کمیسر سابق لری اسمیت می داند COVID-19 همه گیر و تاثیر آن بر لامپ کم مصرف

لری اسمیت بسیار آشنا با لامپ کم مصرف در مدیریت بحران.در طول تصدی خود به عنوان کمیسر (1992-97) اسمیت رهبری تا ل

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

لری اسمیت بسیار آشنا با لامپ کم مصرف در مدیریت بحران.

در طول تصدی خود به عنوان کمیسر (1992-97) اسمیت رهبری تا لامپ کم مصرف در ایالات متحده گسترش است. از 1993-95 لیگ تا به حال franchises در هفت بازارهای آمریکا — لاس وگاس, Sacramento, ممفیس, Baltimore, بیرمنگام, Ala., Shreveport, La., و سن آنتونیو _ و آن گسترش هزینه های کمک نگه داشتن لیگ عامل.

پس چه اسمیت در حال حاضر یک سناتور محافظه کار فکر می کنم هنگامی که خبر شکست هفته گذشته که لامپ کم مصرف بود درخواست دولت فدرال برای تا $150 میلیون با توجه به COVID-19 همه گیر?

"من شگفت زده شد و هنوز من نبودم" اسمیت گفت. "شما باید به درک یک چیز کمیسر لیگ مسئول به صاحبان و حصول اطمینان از تداوم لامپ کم مصرف.

"کمیساریای یک افسر اما یک افسر است که گزارش به صاحبان و حکومت از لامپ کم مصرف. اگر که راه لیگ عمل در این زمان خاص که من فکر می کنم آن است که پس از آن مالکیت رهبری از لیگ احتمالا نهایی می گویند در شرایط چگونه همه چیز را به جلو. انصاف در شما احتمالا رو به کاهش (CFL کمیسر سفت Ambrosie) برخی از کساد."

این لامپ کم مصرف شده است بخش مهمی از اسمیت زندگی است. 69 سال Hudson, Que., بومی شده و نه فصل به عنوان یک در حال اجرا بازگشت/گیرنده با مونترال Alouettes پس از گرفته کلی برای اولین بار در '72 پیش نویس از اسقف.

پس از نظارت بر جابجایی از بالتیمور اسب نر به مونترال به عنوان کمیسر پس از 95 فصل اسمیت در خدمت دو نانامی به بازی به عنوان Alouettes رئیس جمهور (1997-01, 2004-10).

او ابزاری در تامین امنیت Alouettes جای پایی در جامعه فرانسوی زبان. اسمیت ساخته شده و بیش از 200 ظاهر سالانه در سراسر کبک ترویج Alouettes' نام تجاری خود را به عنوان بالا اجرایی است.

اسمیت می داند چگونه رمان coronavirus نهفته است طرفدار ورزش است.

"من فکر می کنم همه ما بسیار امیدوار این بیماری همه گیر به پایان خواهد رسید دیر یا زود" اسمیت گفت. "اما وجود دارد فشار زیادی بر روی تمام ورزش های حرفه ای, چرا که اگر شما نمی توانید مردم را به تماشای محصول خود را, آن را بسیار دشوار است برای یک کسب و کار مشروع.

"با این که من حدس می زنم لامپ کم مصرف braintrust احتمالا نشسته میان خود و تلاش برای کشف کردن استراتژی های مختلف و من حدس می زنم این است که یک استراتژی است. این که آیا آن را یک حق است یا نه, من حدس می زنم ما صبر کنید و ببینید."

با بسیاری از کانادایی ها و کسب و کار در حال حاضر درد و رنج اپتیک از لامپ کم مصرف به دنبال چنین سنگین چک از اتاوا خوب نیست. نه با لیگ سه متعلق به جامعه franchises — Winnipeg, ادمونتون و ساسکاچوان — گزارش سود عملیاتی برای سال 2018 فصل باقی مانده شش باشگاه که متعلق به فردی تجار و شرکت های بزرگ و یا مالکیت گروه با جیب عمیق.

همچنین سابقه اتاوا را با دادن دیگران بزرگ به لامپ کم مصرف با ورزش های دیگر اشخاص نیز رنج می برند.

"من فکر می کنم سوال این است که هنگامی که یک نهاد ورزشی و یا بهره برداری می پرسد برای کمک و سپس آن را باز درب برای هر کس دیگری به فکر راه همان" اسمیت گفت. "من قصد ندارم به انتقاد از لامپ کم مصرف و بدیهی است که آنها در حال تلاش برای پیدا کردن راه خود را از طریق آن.

"آیا این پیشنهاد درست است (یک) در این زمان خاص ... که شماره 1 سوال."

اما لامپ کم مصرف را در سطح فعلی مالکیت است که اسمیت خوش بینانه در مورد توانایی خود را به آب و این طوفان است.

"در روز جایی که من درگیر شد و پس از یک دوره موفق توسط داگ میچل به عنوان کمیسر در 1980s لیگ زد به مشکلات پس از آن" اسمیت گفت. "و من به ارث برده این مشکلات در طول مدت.

"اما من خوشحال می گویند که آن را بزرگ برای دیدن چنین قوی مالکیت در لیگ. اما هنگامی که شما به صاحبان قوی و منابع پس از آن بیشتر خواسته شده است از شما علنا به حمایت جامعه و تیم خود را. این است که بسیار بسیار بسیار حساس سوال واقعا به آدرس."

هفته گذشته شهردار تورنتو جان حزب محافظه پیشنهاد لامپ کم مصرف باید نگاه اول به صاحبان آن باشگاه طرفداران و حتی NFL قبل از اینکه به دنبال کمک های فدرال. مانند اسمیت, حزب محافظه صحبت از منظر تجربه داشتن در خدمت به عنوان رئیس لیگ از 1996-2000.

در سال 1996 لامپ کم مصرف نمی کند به اندازه کافی پول برای پرداخت ادمونتون اسکیموها و تورنتو Argonauts بازیکنان در خاکستری جام بازی در همیلتون. خوشبختانه Tim Hortons ارائه بودجه اضافی برای اطمینان از بازیکنان چک خواهد روشن است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

این لامپ کم مصرف رو یکی دیگر از بحران مالی در سال 1997 اما امن بسیار مورد نیاز $3 میلیون (ایالات متحده) وام به عنوان بخشی از یک همکاری با NFL که پرداخت شد و با بهره.

"من می توانم درک جان گفت که کار داشتن با جان و احترام همه چیز او را در انجام کار خود را" اسمیت گفت. "من حدس می زنم تنها نکته ای که من می میرم نه لزوما شامل رفتن به NFL چون NFL بزرگ بازیکن و نمی دانستند چه ثانویه آن انگیزه های ممکن بوده است.

"اولین ستون است که باید درک شود این است که ما لازم نیست که 360 میلیون نفر زندگی می کنند در کشور ما ندارد و تعداد تلویزیون ها و دستگاه های ارتباطی آنها در ایالات متحده آمریکا ما اصلا رقابتی در سطح تلویزیون و اطلاعات است که آنها را به طوری به عنوان یک نتیجه از آن قرار می دهد و فشار بیشتری بر (CFL) تیم داشتن مردم در صندلی و داشتن حمایت شرکت های بزرگ. آن را کاملا متفاوت از اقتصاد مقیاس."

اسمیت به فکر در مورد اینکه آیا لامپ کم مصرف می تواند بازی در خالی استادیوم. حتی با درآمد حاصل از این لیگ تلویزیونی توافق اسمیت گفت: تیم هنوز هم در مواجهه با یک سوراخ های مالی برای پر کردن بدون اینکه قادر به فروش بلیط.

اعداد به نظر می رسد به عقب اسمیت ،

در سال 2018 به Winnipeg بمب افکن آبی گزارش شده 36 درصد از درآمد خود آمد از بازی و 15 درصد از امتیازات در مسیر به گزارش $2.6-میلیون سود عملیاتی آن فصل. با طرفداران دفاع از خاکستری جام قهرمانان را برای پیدا کردن جایگزین منابع برای جبران یک کمبود.

پس چه اتفاقی می افتد اگر دولت فدرال تبدیل لامپ کم مصرف کردن ؟

"به دنبال از خارج در من حدس می زنم خواهد بود کمیساریای شده است در اطراف جدول احتمالا چهار یا پنج بار در حال توسعه حالات مختلف" اسمیت گفت. "من می خواهم فرض کنیم و شاید دوباره من هرگز نباید فرض وجود دارد احتمالا برخی از بحث در سطح بالا در مورد گزینه های مختلف.

"اگر شما نمی توانید گزینه 1 شما باید به دنبال در گزینه 2 و گزینه 3. خواهد بود که من حدس می زنم. همه ما بسیار امیدوار لامپ کم مصرف خواهد سعی کنید برای ایجاد برخی از تنظیمات."

اما اسمیت همچنین نگرانی در مورد تاثیر دراز مدت رمان شیوع کروناویروس را در تمام جنبه های اقتصاد کانادا است.

"چالش این است که ما با یک بحران ملی . . . چگونه می توانم شما را مدیریت امور مالی یک کشور است که باید حدود 250 میلیارد کسری" اسمیت گفت. "این می تواند منجر به فرزندان و نوه های ما نیاز به پرداخت برخی از بدهی های عظیم در طول زمان می تواند منجر به افزایش مالیات.

"هنگامی که شما اضافه کردن و قرار دادن در نرم افزار تیم های ورزشی, مردم دنبال خواهد شد و برای کسانی که پول در این مناطق خاص به حول و حوش به جدول و شکل راه خود را برای خود حفظ زیرا کسانی که در حال قوی تر شانس بهتری در حفظ نفس از کسانی که در حال ضعیف تر است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن