لئونارد پیتز جونیور: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و یا امریکا ؟ - Mon, 29 Jun 2020 PST

این یک وضعیت اضطراری است. روز انتخابات است کمی بیش از چهار سال با رای دهندگان رو به مهم ترین آنها انتخاب پس از

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

این یک وضعیت اضطراری است.

روز انتخابات است کمی بیش از چهار سال با رای دهندگان رو به مهم ترین آنها انتخاب پس از سال 1860: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و یا امریکا ؟ این یک تصمیم گیری است که تعریف آینده است.

و میلیون ها نفر از ما تعجب می کنم اگر ما به ما می گویند.

چنین است که دولت از چیزهایی که هفت سال تقریبا به روز از دادگاه عالی disemboweled قانون حق رای سال 1965 به طور خاص بخش نیاز متحده و شهرداری با سابقه رای گیری تبعیض برای به دست آوردن فدرال تصویب قبل از تغییر خود را در انتخابات روش.

نوشتن برای اکثریت قاضی جان رابرتز توجیه این حکم با اشاره به این که نژادی و نابرابری در ثبت نام رای دهندگان و مشارکت وجود داشته است که در سال 1965 دیگر انجام داد. به عبارت دیگر این واقعیت است که قانون کار آن ثابت شده بود که دیگر مورد نیاز است. متعاقب آن سال ساخته اند و او را مانند یک احمق نگاه کنید.

با عمل کردن از راه جمهوریخواه انداخته انفجار اقدامات – تصفیه shutdown از رای گیری اولیه حمله غیابی بسته شدن حوزه های رأی گیری – همه putatively برای مبارزه با تقلب انتخابات. اما در رفع یک مشکل که وجود ندارد که ایران نه به طور تصادفی ایجاد شده که بسیار واقعی ساخت یک رای گیری استقامت آزمون برای افرادی که از رنگ. آمریکایی های آفریقایی تبار در حال حاضر صبر کنید دیگر به رای کمتر مکان برای انجام این کار و در صورت بیشتر موانع در طول مسیر از آنها در 55 سال است.

و به طور ناگهانی آمریکا کشور است که نمی تواند رای مستقیم هر روز انتخابات بازده تازه embarrassments. گرجستان اخیر اولیه مثلا یک کابوس بود بسته رای گیری مکان های شکسته ماشین آلات و خطوط طولانی باعث یک ناظر به دوبله آن را "یک فیلم شعله میکشید." کنتاکی بود و هرگز تحت پوشش عمل می کنند اما شاید باید بر اساس آن های اخیر اولیه. دولت بسته شده و تقریبا همه از آن نزدیک به 3,700 حوزه های رأی گیری ترک رای دهندگان تنها با 170 ظاهرا به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. لویی یک شهر 620,000 مردم نزدیک به یک در چهار نفر از آنها سیاه تا به حال فقط یک بگوئید.

به اندازه کافی.

این نوع از چیزی است که ناسازگار با دموکراسی نمایندگی. آن را به دروغ به همه چیز امریکا ادعا می شود. و آن را روشن می سازد که بازگرداندن قانون حق رای کافی نخواهد بود. آن زمان برای یک رای گیری جدید قانون حقوق است که در علاوه بر این به قبلی آن حمایت نیز پاس حق رأی توسط ایمیل بازیابی به ex-felons حق ثبت نام و رای گیری حذف قدرت به رسم منطقه خطوط از سیاستمداران و مکان آن را با حزبی کمیسیون نادانی عکس ID قوانین و مستلزم آن است که معقول تعدادی از مراکز رای دهی و کار رای گیری ماشین آلات ساخته شده در دسترس است.

در یک دموکراسی که دموکراسی به طور جدی هیچ یک از این می تواند بحث برانگیز است. در این دموکراسی هفت سال پس از قانون حق رای کاهش یافت شده است ملاقات بیشتر با کنگره سکوت. دموکرات ها گفته اند که این جمهوری خواهان کمتر است. ایران را شانس پیروزی افزایش مشارکت رای دهندگان سیاه کاهش می یابد بنابراین سکوت خود باعث می شود یک حس خاصی. اما دموکرات ها هیچ بهانه ای.

اگر حزب کنترل کنگره در ماه نوامبر وجود خواهد داشت قابل فهم فشار به اولویت بندی مسائل مانند پلیس اصلاحات و یا مراقبت های بهداشتی. و این چیزها مهم است. اما هیچ چیز مهم تر از عبور از یک رای گیری جدید حقوق عمل می کنند.

هفت سال پیش نوشته., John Lewis, یکی از قهرمانان از سال 1965 کمپین بررسی آسیب دادگاه انجام داده بود و خواسته plaintively "می تواند تاریخ خود را تکرار?" پاسخ این است که بله. مبارزه 55 سال پیش به ما می گوید که دلیلی برای ناامیدی.

و تناقض نیز دلیلی برای امید.

لئونارد پیتز جونیور یک مقاله نویس برای میامی هرالد 3511 NW 91 Ave. Miami, FL 33172.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن