رفتار خانم: تشکر مردم از امن و غیر مسری فاصله - Mon, 08 Jun 2020 PST

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز McMeel پیوند عزیز از دست رفتار: خانواده من تا به

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز McMeel پیوند

عزیز از دست رفتار: خانواده من تا به حال بدبختی از بیمار شدن با COVID-19. ما نیز تا به حال به خوبی از آن باقی مانده است.

دو نفر از اعضای آن شد بطور قابل توجهی بیمار برای برخی از زمان ما تحت قرنطینه برای 32 روز. خوشبختانه دوستان و برخی از بستگان ما را نگه داشته تغذیه با حذف کردن مواد غذایی و وعده های غذایی در آستان ما در طول ماه.

ما در حال حاضر یک هفته گذشته شده است. مردم هنوز هم به طور کلی درمان ما مانند ما مسری (من نمی گویم که من آنها را سرزنش) بنابراین من سعی کردم به حساس به این و باید منتظر ارسال با تشکر از شما یادداشت برای همه نوع از افرادی که به کمک خوراک ما در حالی که ما بیمار است. من این بحث را با یکی از اعضای خانواده و تلاش برای گرفتن یک ایده از چه مدت او فکر کردم من باید صبر کنید. به نظر می رسد مانند دو ماه بیش از حد طولانی است اما من فکر کردم آن ممکن است که مدتها قبل از افراد مورد اعتماد چیزی که از خانه من.

او بسیار صریح و بی پرده با من و من گفت که او فکر نمی کنم من باید زحمت ارسال هر گونه تشکر از شما یادداشت ها از طریق ایمیل و در همه. او احساس می کنم باید تنها ارتباط من سپاسگزاری الکترونیکی زیرا در نظر او مردم احتمالا ناراحت کننده در مورد هر چیزی از من برای بسیاری از سال.

به نظر می رسد این غم انگیز است. من می دانم که COVID-19 تا مردم وحشت زده وحشتناکی. اما آن را فقط به نظر می رسد اشتباه برای تشکر از مردم از طریق ایمیل یا پیام متنی هنگامی که آنها بسیار بخشنده و مهربان که خانواده ام مریض بود. اما آخرین چیزی که من می خواهم انجام دهید این است که این افراد احساس ناراحت کننده است. چه رفتار خانم پیشنهاد من انجام دهید ؟

آرام خواننده: گرچه به نظر نمی رسد به شواهدی وجود دارد که این ویروس میتواند از طریق ایمیل خانم منش اذعان دارد که خود را حامیان ممکن است با این وجود متلاطم بود. اما او نیز موافق است که یک بازی گاه به گاه متن و یا ایمیل است نه یک پاسخ کافی برای زندگی پایدار و مهربانی.

پرداخت یک تماس در فرد که بسیار رسمی راه دادن با تشکر: شما می نوشتن "p.r." – فرانسه مخفف "تشکر" ("پور remercier") – در گوشه ای از کارت ویزیت خود را.

در حال حاضر از دست رفتار است نه بیشتر نشان می دهد که شما ترساندن مردم توسط popping تا در درهای خود را که از شما تشکر می کنم آنها در فرانسه. اما شما می توانید ترتیب یک بازدید مجازی که در آن به بیان خود را عمیق با تشکر.

سلام خانم منش: من قرار بود با من دوش عروس تابستان امسال است. من در تلاش برای یک برنامه پشتیبان گیری فقط در مورد من نمی توانم. من اصلا قصد ارسال من دعوت کردن تا یک ماه قبل از, اما در آن زمان من می خواهند بدانند که آیا من آن را یا نه.

بنابراین من میخواستم بدونم که: چه چیزی شما فکر می کنم من باید ارسال مردم اگر من آن را ندارد و چگونه من باید کلمه است ؟ همچنین برخی از مردم می دانند که ما ثبت نام کرده اند بنابراین باید ذکر کنم این اختیاری به ما یک هدیه و ارسال اطلاعات رجیستری با آن ؟

آرام خواننده: نظر خودتان را نجات داد از ترحم از پرتاب خود را دوش عروس. که یک رویداد است که یک عروس اختصاص داده شده دوستان شما ممکن است تصمیم می گیرید که آنها می خواهند به او بدهد.

و در حالی که آن است که همیشه اشتباه به درخواست ارائه رفتار خانم نظر در این خصوص در یک زمان نا مناسب برای انجام این کار.

لطفا سوالات خود را به رفتار خانم در وب سایت www.missmanners.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب