همه گیر مربوط به اخراج مهلت قانونی تمدید - سه شنبه, 02 Jun 2020 PST

المپیا – واشنگتن گسترش یک مهلت قانونی است که مانع از مستاجرها پرتاب از کار توسط COVID-19 همه گیر از اخراج برای

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

المپیا – واشنگتن گسترش یک مهلت قانونی است که مانع از مستاجرها پرتاب از کار توسط COVID-19 همه گیر از اخراج برای ناتوانی در پرداخت اجاره.

رژیم صهیونیستی. جی Inslee امضا منظور روز شنبه ادامه می دهد که حمایت بسیاری از کسانی که مستاجرها از طریق Aug. 1. منظور اصلی اعلام توقف اولین صادر شد در اواسط ماه مارس و تمدید شد در اواسط ماه آوریل است.

آن را نگه می دارد یک صاحبخانه از اخراج بسیاری از مستاجران که نمی تواند از پرداخت اجاره زیرا آنها گذاشته شده است خاموش از کار اخراج شده و یا به حال خود ساعت "قابل ملاحظه ای کاهش می یابد" پس اضطراری برای اولین بار اعلام کرد در فوریه. 29. کسانی که مشاغل از دست رفته و یا قرار داده شده است در کاهش ساعت هنوز هم باید پرداخت اجاره بها و نه محافظت از اخراج.

صاحبخانه می توانید سعی کنید به کار کردن طرح پرداخت با مستاجر تحت تاثیر اثرات اقتصادی همه گیر, اما نمی تواند مقابله به مثل در برابر آنها برای استناد به حمایت های تحت فرمان اضطراری.

مستاجر می تواند اخراج شود با 60 روز متوجه اگر مالک است که از فروش ملک و یا اگر آنها آسیب اجاره ملک در راه است که باعث ایجاد خطر برای سلامتی یا ایمنی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن