به بلند کردن مادر زن سبک و جلف من تا به حال به طور کامل به نوبه خود در اطراف در صندلی من در حالی که رانندگی برای دیدن صفحه نمایش فعلی. من نمی خواهد خراب کردن آن را برای شما آینده رهگذر را با توصیف آنچه در صفحه نمایش به نظر می رسد. فقط می دانم که اگر شما در حال راه رفتن در نزدیکی ال روزاریو و یا رانندگی در بزرگراه. 36, نگاهی به ال روزاریو خروج فقط برای تفریح و نوسان توسط دیو را به گرفتن برخی از گاز و یا به سادگی به لبخند. شما نمی خواهد نا امید.

ارین فلپس-Stark, مپلوود

Sainted

صادقانه فرد یا افرادی که کیف پول من در پارکینگ در شمال St Paul هدف در صبح روز چهارشنبه و تبدیل آن به مردم در فروشگاه.

جایزه sainted به هدف کارگران در فروشگاه برای نگه داشتن خانواده تغذیه و دیگر چیزهای مفید آنها انجام می دهند!

دنیس Raverty غرب سنت پل



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن