Give me back my money, NBA. شما هنوز هم نمی مسترد بلیط 2 ماه پس از تعلیق بازی

شیکاگو—عزیز NBA: Give me back my پول است. در حال حاضر لطفا.آن را تا دو ماه پس از لیگ برتر به حالت تعلیق در این

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

شیکاگو—عزیز NBA: Give me back my پول است. در حال حاضر لطفا.

آن را تا دو ماه پس از لیگ برتر به حالت تعلیق در این فصل به دلیل COVID-19. به اندازه کافی در حال حاضر.

بازگشت در ماه دسامبر من دو بلیط به Chicago Bulls بازی مقابل بوستون سلتیکز برنامه ریزی شده برای 15 مارس در مرکز متحده. شوهر من و من فکر کردم این امر می تواند سرگرم کننده به ارمغان بیاورد دختر ما به اولین بازی بسکتبال. او می خواهم عشق بنی گاو antics و من می خواهم یک ضربه شوهر من در تلاش برای متقاعد کردن او برای ریشه کن برای زادگاه خود تیم. (که leprechaun? این است که حتی یک طلسم؟)

بزرگترین نگرانی ما زمانی که ما خریداری بلیط این بود که ما 3 ساله خواهد بود بیش از حد بلند برای صعود عجیب و غریب, ارتفاع مبتنی بر کودکان و نوجوانان سیاست. در حال حاضر ما نگران به یک بیماری همه گیر و مالی ما در آینده است. با داشتن 150 دلار (آمریکا) به عقب خواهد در مفید آمده است در مورد حق در حال حاضر.

درست است که برای بسیاری از کسانی که پایدار به مراتب بدتر است. بیکاری در بالاترین نقطه از زمان رکود بزرگ با 36 میلیون آمریکایی پر ادعا. این واقعیت است که چند میلیارد دلار فرانشیز ورزشی در ادامه به نگه داشتن بر روی بلیط دارندگان پول است نامعقول.

طرفداران نیست احمقانه است. کنفرانس نهایی باید اتفاق می افتد در حال حاضر در حالی که NBA نهایی شد و قرار است برای شروع 4 ژوئن. هیچ راهی وجود دارد همه کسانی که "به تعویق افتاد" بازی در حال رفتن به بازی حتی اگر آنها را به شکل یک راه برای نجات بخشی از این فصل است.

طولانی نیست پس از یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام علیه لیگ اصلی بیس بال و 30 تیم بلیط بازپرداخت و اعتبار به دنبال. Ticketmaster اعلام کرد بازپرداخت در مدت کوتاهی پس از جلب توجه از اعضای کنگره است. چه خواهد شد آن را برای دریافت NBA به انجام کار درست توسط طرفداران خود را?

Give me back my money, NBA.

و این که برنامه شما برای بازگشایی فصل ؟ این تن ناشنوا در بهترین حالت صاف کردن خطرناک در بدترین حالت. لیگ بنا به گزارش این است که در مذاکرات به حرکت بازی را به یک محیط بسته یا دو — شاید در لاس وگاس و یا والت دیزنی جهان برای برگزاری بازی بدون فن. این طرح متکی بر آزمایش از هر کس داخل حباب است.

بیایید در کنار این واقعیت که این برنامه هیچ کاری نمی کند به خوبی به همه بی ارزش بلیط. بیایید همچنین در کنار طرح این خطرات به بازیکنان و مربیان — نه به ذکر است خطر ابتلا به بازی ها. آیا واقعا عادلانه مسابقات اگر بازیکنان کلیدی هستند کنار coronavirus? که می خواهد به تماشای آن ؟

اگر NBA واقعا دارای توانایی برای به دست آوردن و بسیج سریع تست شاید باید آن را قرار داده و تلاش خود را به کار برای کارگران ضروری است که در حال حاضر خطر COVID-19 تشخیص برای حفظ کشور کاربردی است. برادر من یک یو پی اس راننده در میشیگان را به دسترسی به یک تست سریع — او شده است خود quarantining به او اطمینان نمی کند و گسترش آن را به دختر خود و پدر و مادر ما.

در طی یک کنفرانس تلفنی این هفته NBA کمیسر آدم نقره اذعان لیگ انتظار بازیکنان خواهد تست مثبت — آن چیزی است که به ارمغان آورد فصل به توقف screeching در وهله اول. چگونه اخلاقی است به آگاهانه مردم در خطر است ؟ وجود دارد هیچ راهی برای بازی اجتماعی دور بسکتبال. به کار این حباب لیگ نیاز به استخدام انواع خدمات-کارگران صنعت. می شود آنها را برای پرداخت هزینه های مراقبت های بهداشتی خود را زمانی که آنها بیمار است ،

ما باید اصرار بر یک سطح از مسئولیت از ورزشکاران ما و لیگ. آن را یک جهش بزرگ به فرض دیدن بسکتبال در تلویزیون را الهام بخش سراسیمگی از وانت و بازی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

تنها چیزی که این طرح می کند این است که وضع لخت, وحشیانه, دو برابر استاندارد در coronavirus عصر. شما ممکن است قادر به پرداخت هزینه راه خود را از تشخیص, اما شما می توانید با استفاده از پول خود را به خم شدن قوانین به غنی سازی خود را. شما می توانید ساخت خود را در یک حباب. شما می توانید نگه دارید و بر روی افراد دیگر پول به طور نامحدود.

و شما می توانید خراب کردن یک رابطه با یک فن. Give me back my money, NBA. من نمی خواهم در آنچه شما فروش است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب