بدون توجه به جایی که لوئیز Arraez خفاش, دوقلو, می دانم که او خواهد رسید

دوقلوها مدیر Rocco Baldelli با اعتماد به نفس است: بدون توجه به جایی که او قرار می دهد لوئیس Arraez در صف های 2

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

دوقلوها مدیر Rocco Baldelli با اعتماد به نفس است: بدون توجه به جایی که او قرار می دهد لوئیس Arraez در صف های 23 ساله دوم baseman خواهد رسید.

"ما در حال رفتن به دیدن او ضربه بسیار بالا است. ما در حال رفتن به ضربه در وسط" Baldelli گفت. "ما در حال رفتن به دیدن او ضربه در پایین اما بدون در نظر گرفتن که در آن ما قرار داده و او فقط نگه می دارد هدف قرار دادن."

اما Baldelli برای بیشتر قسمت ها دارای مقاومت وسوسه قرار داده Arraez بالای سفارش با وجود Arraez ارسال .399 بر پایه درصد در فصل گذشته به عنوان یک تازه کار. پس از همه, حداکثر کپلر تا به حال حرفه ای سال فصل گذشته به عنوان leadoff hitter وظیفه و ضربه اجرا خانه در اولین گام از این فصل است.

"ما تصمیم به رفتن با یک مرد شما می توانید نگاه و می گویند این است که انجام کار آسیب در leadoff نقطه" Baldelli گفت. "اما شما در مقایسه او با مرد است که تا به حال لعنت نزدیکی .400 بر پایه درصد در سال گذشته است که به شما می دهد دو واقعا بچه های خوب به دنبال در برای آن است."

با کپلر از ترکیب چهار شنبه, Baldelli چاک دار Arraez بالای صف. Arraez گفت: او واقعا بحث به Baldelli در مورد جایی که او را هدف قرار دادن و خوشحال است با هر کجا که او قرار داده و هر چند او مانند پیشرو ،

"من از آن لذت زیادی," او گفت:. "من واقعا دوست دارم هدف قرار دادن برای اولین بار, و من می خواهم به مبارزه با (در) من در خفاش ها به عنوان هر کس می داند که" او گفت:. "من فقط می خواهید برای دریافت بر پایه تا بچه ها می تواند من را در."

پس از قابل توجه تازه کار, مبارزات انتخاباتی, Arraez نشان داده است هیچ نشانه ای از اجازه دادن به از طریق چند بازی از سال 2020 فصل رفتن 5 برای 12 (.417) در سه بازی به عنوان شنبه ، ضربه .400 در 60 بازی فصل است که هدف خود را و اگر آن را طغیان Arraez است را به یک شروع خوب است.

"او این نوع در خفاش ها که تعداد بسیار کمی از بازیکنان در لیگ های بزرگ است که آنها باید. او مجموعه ای از مهارت های متفاوت است" Baldelli گفت. "ما بسیاری از بچه ها هستند که بزرگ و قوی و تاثیر بیس بال و آمار آن بیش از نرده و ما نیاز داریم که بیش از حد, اما برای یک مرد مانند لویی می رود که در خارج وجود دارد و او به رزین های مختلف در منطقه است که افراد دیگر فقط می تواند دریافت کنید."

STASHAK حل و فصل به نقش

زمانی که مربیان خود را بر نام او سه شنبه شب در هفتمین دور برای محافظت از سه اجرا منجر برابر کاردینالز کودی Stashak تا به حال یک سوال.

"هنگامی که آنها به نام به نام من گفتم, من؟' "Stashak گفت.

Stashak شده است به طور پیوسته درآمد مربیان' اعتماد به نفس بیش از این دوره از سال گذشته — او عرضه برای دوقلوها در ماه ژوئیه گذشته — با تشکر در بخشی خود را بی عیب و نقص فرمان. در 25 نوبت در سراسر 18 بازی فصل گذشته Stashak زده از 25 مورد و مجاز فقط یک پیاده روی.

حتی در کوتاه فصل Stashak وجود دارد گفت: "بسیار لاغر" شانس او ممکن است قادر به رفتن یک سال تمام بدون صدور یک پیاده روی. اما او مطمئن است رفتن را امتحان کنید.

"من قصد دارم برای به چالش کشیدن هر hitter وظیفه من. من می خواهم به آنها را کسب کنند. که اصلی ترین چیزی که من از آنها بدم میاید این است که راه رفتن کسی" Stashak گفت. "من ترجیح می داد تا با یک ضربه از یک پیاده روی, بنابراین من فقط رفتن به در و پوند اعتصاب منطقه و نتایج نوع نشان دادن آن."

به طور خلاصه

دوقلوها عرضه نوزاد خود را در لباس آبی رنگ چهار شنبه به عنوان بخشی از خود را به 60 فصل جشن. ... بایرون Buxton كه در صف بعد از شروع در روز سه شنبه. Baldelli گفت: آنها هنوز هم ramping او را پس از او از دست رفته با یک رگ به رگ پا در طول تابستان اردوگاه. ... Baldelli گفت: جیک Odorizzi که در این ایل با کمر درد و به نظر می رسید در شکل خوب نيست اگر یک تاریخ مشخص برای خود بازگشت. ... دوقلوها افتخار خود را 2019 برندگان جایزه در یک pregame مراسم چهارشنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن