جیمی هال درایوهای با یاس بنفش عنوان - Sun, 02 Aug 2020 PST

جیمی هال قرار داده 4,800 کیلومتر در ماشین خود را در طول 30 روز سفر جاده ای است که شامل پنج مسابقات گلف و خانم

توسط NASERINEWS در 13 مرداد 1399

جیمی هال قرار داده 4,800 کیلومتر در ماشین خود را در طول 30 روز سفر جاده ای است که شامل پنج مسابقات گلف و خانم نزدیک در مقدماتی برای PGA Barracuda قهرمانی.

27-year-old pro مرتب کردن سفر در سبک يكشنبه گرفتن یاس بنفش شهرستان دعوتی عنوان با ثابت 6-تحت 66 در Fairways برای یک شات پیروزی بیش از براد مارک.

سالن قرار دادن پدال به فلز در اواخر دور نهایی با birdies در Nos. 14 و 16 و یک پر رو دو توپ پر در 18. مارک شروع روز با یک شات منجر شود اما کاهش یافته است به دوم زمانی که سالن سوخته تا طرف مقابل در 5-تحت 31.

سالن که انشعابات زمان بین سیاتل و caddying در ترون شمالی در اسکاتسدیل آریزونا اقدام به Wyoming, کلرادو, سانتا رزا (کالیفرنیا) و رنو قبل از پیدا کردن دایره برنده در Fairways و جمع آوری جو Durgan یادبود جایزه.

با وجود نسبتا شلوغ رهبران سالن شبیه او بود در یک بازی گاه به گاه یکشنبه قدم زدن, chomping در آدامس و چت با برادر/caddie خواهد شد.

"من واقعا لذت بردن از بازی گلف, آیا آن را در مسابقات و یا بازی با دوستان" گفت: سالن که شات 17-تحت 199 بیش از 54 سوراخ و سوراخ $5,000. "داشتن برادر من از اینجا کمک نگه داشتن من آرام است. وجود دارد قطعا لحظات من نا امید. من آن را نشان نمی دهد اما من سپاسگزار به او را در کیسه."

هال مارک و اسپوکن را اریک Ansett بازی در فینال نفره,,,,, به طوری که آنها می دانستند که در آن آنها بود اما آنها تا به حال هیچ راهی برای ردیابی بقیه در این زمینه است. یاس بنفش به طور معمول به روز رسانی نمرات ارسال شده در پشت چرخ دستی های نهایی 3 به 4 گروه تقسيم شدند اما نبود یک گزینه با COVID-19 پروتکل محدود کردن تماشاگران است. وجود دارد هیچ گالری claps برای birdies و معمول ناوگان چرخ دستی پس از نهایی گروه قابل توجهی کوچکتر.

به عنوان آن معلوم شد بزرگترین رقیب به هال و مارک بود Kyle Mitsunaga بازی در دوم-به-گذشته ، سابق Boise State گلف باز بود 16 زیر پس از مرغک در شماره 14 اما او سه putted شماره 18 به پایان برساند و در مقام سوم.

"این نوع مانند همه چیز در این سال" هال گفت. "شما باید آن را در پرواز وجود دارد و هیچ راه دقیق برای کشف کردن هر چیزی در حال حاضر. من می دانستم که اگر من می توانم نگه داشتن یک یا دو سکته مغزی جلوتر از همه در گروه من و هیچ کس دیگری قرار بود بیش از حد عمیق, من می توانم آن را بیرون بکشد."

سالن مختصری تلو تلو خوردن بر روی پر-5 12 جذب یک ضربه پنالتی بعد از درایو خود را در بر داشت آب خطر و پس از آن سه-قرار دادن دیو. او نقل مکان کرد و به 16 تحت دو زدن توپ مرغک روی par-5 14. وی افزود: به سرب خود را در 16 بعد از سیگار کشیدن درایو خود را ظرف پنج متری از لبه جلو در 371-حیاط سوراخ. خود تراشه نورد در چهار پای او زدم در زدن توپ مرغک.

"تراشه احتمالا به عنوان خوب به عنوان درایو" هال گفت.

"او محو است که یکی در 16" گفت: مارک 36 سال pro مستقر در برکلی, کالیفرنیا, که گفت که او احتمالا در هر mini-تور در ایالات متحده آمریکا "من فکر کردم آن یک برگ وقتی که من سوار وجود دارد و معلوم شود که توپ خود را. او برخی از سرعت clubhead لمس در اطراف سبزی و او واقعا پسر خوب بیش از حد."

مارک birdied شماره 17 به جلو و در یک. او تا به حال یک نگاه خوبی در مرغک بسته شدن سوراخ, اما او توپ تضعیف چپ لبه فنجان. در ضمن سالن تحت فشار قرار دادند و او توپ را روی گوه شات به سنگین, خشن, سپس gouged یک تبادل گوه از 165 متری به حدود 35 پا از سوراخ. او پناه 4-بالا و پایین صفحه برای پیروزی.

"من خوشحالم که من سمت چپ اولین توپ زیر سوراخ, بنابراین من می تواند تهاجمی با یک بعدی" هال گفت.

سالن 5-زیر از طریق هفت سوراخ در Barracuda مقدماتی اما نمی پایان قوی است. او اصلاح شود که مشکل یکشنبه.

Spokane اندرو فون Lossow (68-70-75) بود پایین ، برگزارکنندگان مسابقات ارائه $3,500 بررسی به Shriners بیمارستان برای کودکان–Spokane.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن