خوب پزشکی: کتاب جدید به نظر می رسد در 'فولاد رنسانس در Heartland'

هنری جرج بوش بود یک جراح جوان در دهه 1960 با یک رویا از آنچه که کار خود را می خواهم نگاه."من آرزو داشت برای یک

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

هنری جرج بوش بود یک جراح جوان در دهه 1960 با یک رویا از آنچه که کار خود را می خواهم نگاه.

"من آرزو داشت برای یک برنامه آموزشی محیط دانشگاهی و موسسه های فکری جراحان جایی که یک جراح می تواند کار به طور کامل مراقبت برای درمان مشکلات بیماران خود انجام تحقیقات پایه آموزش و فکری کمک کننده به پیشرفت پزشکی و احتمالا حتی یک محقق" جرج بوش می نویسد: در کتاب جدید خود "فولاد رنسانس در Heartland: خاطرات از Wangensteen عصر."

با جرج بوش, 87, است, استاد جراحی و مهندسی پزشکی و اوون H. و سارا دیویدسون Wangensteen صندلی در جراحی تجربی بازنشسته در دانشگاه مینه سوتا است. او متولد در یک خانواده یهودی در شهر وین اتریش است. پدر او به طور معجزه آسایی نجات از اردوگاه های کار اجباری توسط یک فرمانده بود که در اتریش-مجارستان یک کهنه سرباز جنگ جهانی اول, به عنوان جرج بوش پدر. زمانی که خانواده فرار به شهر نیویورک برای فرار از نازی ها جوان هنری به زبان انگلیسی بود به سختی کافی برای کلاس اول و یا حتی مهد کودک.

جرج بوش در دفتر خود در محوطه دانشگاه. (حسن نیت ارائه میدهد از دانشگاه مینه سوتا بایگانی)

غلبه بر این مشکلات با جرج بوش خود را به دست آورده پزشکی مدرک کارشناسی ارشد در رشته بیوشیمی و دکترای خود را در عمل جراحی است. در سپتامبر. 11, 1960, او و همسرش دیزی امیلی وارد مینیاپولیس با جرج بوش پس از پایان خدمت به عنوان رئیس جراح پرواز در نیروی هوایی استراتژیک هوایی ستاد فرماندهی در نبراسکا.

زمانی که با جرج بوش ملاقات اوون Wangensteen در دانشگاه مینه سوتا او می خواهم در بر داشت مردی که رویای خود را به حقیقت می پیوندند. Wangensteen هم می خواستم عمل جراحی دانش آموزان به خوبی گرد به استفاده از تصورات خود را و کشف ایده ها از طریق پژوهش است. که رویکرد انقلابی در مدارس پزشکی در اواسط قرن 20th.

"جراحی در بسیاری از کشور در آن زمان بود typified با ویژگی های برتری" با جرج بوش گفت: در مصاحبه ای از او در حومه شهر مینیاپولیس خانه که در آن او است جدا با همسر خود, دختر دانا و دو سگ و یک گربه.

"سواحل شرق — دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه هاروارد, کلمبیا — بودند معلمان بزرگ از ویژگی های جراحی و تا به حال مرتب کردن بر اساس روش سفت و سخت. آنها بر نگاه جراح به عنوان یک استاد تکنسین نه به عنوان یک متفکر و یا یک فرد است که باید مراقبت از بيماران مشکلات در خارج از اتاق عمل. جراحان به آنها نیست انجام تحقیقات و یا نیمکت پژوهشي (تحقيقات علوم پايه). وقتی که من پرسید که چه باقی مانده بود برای من جواب این بود: 'کار گیرند.' "

هنری جرج بوش با اون Wangensteen در 1970s. (حسن نیت ارائه میدهد University of Minnesota Press)

اوون Wangensteen یک مینه سوتا پسر مهاجر نروژی کشاورزان به چالش کشیده است که رویکرد است.

"دکتر Wangensteen اعتقاد جراحان باید علمی متفکران مراقبت از بیماران خود را." با جرج بوش به یاد می آورد. "او تاسیس یک سیستم است که در آن او که قرار بود به منظور بالا بردن تفکر جراحان که درک تحقیقات و بورس تحصیلی برای رفتن به سایر نقاط کشور. امروز این ایده از گذراندن دو سال در آزمایشگاه و گرفتن دکتری در برخی از علوم پایه و یا عمل جراحی که Wangensteen. که خالص بود مینه سوتا است."

جرج بوش وارد دانشکده پزشکی دانشگاه مینه سوتا در آغاز هیجان انگیز دهه که دیدم پشت سر هم از نوآوری در پزشکی و آموزش و پژوهش در این دانشگاه آغاز شده و رانده شده توسط Wangensteen که نام در دانشگاه فیلیپس-Wangensteen ساختمان.

دستاوردهای Wangensteen و proteges از جمله هنری با جرج بوش, ریچارد Varco, برادران, کلارنس والتون Lillehei و ریچارد Lillehei و دیگران خیره کننده هستند.آنها پیشگام در زمینه انسداد روده و چاقی باز قلب روش های پیوند قلب و پانکراس و پیوند برای دیابت بای پس روده برای افزایش سطح کلسترول کاشت پمپ تزریق درمان و دیگر نقطه عطفی روش.

چرا این پزشکی رنسانس اتفاق می افتد در مینه سوتا? جرج بوش می گوید آن آغاز شده و با Wangensteen عقل و شخصیت.

"دکتر Wangensteen تا به حال یک ذهن. همه زندگی او کردم تا به عنوان خوانده شده در 5 صبح" با جرج بوش به یاد می آورد. "او می خواهد به شما بگویم اولین کسی که چیزی نوشت و از تاریخ و مرجع است. او این روحیه عدم پذیرش وضعیت موجود گفت: باید چیزی وجود دارد که بهتر است. هنگامی که ما ساخته شده دور (بازدید بيماران) با او کسی را پیشنهاد و او را سکته مغزی چانه اش و بگو که خوب بود فکر می کردم. در آزمایشگاه و ببینید که اگر آن کار می کند.' اگر این کار او را بگو: آن را امتحان کنید بالینی ببینید که اگر آن کار می کند. بحث و چنان که صرف زندگی خود را در این زمینه است. ببینید اگر او می تواند آن پاره از هم جدا. OK. آن را به تصویب تمام این آزمایشات است. مهم نیست که اگر ایجاد نمی خواهید آن را بپذیرید. آنها دیر یا زود.' "

جرج بوش نیز اعتبار خود را مبتکر همکاران با فلسفه استقلال.

"بسیاری از مردم که دانشگاه آنچه در آن بود — دکتر Wangensteen و شاگردان او مانند Lilleheis — دوران سختی بود Midwesterners" او توضیح می دهد. "آنها سوال سنت است. هیچ یک جا به یک قالب. آنها نمی تعظیم به قدرت. کسانی هستند دکتر Wangensteen به عنوان همراهی دستیارش است که در خارج و آموزش است که فلسفه به این دلیل که آنها با آن به دنیا."

با جرج بوش تشبیه Wangensteen نفوذ در ملی مدارس پزشکی به یک اسپن بیشه که در آن ریشه های مختلف می آیند از یک ریشه است.

"آسپن گرو سفر کرده است," او می گوید. "اکثر موسسات دانشگاهی امروز ارائه دو سال در آزمایشگاه و یا یک سال از تحقیقات علمی به ساکنان خود را."

هنوز با جرج بوش می بیند برخی از Wangensteen فلسفه فرسایش پس از مرگ او در سال 1981.

"ما در حال گرفتن یک گام به عقب," او می گوید. "چیزهای بسیار کاهش یافته به طوری تحت شرایط مالی و این اتفاق می افتد در اینجا. فرد ندارد راه گریز. موسسات به دنبال پس از جراحان به عنوان قادر به ایجاد پول بیشتر در اتاق عمل. نگرش است: 'اجازه دهید آنها را نگه دارید وجود دارد. داشتن آنها را در حال اجرا در اطراف به فکر کردن در مورد چیزهایی که نمی کند ما را ، "

با جرج بوش خود را منتشر کرده است 11 کتاب به عنوان نویسنده یا ویرایشگر 80 کتاب فصل و حدود 400 مقاله در پزشکی کارشناسی ادبیات است و رئیس جمهور گذشته از پنج فولاد سازمان.

در سال 2019 او اهدا شد کالج آمریکایی جراحان جاکوبسن نوآوری بین المللی فولاد جایزه مادام العمر خود را با کار و پژوهش نوآورانه به عنوان پیشگام در سوخت و ساز و جراحی چاقی و توسعه با جرج بوش روش یک عمل جراحی است که باعث کاهش سطح کلسترول خون. در این سال او داده شد جایزه یک عمر دستاورد برای تحقیقات توسط Vagelos کالج پزشکان و جراحان دانشگاه کلمبیا که در آن او به دست آورده مدرک پزشکی خود را.

جرج بوش همچنین دارای یک حرفه ای در مهندسی پزشکی با 20 اختراع را به نام خود از جمله اولین کاشت تزریق پمپ در حال حاضر به طور گسترده ای مورد استفاده در تحویل انسولین درمانی, شیمی درمانی و برنامه های کاربردی دیگر.

"من همیشه علاقه به رعایت اصول فنی و مهندسی" او می گوید. "با چهار دیگران شروع کردم دپارتمان مهندسی پزشکی زیستی در دانشگاه. چیزهای اختراع و آوردن آنها به جهان شادی به من."

نویسنده عروسی در نیویورک در سال 1954. (حسن نیت ارائه میدهد عکس)

یکی دیگر از شادی است که خانواده خود را. جرج بوش خواستار ازدواج خود را به امیلی "یک برکت اتحادیه از حرفه ای." آنها را ملاقات کرد زمانی که او 14 و او 17 به دلیل پدر و مادر خود را به حال کلبه تابستان در یک شهر کوچک در Catskills. آنها ازدواج کردند و در سال 1954 و در نهایت استقبال دختران جین, امی, کلر و دانا.

امیلی با جرج بوش به دست آورده مدرک کارشناسی خود را از کالج بارنارد, جایی که او برای اولین بار ازدواج کرده و در ادامه به تحصیلات تکمیلی. نویسنده از چهار برنده جایزه کتاب برای خوانندگان جوان و یک کتاب شعر او تاسیس یک مجله که بدل به یک خانه چاپ و نشر استبرق کتاب. نه برای سود ادبی مطبوعات تا به حال شهرت ملی زمانی که امیلی بازنشسته در سال 2003. در حال حاضر او منتشر Gryphon مطبوعات اختصاص داده شده به تصویر کتاب در مورد حیوانات-ارتباط انسانی ،

"ما همیشه خانواده اولین و عشق ما هر یک از دیگر" با جرج بوش گفت: وقتی پرسید که چگونه او و همسرش موفق دو وقت گیر حرفه در حالی که بالا بردن چهار فرزند. "من به یاد داشته باشید تماس امیلی به من می گویند نمی تواند خارج شدن از بیمارستان تا 7 یا 8 و من می خواهم او را ملاقات کند در جین ژیمناستیک دیدار خواهد کرد. من می خواهم او را پیدا کنید در می ایستد و او می خواهم عبور من یک ساندویچ برای شام."

آن را با جرج بوش میل به گفتن داستان زندگی خود را به خانواده اش که منجر به کتاب جدید خود را. زمانی که او نشان داد دو جلد اول از خاطرات شخصی خود به اریک اندرسون در دانشگاه مینه سوتا مطبوعات اندرسون بود که شیفته این قسمت در مورد Wangensteen عصر. او پیشنهاد کرد با جرج بوش بلند شد که بخش نوشتن فصل جدید بزرگ شدن بر آن و آن را به یک کتاب جداگانه است که UMP خواهد نشر.

"من اضافه شده برخی از مواد بخواهند صفحاتی دوباره مرتب برخی مواد تغییر زبان بنابراین هر کسی می تواند آن را درک و آن است که وجود دارد" گفت: با جرج بوش, مردی که به زندگی رویای خود را.

سرگرم کننده واقعیت

اوون Wangensteen نام ساخته شده آن را به فرهنگ عمومی در سال 1979 قسمت از M*A*S*H, مجموعه تلویزیونی مجموعه در 1950s در طول جنگ کره. زمانی که یک بیمار در 4077 واحد پزشکی تا به حال مشکلات معده و برق نداشت, Col. پاتر تقلب آنچه که او شرح داده شده به کارکنان به عنوان یک Wangensteen دستگاه مکش از دو ترشی شیشه و لوله مکش برای تسکین بیمار را زجر. این پزشکان جوان در حال سر در گم و سر پرستار مارگارت Houlihan exclaims او دیده نشده و یکی از کسانی که پس از او پرستاری روز مدرسه. قسمت پخش دو سال قبل از دکتر Wangensteen مرگ وجود دارد ولی هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا او می دانست که او در زندگی واقعی اختراع نجات یک سرباز زندگی در یکی از بالاترین امتیاز را نشان می دهد در تاریخ تلویزیون است.

کتاب راه اندازی

  • چه: هنری با جرج بوش میزبان مجازی راه اندازی "فولاد رنسانس در Heartland." تعدیل توسط دانشگاه مینه سوتا مطبوعات ویرایشگر اریک اندرسون, co-اسپانسر شده از طرف Wangensteen تاریخی کتابخانه زیست شناسی و پزشکی است.
  • هنگامی که/که در آن: 6 بعد از ظهر ژوئن 10, از طریق زوم
  • ثبت نام: الف.umn.edu/buchwaldlaunch
  • ناشر/قیمت: University of Minnesota Press, $24.95


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن