آخرین: Clemson football بازیکنان منجر مارس در پردیس

توسط آسوشیتد پرسبالای ساعت: — اعضای Clemson football team منجر تظاهرات در محوطه دانشگاه. — مجسمه نیم تنه از صا

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

توسط آسوشیتد پرس

بالای ساعت:

— اعضای Clemson football team منجر تظاهرات در محوطه دانشگاه.

— مجسمه نیم تنه از صاحب پاره کردن پرتاب در رودخانه در نیواورلئان.

— تجمع اعتراضی در لی بنای تاریخی در ویرجینیا سرمایه است.

— مقامات تحقیق در مورد مرگ مرد سیاه پوست آويزان از درخت در کالیفرنیا است.

CLEMSON, S. C. — اعضای دانشگاه کلمسون فوتبال تیم رهبری صدها نفر از تظاهرکنندگان در مدرسه پردیس شنبه به عنوان آنها راهپیمایی برای برابری و علیه خشونت پلیس.

تظاهرات شامل یک لحظه سکوت برای 8 دقیقه و 46 ثانیه طول زمان دادستان ها می گویند جورج فلوید 46 ساله سیاه دوخته بود به زمین با گردن خود را تحت یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو قبل از مرگ او در ماه گذشته.

"این یک زمان تاریخی و زمان به چالش کشیدن" سر مربی تیم فوتبال Dabo Swinney به جمعیت گفت. "اما به من بگویید که تیم من در همه زمان ها, چالش این است که چه چیزی باعث ایجاد تغییر. ... سیاه و سفید زندگی می کند بیش از ماده — سیاه و سفید زندگی می کند به طور قابل توجهی ماده و به همان اندازه مهم است. برای بیش از حد طولانی است که به صورت سیاه و سفید جامعه است."

اعتراض برگزار شد کارفرمایی ترور لارنس linebacker مایک جونز جونیور گیرنده گسترده کرنل پاول و در حال اجرا دارین <url> با توجه به اخبار رسانه ها است.

این راهپیمایی یک روز پس از Clemson امنا رای به تغییر نام آن افتخارات کالج, رقص برهنه کردن از این برنامه به نام معاون سابق رئیس جمهور و برده داری طرفدار John C. Calhoun.

Calhoun که متولد کارولینای جنوبی اعلام کرد برده داری یک "مثبت و خوب" در آمریکا طبقه در سال 1837.

قبل از اینکه مدیران " رای دادخواست آنلاین توسط دانش آموزان خواستار نام به تغییر کشید بیش از 20 ، 000 امضا. Clemson football فارغ التحصیلان و یک بار Houston Texans هم تیمی های DeAndre هاپکینز و Deshaun واتسون ابراز حمایت از درخواست در رسانه های اجتماعی.

NEW ORLEANS — اعتراض به پاره کردن یک مجسمه نیم تنه از یک مالک که در سمت چپ بخشی از ثروت خود را به نیواورلئان' مدارس و سپس آنها را در زمان باقی مانده به رودخانه می سی سی پی و نورد آن را بانک ها به آب است.

تخریب شنبه بخشی از سراسر کشور تلاش برای حذف آثار به کنفدراسیون و یا با لینک کلیک کنید برای برده داری به عنوان کشور چنگ زدن با اعتراضات گسترده علیه خشونت پلیس نسبت به آمریکایی های آفریقایی تبار.

پلیس در بیانیه ای گفت شنبه که تظاهرکنندگان در Duncan پلازا است که به طور مستقیم در سراسر خیابان از شهر کشیده و سینه به خیابان ها پر شده آن را بر روی کامیون ها و زمان آن را به رودخانه می سی سی پی که در آن آنها را گرفتم. دو نفر بودند که رانندگی کامیون حمل و نقل مجسمه بودند دستگیر شده توسط پلیس گرفته و به مقر پلیس, مقامات گفت. نام آنها داده نمی شد در این بیانیه است.

پلیس نمی شناخت سینه اما رسانه های محلی شناسایی آن به عنوان یک تصویر می کشد جان McDonogh. هنگامی که او درگذشت McDonogh چپ بخش زیادی از پول خود را به نیواورلئان و بالتیمور برای مدارس و بسیاری از مدارس در نیواورلئان بعد از او به نام.

تصویری در رسانه های اجتماعی نشان داد که ده ها تن در اطراف مجسمه نیم تنه که نشسته بر روی یک پایه در حالی که برخی از مردم کشیده بر روی یک طناب گره خورده به سینه و دیگری آن را ضربه. به عنوان مجسمه نیم تنه tilts و سپس سقوط به زمین جمعیت به سلامتی. یکی دیگر از فیلم پست شده در رسانه های اجتماعی نشان می دهد که جمعیت به تماشای این مجسمه نورد پایین rocky بانک ها از رودخانه می سی سی پی و به آب است.

شهردار LaToya Cantrell گفت: در یک صدای جیر جیر که در شهرستان "رد خرابکاری و تخریب املاک شهرستان. آن را غیر قانونی است."

RICHMOND, Va. — هزاران نفر با تجمع در ویرجینیا پایتخت در روز شنبه برای تظاهرات علیه نژادپرستی شناخته شده به عنوان "5,000 مرد مارس است."

اعتراض در ریچموند شامل یک سخنرانی توسط یک پسر عموی جورج فلوید, سیاه مرد که مرگ در دست پلیس باعث شده است تا هفته تظاهرات در سراسر جهان است.

تظاهرکنندگان جمع شده در این شهر مشهور بنای تاریخی متفق ژنرال رابرت E. Lee قبل از ساخت یک حلقه در اطراف مرکز شهر. بازگشت آنها به این بنای تاریخی حدود دو ساعت بعد به شنیدن سخنرانان از جمله نسبی فلوید, مردی که فوت کرد در ماه گذشته پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس kneeled در گردن او برای چند دقیقه به او التماس کرد برای هوا.

توارث فلوید جورج فلوید پسر عموی پا بر روی لی بنای تاریخی شد و مورد استقبال و تشویق تماشاگران از اطراف جمعیت تظاهرکنندگان در پایتخت سابق کنفدراسیون.

WRIC-تلویزیون گزارش می دهد که فلوید صحبت در مورد بسیاری از نابرابری های نژادی مختلف است که جامعه سیاه چهره در ویرجینیا و در سراسر کشور.

لی مجسمه بنا در سال 1890 تبدیل به یک نقطه کانونی از تظاهرات در ریچموند فلوید پس از مرگ است. پس از سال ها از تماس با فعالان برای حذف مؤتلفه مجسمه در ویرجینیا به لیبریا رالف نرتهم متعهد شده است به نگاهی به پایین لی مجسمه در حالی که شهردار ریچموند Levar سنگی نیز یک دموکرات است که به حذف دیگر مؤتلفه مجسمه در همان خیابان.

___

PALMDALE, کالیفرنیا. — مقامات در جنوب کالیفرنیا شهر گراش در حال بررسی مرگ یک دختر 24 ساله با مرد سیاه یافت می شود حلق آویز از یک درخت که آنها در اصل به عنوان یک خودکشی ظاهری باعث خشم در جامعه است.

بیش از 100000 نفر امضا آنلاین طومار خواستار یک تحقیق کامل و اعضای جامعه مواجه مسئولان شهرستان در روز جمعه. لس آنجلس پزشکی قانونی مقامات گفت: تصمیم در مورد علت رابرت فولر مرگ به تعویق افتاده است در انتظار بررسی.

فولر مرگ به ارمغان آورده است به نور مرگ یکی دیگر از مرد سیاه و سفید در بر داشت حلق آویز از یک درخت در مه 31 در ویکتورویل یک کویر شهرستان 45 مایل (72 کیلومتر) در شرق گراش. یک کلانتر سخنگوی جودی میلر گفت: Victor Valley, اخبار بازی ناپاک بود مشکوک مالکوم Harsch مرگ اما مرد خانواده گفت: آنها نگران آن خواهد شد در حکم خودکشی برای جلوگیری از توجه بیشتر است.

___

پاریس — فرانسه بالاترین دادگاه اداری حکومت شنبه شب که ویروس نگرانی دیگر توجیه ممنوعیت تظاهرات عمومی.

در یک کشور که می بیند هزاران نفر از تظاهرات سالانه این تصمیم توسط شورای دولت اجازه می دهد تا برای از سر گیری تظاهرات و راهپیمایی به عنوان طولانی به عنوان سلامت حمایت و مورد احترام هستند و حوادث اعلام شده در پیشبرد به مقامات محلی و نه تلقی خطر ابتلا به نظم عمومی است.

شورای حکومت است که "بان کی مون در اعتراض توجیه نیست توسط جریان وضعیت سلامت." آن گفت حق اعتراض اساسی "آزادی."

حاکم آمد فقط به عنوان غیر مجاز در اعتراض به خشونت های پلیس و نژادی و بی عدالتی زخم در پاریس. پلیس متوقف شده بود حداقل 15,000 معترضان از یک راهپیمایی برنامه ریزی شده از طریق شهرستان روز شنبه با استناد به این ویروس مربوط به محدودیت در هر تجمع بیش از 10 نفر. فرانسه دیده است چندین تظاهرات غیر مجاز در پی جورج فلوید مرگ در ایالات متحده آمریکا

___

پاریس — پلیس شلیک گاز اشک آور و مسدود تظاهرکنندگان از راهپیمایی پاریس در اعتراض به خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است.

گاز اشک آور شروع فقط به عنوان یک گروه افراطی راست مقابله با تظاهرکنندگان جدا از سقف یک ساختمان مشرف به اعتراض.

معترضان تنظیم کردن ترقه و فریاد زد در پلیس شد اما در غیر این صورت صلح آمیز است. خانواده و دیگران در حال تلاش برای ترک در اعتراض به تلاش برای خارج شدن از آنجا که پلیس مسدود شده بود خاموش ترین مسیرهای خروج. باقی مانده جمعیت در زمان زانو.

پلیس تصمیم به نوار جمعیت از راهپیمایی از محل de la Republique در شرق پاریس به سمت شهر اصلی خانه اپرا. یک مقام پلیس گفت: آسوشیتد پرس این تصمیم به دلیل ممنوعیت در سراسر کشور در تجمع بیش از 10 نفر برای جلوگیری از گسترش coronavirus.

مقابله با تظاهرکنندگان قبلا افراشتند یک بنر در مورد "ضد نژاد پرستی سفید" و روشن شراره در آبی-سفید-قرمز رنگ پرچم فرانسه.

ساکنان رسیده ویندوز خود را به پاره کردن بنر. فعالان بعدا مواجه راست فعالان در سقف پرتاب کیسه های خود را و طناب به پیاده رو زیر است.

___

پراگ — صدها نفر بسیج در پراگ برای دومین راست شنبه در حمایت از, تظاهرات در آمریکا علیه خشونت پلیس و نژادپرستی.

در پر سر و صدا اما تظاهرات مسالمت آمیز میان گاه به گاه دوش معترضان راهپیمایی طریق کمی چهارم منطقه از پایتخت چک شعار "Black Lives Matter," "بدون عدالت بدون صلح" و "هیچ تهمت بدون KKK هیچ فاشیستی U. S. A."

بسیاری از معترضان را محکوم کرد تمام اشکال نژادپرستی در آمریکا و جمهوری چک و جاهای دیگر.

آنها نمایش آگهی ها که به عنوان خوانده شده "با هم علیه نژادپرستی" "توقف خشونت پلیس" و "تمام زندگی مهم نیست تا زمانی که سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

این تجمع سازماندهی شده بود توسط یک گروه غیر رسمی از آمریکایی ها زندگی در پراگ همراه با چند چک شدند. در پایان مشاهده کردند یک دقیقه سکوت در مقابل سفارت آمریکا.

___

پاریس — هزاران نفر با تجمع در پاریس برای محکوم کردن خشونت پلیس و تبعیض است.

فریاد از سیاه تا حد زیادی جمعیت به عنوان یک گروه از سفید افراطی راست فعالان صعود یک ساختمان و افراشتند یک بنر بزرگ افشاگری "ضد نژاد پرستی سفید." دیگران سعی کردم به پاره کردن آن.

پلیس محاصره منطقه فرح بخش به صورت بالقوه خشونت است. شده است وجود دارد درگیری های پراکنده در صلح آمیز تظاهرات در سراسر فرانسه الهام گرفته شده توسط سیاه و سفید زندگی می کند ماده و تظاهرات جهانی در پی جورج فلوید مرگ است.

ماه مارس در پاریس منجر شد توسط حامیان آدما ترائوره 24 ساله فرانسوی درگذشت مردی که در سال 2016. ترائوره ندارد هویت خود کارت بر او زد و گزارش به پلیس نزدیک شد.

یک پرتره نشان داد یک چهره از نیم کرد نیمی فلوید. ترائوره خواهر Assa به جمعیت گفت: "همه ما خواستار همان چیزی که عادلانه عدالت برای همه است." او می گوید: برادر او نیز دست به دستبند و برگزار کردن توسط پلیس قبل از او درگذشت.

گزارش نهایی منتشر شده در ماه گذشته پاک سه افسران تخلف تحریک تمدید شد. این هفته دولت ممنوع chokeholds در فرانسه.

___

پاریس — پلیس دستور داده اند که بسته شدن از تازه بازگشایی رستوران ها و مغازه ها در امتداد مسیر راهپیمایی در پاریس علیه خشونت پلیس و نژادپرستی ترس ممکن است با خشونت.

ماه مارس بین Place de la Republique در شرق پاریس و شهر های اصلی خانه اپرا است که انتظار می رود به بزرگترین چندین تظاهرات روز شنبه با الهام از Black Lives Matter جنبش در آمریکا

پاریس رئیس پلیس دستور داد بازرگانان و مسئولان شهرستان برای روشن شدن پیاده رو در امتداد مسیر از هر چیزی است که می تواند بر روی آتش و یا استفاده شده توسط مشکل در برابر پلیس. هر تجمع بیش از 10 نفر باقی می ماند ممنوع در فرانسه به دلیل ویروس مهار اقدامات است.

پاریس مارس برگزار شد, حامیان آدما ترائوره فرانسوی, سیاه, مردی که در بازداشت پلیس در سال 2016 در شرایطی که باقی می ماند و معلوم نیست با وجود چهار سال از عقب و جلو کالبد شکافی. آنها خواستار "عدالت برای آدما و همه قربانیان پلیس."

فرانسه دیده می شود مشابه چند تظاهرات در پی جورج فلوید مرگ در ایالات متحده آمریکا بوده و اکثریت مسالمت آمیز هر چند برخی از آنها دیده می شود درگیری های پراکنده بین پلیس و معترضان.

تظاهرات همچنین انتظار می رود روز شنبه در مارسی لیون و دیگر شهرهای فرانسه.

___

لندن — پلیس بریتانیا تحمیل کرده اند سخت محدودیت در گروه برنامه ریزی برای تظاهرات در لندن روز شنبه در یک پیشنهاد برای جلوگیری از درگیری های خشونت آمیز.

معترضان از زندگی مهم جنبش و همچنین راست گروه باید گفت که آنها برنامه ریزی برای جمع آوری برای تظاهرات در مرکز لندن.

شهردار صادق خان هشدار داد که مجسمه در پایتخت — به ویژه در یک مجسمه وینستون چرچیل در میدان پارلمان — می تواند تبدیل به فلش امتیاز برای خشونت است. او گفت مقامات اطلاعاتی که افراطی راست فعالان می خواهید به جمع آوری در لندن "ظاهرا آنها می گویند برای محافظت از مجسمه."

فرمانده بس جاوید خواست مردم برای جمع آوری در گروه های بزرگ در همه به دلیل coronavirus. اما اگر آنها باید گفت: فعالان سیاسی باید به چوب به برنامه ریزی مسیر و خارج از خیابان ها توسط 5 p. m.

او گفت که در حالی که معترضان در آخر هفته گذشته عمدتا صلح آمیز اقلیت بود "قصد اختلال" که منجر به ضرب و جرح پلیس و رفتار خشونت آمیز.

ده ها تن بازداشت شدند و آخر هفته گذشته و یک پلیس اسب در تصویر درها گذشته جمعیت در میان هرج و مرج است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن