شاون Vestal: این یک راه طولانی از شهر ما منشور ادعا می کند به ما دستبند سیستم پلیس نظارت - Thu, 19 Jun 2020 PST

بخش 129 از اسپوکن شهرستان منشور است که در آن آفتاب از خوش بینی می درخشد بیشتر روشن با توجه به پلیس نظارت. آن ب

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

بخش 129 از اسپوکن شهرستان منشور است که در آن آفتاب از خوش بینی می درخشد بیشتر روشن با توجه به پلیس نظارت.

آن بخش را پاس اختیارات بازرس به "به طور مستقل بررسی هر موضوع لازم است" با توجه به پلیس شکایت و به انتشار گزارش در مورد یافته های آن است.

روشن و ساده است.

ماده 27 این شهر قرارداد با Spokane, پلیس انجمن صنفی از سوی دیگر است که در آن است که استقلال می رود به مرگ است.

عملیات بازرس اتاق شد گیرند به آخرین صنفی قرارداد توسط Condon دولت و جدید پیشنهاد قرارداد را تضعیف مسوولان استقلال بیشتر است. ماده 27 وجود دارد و فقط به دلیل غیر نظامی نظارت شده است گیرند به حق از اتحادیه عمومی کارگران به صورت جمعی معامله بیش از شرایط کار و ارسال به بررسی مستقل از اعمال خود است شرایط کار پلیس فقط می تونم پشت سر گذاشت.

آن را به دولت قانون به راستی باز کردن راه برای تغییر است. من در مورد نوشت که در اوایل این هفته به عنوان یک خیابان به سمت ایجاد توازن قدرت بین شهروندان و پلیس; امروز من می خواهم به تاکید یکی دیگر از ابزار: پایدار شهروند فشار است.

چند هفته گذشته به ما آموخته است که هنگامی که شهروندان خود را افزایش صدای آنها می تواند در اثر تغییر دهید. اگر شهروندان و رهبران در اسپوکن می خواهید به تحقق وعده شهرستان منشور آنها نیاز به انجام بیش از منتظر تغییرات در دولت قانون و یا سرزنش دولت قبلی برای خود بد قرارداد یا گله یا شکایت.

آنها نیاز به جمع آوری جهنم در مورد ماده 27. آنها نیاز به ایجاد همه با آن درگیر عمیقا ناراحت کننده با آن. آنها نیاز به اجازه نمی دهد آن باقی بماند بی سر و صدا یک سنگر بی حرمتی به ارزش ها در شهرستان منشور.

آنها چنین ساده و جذاب اصول بعد از همه: مستقل تحقیقات. گزارش های عمومی در یافته است.

در اینجا این است که چگونه پیشنهاد ماده 27 ادعا می کند برای دیدار با آنها.

می گویند یک شکایت در مورد یک افسر بسیار عظیم کسی سر با nightstick می آید به دفتر پلیس بازرس. ما بازرس پس از آن تصمیم می گیرد و اگر آن را باید ارسال به Spokane پلیس اداره امور داخلی بخش یا مراجعه کننده برای میانجیگری با رئیس پلیس.

در ساخت که عزم ما مستقل, بازرس "ممکن است" با توجه به ماده 27 انجام تحقیقات مقدماتی که در آن او خواهد بود و مجاز به مصاحبه واقعی شاکی و شهود "به عنوان منطقی لازم است."

(در علاوه بر این به قوانین در مورد آنچه اتفاق می افتد به شکایت آمده است که به OPO مقاله 27 مجموعه که IA دریافت شکایات به طور مستقیم آن را به اطلاع مسوولان از آن به عنوان باز کردن هر گونه تحقیقات جنایی به افسران. IA را کامل 10 روز کسب و کار برای انجام این کار است.)

اگر بازرس احساس می کند شکایت نیاز به تحقیقات او را به جلو آن را به IA. با استثنائات بسیار کمی همه چیز است که به شرح زیر اقدام خواهد شد و تحت نظارت IA روند که بازرس عمدتا ناظر. رئیس اول تصمیم می گیرید اگر یک IA تحقیقات موجه است و در همه و یا اگر برخی دیگر پایین تر در سطح داخلی بررسی است.

اگر یک IA پروب باز بازرس اطلاع داده خواهد شد و مجاز به شرکت در مصاحبه IA انجام و سوال بپرسید (هر چند نه فراموش مستقل مصاحبه ها), نقد و بررسی شواهد و دریافت یک کپی از فایل مورد زمانی که IA باعث می شود خود را تعیین.

اگر, از سوی دیگر, هیچ بررسی تلقی موجه با رئیس و بازرس مخالف او ممکن است درخواست تجدید نظر تصمیم به رئیس. رئیس تصمیم خود را زودتر تصمیم گیری نهایی خواهد شد.

که در آن نقطه OPO ممکن است رفتار خود را محدود رسیدگی به عدم وجود تحقیقات و نشر محدود گزارش هر چند ماده 27 نمی خواهد اجازه می دهد هر یک افسر پلیس برای شناسایی شود.

در حال حاضر اگر یک IA تحقیقات به اتمام است ما بازرس ممکن است نقد و بررسی است که بررسی و تعیین کند که آیا تنها آن را "کامل و هدف."

چه شما ممکن است بخواهید اتفاقی می افتد اگر ما مستقل و بازرس احساس می کند شکایت بود و نه کامل به هدف و یا در غیر این صورت بررسی درست است ؟ او ممکن است بپرسید IA برای تحقیقات بیشتر است. اگر IA و بازرس مخالف مورد نیاز برای بیشتر تحقیقات بازرس ممکن است درخواست تجدید نظر به رئیس که تصمیم خواهد گرفت که آیا IA خواهد انجام هر گونه تحقیقات بیشتر است.

اگر ما مستقل و بازرس ناراضی باقی می ماند – پس از دریافت شکایت در مورد پلیس انجام و ارسال آن به IA; قبول داشتن تصمیم نهایی ارشد به عنوان به چگونه شکایت مورد بررسی قرار می گیرد و نشسته در IA بررسی است که به دنبال; و داشتن خواسته برای تحقیقات بیشتر شده و رد شده توسط IA و رئیس – یک درخواست ممکن است به OPO کمیسیون به تصویب تحقیقات خود را تا زمانی که در مورد یک "موضوع جدی" با چراغ ماده 27.

ماده 27 می رود به جزئیات چه نوع مدارک ما مستقل و بازرس باید نگه دارید در مورد این درخواست برای تحقیقات مستقل از جمله ورود به سیستم از شواهد است که بازرس باید ارائه "بی درنگ" به IA. اگر این کمیسیون خواستار بررسی بیشتر آن را باید پس از ارائه IA یک فرصت برای تکمیل تحقیقات بیشتر است که آن را قبلا حاضر به انجام; اگر آن را نمی کند و تنها پس از آن می تواند ما مستقل OPO انجام و یا سفارش خود را بررسی است.

ماده 27 باعث می شود آن را روشن است که افسران پلیس نمی خواهد که مطابق با آن بررسی است. آن را نیز قرار می دهد blinders در چه بازرس می توانید بگویید پس از آن کار: بسته گزارش ممکن است توصیه های سیاست اما ممکن است شناسایی هر یک از اعضای گروه و یا حتی مرجع به هر گونه نظم و انضباط در این مورد.

شما می توانید به دنبال آن است ؟ شرایط صنفی اجازه داده شده به محل در بازرس از طریق این قرارداد در حال مرگ گرفتن در منشور تماس برای استقلال. فعلی پیشنهاد می افزاید: یک لایه جدید از دخالت در OPO استقلال, گسترش اتحادیه اقتدار برای کمک به را انتخاب کنید دادآوران و اعضای OPO کمیسیون و تعیین شرایط استفاده از خدمات خود را.

شورای شهر است خودداری کردند در تصویب آن در جهان عاقل ماده 27 که نیاز به تجدید نظر گسترده اگر نه کامل عمل قبل از قرارداد تایید شده است.

اما ما زندگی نمی کنند در جهان عاقل.

اگر شما در مورد مراقبت پلیس پاسخگویی در اسپوکن فراموش نکنید که ماده 27.

و اگر شما در مورد مراقبت از ماده 27 می گویند تا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن