کاشت بذر: Farming معلم می بیند جدید بهره در طول اقامت-صفحه اصلی سفارش - خورشید, 03 مه سال 2020 PST

ویتنی ژاک نیست رشد در مزرعه, اما زمانی که او کوچک بود پدر او ساخته شده است او یک باغ تخت به دلیل آنچه او می خو

توسط NASERINEWS در 14 اردیبهشت 1399

ویتنی ژاک نیست رشد در مزرعه, اما زمانی که او کوچک بود پدر او ساخته شده است او یک باغ تخت به دلیل آنچه او می خواست بیشتر به گیاهان رشد می کنند. ژاک نمی دانم چه کاری انجام دهید پس از آن "سقوط توسط ایستگاه فرعی."

سال بعد در حالی که تحصیل در دانشگاه ایالتی پورتلند ژاک تا به حال یک آپارتمان که باز شد سمت راست بر روی یک بازار کشاورز.

"من می خواهم به راه رفتن در اطراف و نگاه مردم کار و تولید می ایستد و فکر می کنم 'وای من چگونه بود که ، "او گفت:. "به جای فقط درخواست آن شخص که می شده اند چیزی هوشمند برای انجام, من سعی کردم به آن را کشف کردن."

در حال حاضر ژاک است که نه تنها فرد بلکه به فرد کمک می کند که دیگران آن را کشف و از آنجا اقامت-صفحه اصلی سفارش رفت و در اثر دانش او شده است در تقاضای بالا به عنوان بیشتر و بیشتر مردم در باغبانی.

"برای من شخصا, من نمی دانم اگر من تا به حال احساس من دانش بود و این ارزشمند" او گفت:. "من می دانم که آنچه که من می دانم مفید است اما من تا به حال بسیاری از مردم رسیدن به من به تازگی, و من احساس می کنم واقعا می تواند کمک به دلیل آنچه که من می دانم که شگفت انگیز است."

ژاک بنیانگذار مدرسه جدید مزرعه, غیر انتفاعی, آموزش مزرعه در سرکه آپارتمان در اسپوکن جنوب شرقی سمت در Latah Creek منطقه است. این برنامه دارای چهار دوره های کارآموزی (با تعهد از سه سال) و همچنین کارآموزی که آخرین فصل رشد. با دوره های کارآموزی شرکت کنندگان دسترسی به بخشی از زمین و آب و آموزشی از ژاک. او همچنین ترتیب درس با دیگر اعضای جامعه.

ژاک رویکرد مشترک دانش آموخته از طریق کار چیزی به عنوان بنیادی به عنوان زمین.

"مزرعه من را در سرکه آپارتمان جدید مدرسه مزرعه ما در پایین ترین نقطه است که در دره" ژاک گفت. "و اگر من تا به حال گفته شده است که آن باقی می ماند سرد کردن وجود دارد و از آن در همه جا دیگری من آموخته اند که این واقعا سخت است برای اولین بار چند سال اما خوشبختانه به من گفتند."

از آنجا که کارآموزان می توانند به فروش هر چه رشد آنها در سرزمین خود ایده این است که زمان این برنامه بیش از مردم خود را تاسیس کسب و کار و پایه مشتری چه می شود که تهیه رستوران مزرعه می ایستد و یا دیگران است.

ژاک همچنین کمک می کند تا با فردی باغ و صاحب سرسبز, خرگوش, باغبانی, مشاوره شرکت است که توسعه برنامه ای برای باغ کوچک مقیاس در مزارع و باغات.

توصیه برای کسانی که تلاش دست خود را در باغبانی ؟ گیاه چیزی دوست دارید.

"بسیاری از مردم واقعا هیجان زده به رشد چیزهایی چون به آنها گفته شده است که در آن به خوبی رشد می کند اما در واقع آنها نمی, آنها لذت ببرید," ژاک گفت. "شما در حال رفتن به کار در باغ خود را بیشتر اگر شما به آنچه که شما در حال رشد است."

ژاک همچنین توصیه باغ های گیاه برای فضاهای کوچکتر و یا دیگر گیاهان است که می تواند کمرنگ پشت اغلب.

تعاونی تلاش

صحبت از گیاه شروع می شود اگر شما نمی بینید ژاک در سرکه آپارتمان, حیاط, شما ممکن است جاسوسی خود را بر روی سقف اصلی بازار Co-op جایی که او رشد می کند این گیاه شروع می شود که به فروش می رسد در مواد غذایی که به نوبه خود سود جدید مدرسه در مزرعه.

Shanon دیویس اصلی بازار Co-op و مدیر وجود دارد گفت: برخی از تصورات غلط در مورد باغ پشت بام: اکثر مردم یا نمی دانید که آنها رشد می کنند تا در همه وجود دارد و یا فکر می کنم که همه مواد غذایی را تولید و رشد کرده است وجود دارد. دیویس گفت: با همکاری ژاک بزرگ است چرا که فروشگاه های مواد غذایی است جامعه گرا.

"این خوب است همچنین داشتن که ارتباط با ویتنی و توانایی به مردم اجازه می دانم که ما رشد آن در سقف," دیویس گفت:.

در حال حاضر مواد غذایی فروش کلم قرمز, ایتالیایی, جعفری, سیبری و قرمز کلم انواع کلم برگ, سبزی, سر, کاهو, انواع, توت فرنگی و radicchio. ژاک به فروش می رساند شروع می شود آن را به عنوان فصلی مناسب به آنها را کشت.

ژاک نیز فکر می کند آن است که با مردم در حال گرفتن به مرغ-افزایش طول اقامت-صفحه اصلی سفارش و او دو قطعه از مشاوره: خرید پولت به طوری که شما مطمئن شوید که شما جوجه است rooster – که غیر قانونی به نگه داشتن در اسپوکن به جز مسکونی در مناطق کشاورزی – برای نجات خود از نیاز به پیدا کردن یک خانه جدید برای پرنده شما رشد متصل به.

همچنین مطمئن شوید که شما لازم نیست که جوجه بیشتر از اموال خود را و این شهر قوانین اجازه می دهد برای. در شهرستان اسپوکن یک مرغ مجاز است در هر 1000 فوت مربع بسیاری است.

منافع متفقین

ژاک اختصاص بخشی از زمین برای باغ جامعه, داد, یک گروه غیر انتفاعی است که رشد می کند و مواد غذایی در جامعه در باغ ها و پارک ها و اهدا غذایی به خانواده های نیازمند. این گروه با انتقال و اهدا بخش زیادی از مواد غذایی به Miryam را فراهم می کند که مسکن موقت برای زنان بی خانمان در گفت ملودی, قیمت, باغ جامعه, داد, بنیانگذار و سازمان.

باغ جامعه داد در زمان ارجاع از انتقال از افرادی که تا به حال شده است در برنامه های خود و همچنین کلمه از دهان. در حال حاضر آنها در خدمت 25-30.

ژاک ارائه, باغ جامعه, داد حدود 1500 متر مربع در مدرسه جدید مزارع. قیمت و prepped خاک قرار داده و در آبیاری اما به دلیل اجتماعی فاصله نمی تواند در عین حال بر همه دیگر داوطلبان برای کمک به.

"من می دانم که مردم زمان بیشتری را در حال حاضر و آنها را می خواهید به درگیر شدن و داشتن به حد شده است که واقعا به چالش کشیدن" قیمت گفت.

نیک توماس است که یک شاگرد جدید در مدرسه جدید و از او نیز انتظار برای برنامه های خود را قادر به رفتن به دنده کامل. او انجام کارآموزی به دلیل آزمون و خطا در طول سال کاهش فرایند یادگیری خود را و او احساس آماده برای رفتن در.

"من به نوعی در تلاش برای یادگیری چیزهای برای چند سال شده است و بسیاری از اشتباهات" توماس گفت. "بسیاری از فلیپ فلاپ, بسیاری از مرتب کردن بر اساس از اتلاف پول زیادی شکست. اما هر زمان که اتفاق می افتد, من چیزی یاد بگیرند. اما من می خواهم به جای زباله نیست که همه وقت و پول و انرژی است. هدر رفتن کار فیزیکی وجود دارد هیچ چیز بدتر از آن."

توماس امیدوار است برای قرار دادن آموزش و پرورش خود را نسبت به ساخت بیشتر مردم ارزش در باغ شهری است. او به عمد قرار داده و خود را در باغ خود را در مقابل چمن در یک خیابان شلوغ.

"مردم نمی چیزی است که اگر وجود دارد مثال" توماس گفت. "من فکر می کنم بسیاری از مردم در حال حاضر شروع به دلیل قرنطینه اما من فکر می کنم نمایی آن را گرفتن اگر وجود دارد در واقع نمونه است."

توماس همیشه در بر داشت پایدار شهری باغبانی مهم است اما از آن آورده شده است به تمرکز جدید برای او پس از تولد خود را در حال حاضر 3 سال.

"وجود دارد به یک جنبش و این واقعا چیزی است که من بوده ام ریشه برای سال" توماس گفت. "من واقعا هیجان زده در مورد آن و من می خواهم به بخشی از آن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن