به عنوان روز یادبود وسوسه مردم خارج از منزل, ویروس ارتجاعی می ترسید

میلیون ها نفر از آمریکایی ها را در مجموعه ای به ظهور از coronavirus مستندات و مراحل آزمایشی در خارج از منزل بر

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

میلیون ها نفر از آمریکایی ها را در مجموعه ای به ظهور از coronavirus مستندات و مراحل آزمایشی در خارج از منزل برای جشن آخر هفته روز یادبود در سواحل cookouts و جمع های خانوادگی افزایش نگرانی در میان مقامات بهداشت عمومی است که اجتماعات بزرگ می تواند باعث شیوع بیماری به خروش آمده به عقب.

کارشناسان پزشکی هشدار می دهند که این ویروس را نمی خواهد یک روز تعطیل به صورت سنتی شروع از تابستان است. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری همچنان توصیه می شود که مردم به ماندن در خانه جلوگیری از جمعیت و ارتباط با خانواده و دوستان از طریق تلفن و یا چت تصویری.

دکتر Seth Cohen, یک متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه واشنگتن پزشکی مرکز-شمال غرب در سیاتل توصیه می شود که افرادی که جشن خود را حفظ فاصله از یک دیگر پوشیدن ماسک و جلوگیری از به اشتراک گذاری مواد غذایی و نوشیدنی است.

"پانچ کاسه. Nachos در. این چیزها هیچ هیچ," کوهن گفت.

تعطیلات آخر هفته می رسد در میان bleakest اقتصاد در دهه. دهها میلیون نفر از مردم پرتاب شده است از آنجا که ویروس آمار در ماه مارس و مجبور کسب و کار, از جمله بسیاری از محبوب تابستانی, مقصد, را تعطیل حداقل به طور موقت. بیکاری رسیده است که بالاترین سطح از زمان رکود بزرگ و در روز پنج شنبه فدرال رزرو صندلی جروم پاول هشدار داد که چشم انداز برای یک بازیابی باقی خواهد ماند و مشخص نیست تا زمانی که بحران بهداشت و درمان حل شده است.

بسیاری از آستین در حال اجرا روز یادبود بزرگداشت این کشور کاهش یافته قهرمانان نظامی لغو شده یا کوچک شده از جمله کنسرت ها و آتش بازی نشان می دهد. پارک ها و سواحل و اردو و استخر شنا بسته باقی می ماند در خیلی از کشور است.

اما مقدار زیادی از محبوب فضاهای عمومی باز خواهد شد — با محدودیت.

در ساحل ویرجینیا, ویرجینیا, مشهور 40-بلوک مرور و شنی خط ساحلی باز است شروع جمعه اما مردم باید اقامت 6 فوت (2 متر) از غیر اعضای خانواده با گروه های محدود به 10 یا کمتر. گروه ورزشی مانند والیبال ممنوع خواهد شد, همراه با چادر و مصرف الکل.

شهردار بابی دایر گفت: حدود 150 "ساحل سفیران" در پیراهن قرمز مستقر خواهد شد به "دیپلماتیک" درخواست مردم برای پیروی از قوانین.

در غیاب روشن فدرال هدایت آن را تا حد زیادی مانده است به دولت و مقامات محلی به شکل از چگونه برای جشن تعطیلات با خیال راحت. اجتماعی-فاصله گرفتن قوانین و ممنوعیت تجمع جرم در محل باقی می ماند در سراسر بسیاری از کشور است.

نگه داشتن تعطیلات امن است یک سردرگمی مواجه شده است توسط مقامات در سراسر جهان است. در همان آخر هفته به عنوان روز یادبود جهان اسلام را علامت گذاری سریع-شکستن جشنواره عید فطر. روز دوشنبه انگلستان ساکنان یک بانک تعطیلات.

دکتر ویلیام Schaffner, یک متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه هشدار داد که در تعطیلات می تواند منجر به برخی افراد خود را رها گارد و "فقط آرامش خود را قبل از COVID رفتارهای."

"آنها فراموش نکنید که به پوشیدن ماسک" Schaffner گفت. "آنها آنقدر مشتاق در 6 پا فاصله."

در ساحل نیوجرسی سواحل باز خواهد شد اما با اجتماعی فاصله الزامی است. وجود خواهد داشت هیچ آتش بازی چرخ و فلک سواری سرسره go-kart ها یا مرور بازی های آنلاین بازی. آتلانتیک سیتی قمار بسته باقی می ماند.

برخی از مردم محلی و برنامه ریزی برای نشستن در این تابستان از ترس است که بازدید کنندگان از ضربه سخت تر مناطق از جمله شهر نیویورک ممکن است این ویروس با آنها.

"چیزی که مایه تاسف است که همه خارج از شهر بوده است cooped همان مقدار از زمان است که مردم در اینجا بوده است" گفت: کریستین Barthelme از نقطه دلپذیر, New Jersey. "خانواده من را فراموش عمدتا آنچه ما در هر تعطیلات آخر هفته اینجا هستید: استراحت در حیاط خلوت ما را کباب و نور گودال آتش."

سواحل و هتل ها و رستوران ها باقی می ماند تا حد زیادی تعطیل در جنوب فلوریدا یکی دیگر از محبوب مقصد تعطیلات. سالانه ساحل شهری در هفته, جشنواره, که به طور معمول به تساوی دهها هزار نفر به ساحل میامی برای یک سری از هیپ-هاپ و رگی را نشان می دهد نامیده می شد برای این روز یادبود.

"ما دیدیم که چه اتفاقی افتاده است در اوایل ماه مارس با رخصتی بهار, جمعیت" ساحل میامی شهردار دن Gelber گفت: یادآوری صحنه های خشن از افراد جوان مهمانی در محله های نزدیک با وجود رو به رشد بیماری همه گیر. "ما آنچه که ما نیاز به اگر جمعیت. این یک چیز خوبی است که در یک بیماری همه گیر."

اما تا ساحل در پالم بیچ شهرستان است که به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن Mar-a-Lago, رفت و آمد مکرر مقامات در حال آماده شدن برای beachgoers برای ضربه زدن به شن و ماسه بیش از روز یادبود.

"اقیانوس ما نجات غریق و سایر پارک های کارکنان خواهد بود و نظارت بر سواحل و یادآوری پارک کاربران به عمل اجتماعی فاصله" گفت: Chris Korbelak های نامزدی مدیر بخش پارک های بخش.

پارک بسته شده در والت دیزنی و یونیورسال اورلاندو اما هر دو باید آمادگی خود را سرگرمی و رستوران مجتمع. مهمانان می توانید انتظار اجباری ماسک استفاده دست مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه ها و اقدامات دیگر.

برای گردشگری و هتلداری, صنعت, ضربه سخت با این بیماری همه گیر وجود دارد که متوسط امید که روز یادبود را علامت شروع یک بازگشت به چیزی شبیه بازیابی.

"این آخر هفته است اوایل شاخص که چگونه مصرف کنندگان احساس می کنم در مورد آینده و سهم داشتن در حالت عادی رفتار اجتماعی" گفت: Jason گوگنهایم از گروه مشاوره بوستون که به بررسی مصرف کنندگان می بیند و مقید کردن تقاضا برای سفر است.

اطلاعات و مشاوره شرکت گردشگری اقتصاد پروژه است که ایالات متحده مسافران را صرف $4.2 میلیارد دلار در این روز یادبود در مقایسه با $12.3 میلیارد دلار صرف بیش از آخر هفته سال گذشته است.

شرکت های هواپیمایی در ضمن تا حد زیادی نوشته شده است هر گونه امید یک جهش سریع. مسافرت هوایی در ایالات متحده باقی می ماند پایین در حدود 90 ٪ از یک سال پیش با توجه به حمل و نقل اداره امنیت ارقام است.

یکی از کسانی که مایل به پرواز در این هفته بود اوکلاهما مقیم ست رت که در یک هواپیما برای اولین بار از زمان همه گیر به دیدار یک دوست در واشنگتن دی سی برای روز یادبود. رت گفت که او تا به حال کمی نگرانی در مورد اجتماعی فاصله در 30 ، 000 فوت یا نظافت هواپیما داده شده خطوط هوایی' اقدامات تهاجمی در برابر ویروس.

"من فکر می کنم که وجود دارد مقدار زیادی از بیم و هراس در سراسر کشور," او گفت:. "و من فکر می کنم آن خواهد شد احتمالا ساده ترین پرواز که من تا به حال فقط به دلیل عدم ترافیک."

اما برای بسیاری از کسانی که خانه را ترک کنند و آن را با خودرو و به صورت نسبتا کوتاه گشت و گذار در مکان هایی مانند واشنگتن را Mt. بیکر-اسناکوالمی ملی جنگل که در آن بسیاری trailheads دوباره باز شده اند.

"ما در انتظار یک تنگنا در برخی از محبوب مسیرهای پیاده روی" سخنگوی Colton ضربه شارپی گفت: "به خصوص در پایین ارتفاع آنهایی که نزدیک به سیاتل."

شان Gilmer از پلزنت گروو آلاباما رفت و به یک دریاچه خانه برای چه در زمان احساس عادی تابستان گریز با قایق سواری و یک cookout. اما با رفتن به شهر برای خرید گوشت به ارمغان آورد یک یادآوری به همه گیر نشده است.

"اولین چیزی که وجود دارد یک علامت در فروشگاه ما در حال تلاش برای رفتن به آن ماسک مورد نیاز هستند" Gilmer گفت. "این نوع مانند یک سریع از خواب بیدار کردن تماس."

___

فینلی گزارش از Norfolk, Virginia. جانسون گزارش از واشنگتن و Biesecker از رستون ویرجینیا. آسوشیتد پرس نویسندگان دی-ان Durbin در آن آربور میشیگان; دیوید فیشر و Freida Frisaro در میامی; David Koenig در دالاس; Wayne پری در نقطه دلپذیر ساحل نیوجرسی; جان Zenor در مونتگمری آلاباما; Lisa Baumann در سیاتل; و اندرو سلیگمن در شیکاگو کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن