موارد در غذاهای گیاهی باعث افزایش اورگان COVID شماره - Mon, 10 Jun 2020 PST

SALEM, سنگ. – Newport یک شهر ساحلی شده است تصویری در رادار وقتی که می آید به تایید coronavirus موارد در اورگا

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

SALEM, سنگ. – Newport یک شهر ساحلی شده است تصویری در رادار وقتی که می آید به تایید coronavirus موارد در اورگان. تا روز یکشنبه.

"تا این نقطه همه گیر شده است دور. ما باید آن را تماشا آشکار در جوامع دیگر در سراسر جهان, اما نه در خود ما" Kaety جاکوبسن, صندلی لینکلن هیئت مدیره شهرستان کمیسیون گفت: در یک کنفرانس خبری در روز شنبه. "در 48 ساعت گذشته که تغییر کرده است. ما در حال حاضر شیوع زیادی در جامعه ما است."

بیش از 120 نفر از کارگران در اقیانوس آرام, دریایی, یک نیوپورت غذاهای دریایی, گیاه, آزمایش مثبت برای این ویروس این شرکت گفت: در روز یکشنبه ،

"این شهرستان انجام داده است واقعا خوب بیش از سه ماه گذشته گفت:" دیوید طولانی سلامت افسر Lincoln County بهداشت عمومی. "من فکر می کنم بسیاری از ما احساس کردند که آن را هرگز واقعا به ما ضربه در اینجا و پس از بیدار شدن از خواب دیروز و شنیدن اخبار در مورد 124 مورد در اقیانوس آرام, غذاهای دریایی, یک شوک بود برای بسیاری از ما است."

اولین نشانه از احتمال شیوع آمد ژوئن 2, زمانی که غذاهای دریایی اقیانوس آرام تاثیر مثبت مورد. روز بعد وجود دارد اضافی مورد تأیید. یکشنبه 376 کارگران شده بود را آزمایش کردند. از کسانی که تست شده و 53 نفر از کارکنان و 71 محلی مبتنی بر پیمانکاران آزمایش مثبت با توجه به غذاهای دریایی اقیانوس آرام.

حدود 95 درصد بدون علامت, دولت, مقامات گفت.

شیوع کمک به اورگان بالاترین مورد کل در یک روز به عنوان دولت گزارش 146 موارد جمعه.

مقامات بهداشتی گزارش داده اند که حدود 5000 موارد مثبت با حداقل 169 مرگ و میر.

غذاهای دریایی اقیانوس آرام که مدیریت تمام قسمت های زنجیره تامین از برداشت و ماهیگیری به پردازش و توزیع غذاهای دریایی و گوشت گاو و گوشت خوک و مرغ است و پس از به حالت تعلیق در تمام عملیات.

Lincoln County مقامات بهداشت عمومی در حال کار بر روی تماس با ردیابی و اصرار مردم که می دانند آنها آمده اند در تماس با کسی که COVID-19 به خود منزوی.

این شهرستان تنها منطقه ای که دیده است یک چشم انداز مثبت در مورد آینده از کشاورزی و مواد غذایی بسته بندی میباشد. در دولت جدید ترین گزارش منتشر شده در ژوئن 3 وجود دارد 19 worksites با شیوع است. اکثریت بودند کشاورزی یا مواد غذایی بسته بندی کسب و کار.

در میان کسانی که worksites دو تاونسند مزارع و مکانها در Multnomah County با 86 مورد و ملی مواد غذایی منجمد در Linn County با 41 نفر. مقامات گفت: هفته آینده گزارش با به روز شیوع در worksites برگه منتشر خواهد شد چهارشنبه.

شش coronavirus مرگ و میر همراه بوده است با محل شیوع بیماری.

"بسیاری از مردم در حال کار و زندگی در شرایطی که خطر بالاتر است. برای مثال کارگران کشاورزی بسیاری از آنها به نوعی در اردوگاه های کار اجباری و یا کار و مسکن در محله های نزدیک گفت:" تام جین معاون بهداشت افسر در اورگان اقتدار بهداشت.

به جای اجرای جریمه یا مجازات پل Cieslack پزشکی مدیر برای بیماری های مسری و واکسن گفت: سازمان بهداشت و وزارت کشاورزی و مقامات شهرستان در حال کار با کشاورزی و بسته بندی مواد غذایی کسب و کار برای ایجاد دستورالعمل به منظور کاهش گسترش بیماری و همچنین ارائه تست بیشتر.

"ما می خواهیم با آنها کار کنید و آنها را به اتخاذ شیوه های آن را کاهش می دهد خطر برای همه" Cieslack گفت.

برای بسیاری از coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

سارا کلاین یک عضو سپاه برای آسوشیتد پرس/گزارش خانه ملت امریکا, اخبار ابتکار. گزارش امریکا غیر انتفاعی خدمات ملی برنامه ای است که روزنامه نگاران محلی در اتاق های خبر به گزارش undercovered مسائل

کپی رایت 2020 آسوشیتد پرس. تمام حقوق محفوظ است. این مواد ممکن است منتشر نمی شود, پخش, بازنویسی و یا توزیع بدون اجازه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب