لوئیس شکایت Walz گفت coronavirus سفارشات خود مانع سنا کمپین

سابق مینه سوتا کنگره Jason Lewis, جمهوری خواهان به چالش کشیدن وزیر بهداشت ، تینا اسمیت است واصل طرح دعوی در دا

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

سابق مینه سوتا کنگره Jason Lewis, جمهوری خواهان به چالش کشیدن وزیر بهداشت ، تینا اسمیت است واصل طرح دعوی در دادگاه فدرال مدعی رژیم صهیونیستی است. تیم Walz را coronavirus اضطراری سفارشات نقض قانون اساسی است.

در دادگاه روز سه شنبه در ایالات متحده دادگاه منطقه از مینه سوتا لوئیس و رسمی کمپین ذکر شده است به عنوان شاکی و Walz به عنوان متهم. لوئیس ادعا می کند که Walz اجرایی سفارشات را نقض حقوق خود را به سفر و برگزاری اجتماعات بزرگ و در نتیجه آسیب رساندن به مبارزات انتخاباتی خود ، شکایت می کند که فعالیت های انتخاباتی "مانند تظاهرات و جلسات شام و سخنرانی" محسوب نمی شوند ضروری کار با Walz باشد.

Walz را "در خانه ماندن" سفارشات برداشته شده در روز دوشنبه و برخی از غیر ضروری کسب و کار شده اند مجاز به باز کردن در بخشی از ظرفیت با بهداشت و اجتماعی فاصله دستورالعمل در محل. تحت Walz را به روز "سالم ماندن" سفارش رستوران ها و کافه ها هنوز هم می تواند خدمت در خانه مراجعان و Minnesotans مجاز به برگزاری تجمعات از 10 نفر یا بیشتر — استثنائات که لوئیس می گوید مانع فعالیت های انتخاباتی خود را.

در کنگره ایالات متحده Jason Lewis, R -, Minn. صحبت می کند به خبرنگاران گفت روز شنبه, مه 2 2018 در دولت و کنگره آمریکا در سنت پل در مورد فشار به نیروی شورای شهر به تغییر آرایش آن. پشت Lewis هستند و دولت از سوی دیگر ، اریک پرات R-قبل از دریاچه به سمت چپ و دولت تشکر. تونی آلبرایت R-دریاچه قبل که حمایت لوایح در دولت و قوه مقننه. (دیو Orrick / پایونیر پرس)

در روز سه شنبه از انتشار اخبار Lewis به نام Walz اجرایی سفارشات "خلاف قانون اساسی قدرت منازعه" که او را سرزنش می کردند برای کسب و کار و تعطیلی و بی سابقه بیکاری اعداد در سراسر کشور.

"به نفس بیش از حد از این بی سابقه مستندات منتقل شده فراتر از مشکلات اقتصادی و طرفداری به عرصه تهدید ما اساسی ترین آزادی از جمله حق اساسی به سفر و دیدار با دوستان و همسایگان" لوئیس گفت.

دادستان کل کیت الیسون ایستاده بود پشت Walz اجرایی سفارشات زمانی که در پاسخ به لوئیس در طرح دعوی در دادگاه در روز سه شنبه گفت: سفارشات "به طور کامل در خود را قانونی و قانون اساسی اقتدار و من به طور کامل دفاع از آنها در دادگاه." وی با اشاره به کشورهای دیگر " که فرمانداران باید با صدور دستور مشابه در امید به "صاف منحنی" و آهسته گسترش این رمان coronavirus.

"Minnesotans لازم نیست دعاوی بیهوده و بیمعنی در حالی که یک کشنده جدی و همه گیر است که ادعا عزیزان خود زندگی" الیسون گفت. "رهبران واقعی را مرحله به مبارزه با آن به جای کشیدن سیاسی مانع است."

Walz سخنگوی عروسکی Tschann پاسخ روز سه شنبه گفت: کروناویروس "مجبور شده است که دولت به اقدام شدید به حفظ Minnesotans, امن, اما, این عمل است که در درون فرماندار اقتدار."

"همه از فرماندار اقدامات شده اند ریشه در نیاز به حفاظت از سلامت و ایمنی Minnesotans و او را به ادامه کار برای پیدا کردن راه برای دریافت Minnesotans بازگشت به کار و به یک محل که در آن آنها می توانند با خیال راحت از جمع آوری در گروه های بزرگ," او گفت:.

لوئیس است که به درخواست یک قاضی امر به معروف و منع Walz از اجرای خود coronavirus دستور اجرایی و همچنین برای بازپرداخت هزینه های قانونی. یک Lewis سخنگوی بلافاصله پاسخ به سوالات در مورد چگونگی طرح دعوی در دادگاه است که تامین می شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب