گروهی از Gonzaga طرفداران متصل با بازیکنان - از طریق چابهار - Mon, 04 May 2020 PST

حفظ ارتباطات مهم است و در عین حال سخت, در سن قرنطینه به عنوان چهره-به-چهره تجارب حداقل است. با اکثریت اقتصاد

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

حفظ ارتباطات مهم است و در عین حال سخت, در سن قرنطینه به عنوان چهره-به-چهره تجارب حداقل است.

با اکثریت اقتصاد به طور خاص صنعت سرگرمی را در خود نگه دارد توانایی دیدن دوستان – به خصوص کسانی که در خارج از شهر مشکل است.

خوشبختانه تکنولوژی امروز در دسترس اجازه می دهد تا مردم را به ماندن متصل در طول زمان که در آن روز به روز وظایف به طور فزاینده ای دنیوی است.

هفت زنانی که ساخته شده یک دوستی در اطراف Gonzaga بسکتبال – یا فقدان آن در ماه مارس امسال رقص در زوم ویدئو کنفرانس روند مهم بود به ماندن در تماس است.

آنچه در آغاز به عنوان یک زمان به پاتوق و بحث بیش از چند عینکی – یا بیشتر – از شراب بدل به چیزی بیشتر زاگ محور همه بر اساس یک ایده است.

در ماه گذشته در روز سه شنبه ساعت 6 بعد از ظهر Lissa تریپ و شش دوستان خود لذت می برد عادی شرکت با تزریق بولداگ بسکتبال صحبت کنید. زمانی که مسابقات NCAA لغو شد زاگ بسکتبال شد فسخ زود هنگام خروج از درجه اعتبار ساقط است. در حالی که زوم تماس نیست طراحی شده است برای پر کردن جای خالی که آنها را تبدیل به هفته زاگ بحث.

"آن را شروع نمی شود که در راه ما نیست به فکر کردن در مورد آن, اما آن را قطعا تبدیل شده به این که" تریپ گفت. "این فقط نوع از چیزی برای نگاه به جلو به. آن را سرگرم کننده و آن را به هر چیزی [از] صحبت کردن در بسکتبال و فقط صحبت کردن در مورد هر چیزی به Gonzaga مسائل است."

اولین کسی که به ظاهر بود جرمی جونز که اتفاق افتاده بود با Rui Hachimura جوئل Ayayi و Killian Tillie.

بحث در مورد شروع کردن با صدای بلند.

از آن پس Gary Bell جونیور, اردن, Mathews, اریک McClellan و Johnathan ویلیامز را متوقف کرده اند به چت.

یکی دیگر از زوم کنندگان دیانا برگر بود که در خط مقدم تماس با تریپ تا به حال سرگرم کننده ترین, تماشای دوستان خود واکنش نشان می دهند به چه کسی می پیوندد, تماس, چرا که او و تریپ معمولا نمی نشت خواهد شد که در هر جمعه.

"از آن شده است بسیار جذاب است. و از زمانی که تنها یک زن و شوهر از ما می دانیم که آینده در" ایران برگر گفت. "بنابراین من فکر می کنم دیدن این واکنش از هر کس دیگری (که بخش مورد علاقه من) ... اما دیگر بخش این است که بچه ها فقط چسبیدن به آن را ندارد و این ظاهر است."

سابق زاگ Rem Bakamus بود در سه هفته پیش با سام كند و او خواهد بود بسیار به زودی با بازیکن سابق. او گفت: او بسیار هیجان زده می شود بیشتر درگیر دفعه بعد در اطراف او صرف اکثریت اولین بار فقط جذب تعاملات خود را.

به منظور ایجاد تماس های راحت تر برای همه به طور خاص برای بازیکنان سابق هفت دوستان فقط آنها را در یکی دیگر از دوستان. آنها نمی نیروی خوراک سوال در مورد بسکتبال, به جای آنها فقط صحبت کردن بود خود را هشتم اچ پیوستن به.

"آره, آن را بسیار به ندرت واقع بسکتبال صحبت کنید مگر اینکه آنها را به آن" تریپ گفت. "منظورم این است که ما درخواست برخی از سوالات تصادفی اما ما نه در حالت مصاحبه. اجازه دهید فقط برخی از شراب و اویختن. ما همه خیلی بی حوصله است. درست است ؟ من مطمئن هستم که آنها بیش از حد."

"این افراد با مشخصات بالا در گنزگا جامعه, اما آنها فقط مانند بقیه از ما" ایران برگر گفت. "آنها می خواهند برای اتصال به چت و چیزی برای انجام. و فقط این واقعیت است که آنها مایل به انجام این کار و در آمد با این دختران ... که فقط عالی است."

استثنا بود McClellan که در واقع آمد و با پرسش و پاسخ به آنها را بپرسید.

به عنوان GU بازیکنان همچنان به هاپ در خود را زوم تماس آن را تقویت نوعی از بازیکنان GU استخدام و به ارمغان می آورد در هیئت مدیره.

"آن را می گوید زیادی در مورد فرهنگ با بازیکنان" Bakamus گفت. "مربی (علامت) چند تامی (لوید), (برایان Michaelson), همه آن بچه ها, آنها فقط ساخت بهترین فرهنگ ممکن است. بنابراین وجود دارد هیچ knuckleheads وجود ندارد بچه ها که بزرگ غرور که از طریق آمده است. پس از آن فقط آن را فقط نشان می دهد که چگونه خاص آن است که به یک زاگ و چه نوع از شخص شما بود."

در بالای آن, آن است که فقط بازیکنان که شهرت به رعایت بولداگ به عنوان طرفداران بدنام برای خود شدید و وفادار fandom.

"آن عهد به چه وفادار آنها زمانی که آنها مایل به صحبت کردن Rem Bakamus بود که در یک پیاده روی در" Bakamus گفت. "من تقریبا هیچ دقیقه, نمی, نمره, تمام نقاط, و آنها هنوز هم به من نشان می دهد عشق و قدردانی."

و انتظار نداریم که یک گروه دیگر زوم تماس به عنوان موفق اگر یکی دیگر تلاش می کند تا به ساخت پایه و اساس این یکی ساخته شده است.

"همه می گویند آنها می خواهند به Gonzaga بچه ها در آمد خود را زوم تماس ها و بحث در مورد هر آنچه که اما (این زنان) در واقع تا به حال جرات آن را شروع و به انجام آن و رسیدن است" Bakamus گفت. "و آنها فقط آن را سرگرم کننده و سرگرمی خوب اما من واقعا احترام چگونه آنها تا به حال جرات و اعتماد به نفس به بیرون بروید و شروع به تماس با مردم و واقعا آن آغاز شده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب