در COVID بحران تمرکز شیفت از مستاجر حفاظت از حمایت مالی - Mon, 20 Jul 2020 PST

در میان جهانی همه گیر و بی مهابا اقتصادی کاهش, ادامه بحث بر سر مستاجر حمایت در اسپوکن تنگ بازار مسکن را گرفته

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

در میان جهانی همه گیر و بی مهابا اقتصادی کاهش, ادامه بحث بر سر مستاجر حمایت در اسپوکن تنگ بازار مسکن را گرفته صندلی عقب به یک مسئله مبرم.

صاحبخانه و مستاجر هر دو می گویند که آنها نیاز به پول برای آن را از طریق COVID-19 همه گیر و کنار بلند نهفته بحث در مورد مستاجران' حقوق – در حال حاضر است.

"این شکل یک نوع وحدت بین همه احزاب اساسا پس از رفتن دلار به نگه داشتن مردم در خانه های خود گفت:" استیو کارشکنی های رئیس جمهور از صاحبخانه انجمن کنتون.

رژیم صهیونیستی. جی Inslee صادر شده و سپس تمدید دستور موقت منع اخراج برای عدم پرداخت اجاره بها در مدت کوتاهی پس از همه گیر در زمان نگه دارید. اما منظور منقضی on Aug. 1 و Inslee هنوز متعهد به گسترش آن.

"ما به طور جدی با توجه به این که" Inslee به خبرنگاران گفت: هفته گذشته است.

در ضمن اسپوکن شورای شهر دوباره با تاخیر اقدام هفته گذشته در تعدادی از پیشنهاد حمایت از مستاجران که برای اولین بار پیشنهاد سال گذشته اما سرکوب اپوزیسیون از صاحبخانه گفت که آنها بیش از حد سنگین بود و سهوا بدتر این شهر بحران مسکن.

شورای شهر انفعال در هفته گذشته تنها بزرگ شود اهمیت Inslee منظور گفت تری اندرسون موقت مدیر اجرایی اتحادیه مستاجرین از واشنگتن است.

"ما فقط باید به کار سخت تر برای دریافت فرماندار به گسترش توقف" اندرسون گفت.

با شماره جدید COVID-19 موارد در ادامه به افزایش سطح ایالت و در Spokane County افرادی که به طور جدی به مبارزه با این ویروس می تواند اخراج شود اگر Inslee گسترش حمایت اندرسون اضافه شده است.

اندرسون امیدوار فرماندار را گسترش منظور حداقل تا Spokane County, است در فاز 3. آن است که در حال حاضر در فاز 2 و Inslee متوقف ماند پیشرفت شهرستانهای ایالت در پاسخ به افزایش مورد می شمارد.

اگر و هنگامی که اخراج توقف منقضی اسپوکن شورای شهر آماده است به عمل و آن را جایگزین موقت برای حمایت از خود را بسیار شبیه به شورای قبل از انجام Inslee تجدید نظر و تقویت اولیه خود را سفارش این بهار با توجه به رئیس شورای شهر Breean Beggs.

در مورد کمک

افزایش تعداد مستاجران در اواخر اجاره خود را پرداخت و یا عدم پرداخت در مجموع ایران گفت. بر اساس نظر سنجی های اخیر ایران گفت: بین 15% و 18% از مستاجران در محلی کم درآمد مسکن دیر شد یا نه پرداخت اجاره خود را در ماه ژوئن.

"بهترین برآورد ما این است که ایجاد یک تعهد از جایی بین $2 و 2.5 میلیون دلار," ایران گفت.

اگر مستاجر و صاحبخانه خود را دریافت خواهید کرد "سهم عادلانه" از coronavirus کمک های ایران گفت: "ما احتمالا می تواند به جلوگیری از فاجعه بار برخی از انواع حوادث است." در روند فعلی برخی از 30% کم درآمد اجاره می تواند در پرداخت ظرف چند ماه آینده, ایران برآورد شده است.

زمانی که اخراج توقف منقضی ایران هشدار داد که دادگاه شروع به پر کردن با اخراج در یک حجم آنها قادر خواهد بود به روند بدون ایالتی یا فدرال اجاره کمک های مالی.

ایران استدلال یک اقتصادی است. $500 یا 600 $در هر ماه از آن ممکن است هزینه دولت برای حفظ یک فرد در خانه خود را بسیار کمتر از آنچه که آن را صرف ارائه همان شخص که با یک تخت در یک پناهگاه بی خانمان و سایر خدمات یک بار آنها را بیرون کردند.

برخی از اقدامات برای کاهش کسری در اجاره در حال حاضر گرفته شده توسط دولت های محلی.

در اوایل این هفته, Spokane Valley شهرستان شورای تصمیم به اختصاص حدود 734,000 از آن $2.9 میلیون در مراقبت در قانون بودجه نسبت به اجاره و کمک به وام مسکن.

اسپوکن شورای شهر کنار گذاشته $500,000 بودجه از وزارت مسکن و توسعه شهری به صورت اجاره برنامه کمک و می تواند به افزایش این رقم در روز دوشنبه.

ماه گذشته Inslee اعلام کرد 100 میلیون دلار خواهد بود اختصاص داده شده به وزارت بازرگانی برای اجاره کمک های ایالت بخشی از آن را راه خود را به Spokane و کمک به کاهش این مشکل Beggs گفت.

هر دو خلبان و اندرسون را به نام Spokane County کمیسیون برای تخصیص بخشی از آن حدود 90 میلیون دلار در مراقبت در قانون بودجه نسبت به اجاره کمک.

مستاجر (و صاحبخانه) حمایت

در حالی که بحران کنونی است و تاخیر در مکالمات اطراف مستاجر قوانین آنها را به طور کامل متوقف شده است.

هفته گذشته اسپوکن شورای شهر دوباره به تاخیر افتاد – این بار توسط 90 روز – یک تخته سنگ از صاحبخانه و مستاجر قوانین برای اولین بار پیشنهاد شده توسط Beggs سال گذشته است.

"من فکر می کنم شورای شهر متوجه شدم که ما باید یکی دیگر از سه ماه تا مطمئن شوید که آنچه ما پیشنهاد کمک می کند تا وضعیت نمی, می کند و باعث تشدید آن" ایران گفت: از روز دوشنبه به تاخیر بیاندازد. "ما باید بزرگتر چیزهایی که فکر می کنم از اخراج و مستاجر انصاف."

Beggs در ابتدا به معرفی و پیشنهاد خود را به عنوان فرمان اضطراری است. اگر صاحبخانه bristled استدلال پیشنهاد او با عجله و فاقد ورودی Beggs مقابله است که در این شهر رشد و پس از آن بحران مسکن خواستار اقدام برای حفاظت از مستاجران از ناعادلانه عمل توسط صاحبخانه.

پیشنهادات خود را شامل یک نیاز است که صاحبخانه استناد به یکی از چندین علل خاص برای اخراج محدودیت در هزینه صاحبخانه می تواند تحمیل مستاجران و جابجایی هزینه صاحبخانه باید پرداخت اگر آنها به طور قابل ملاحظه ای افزایش یک مستاجر اجاره.

"ما باید چهار رای به تصویب (آنها)" Beggs روز جمعه گفت. "انتخاب شد به سادگی به آنها رای پایین و یا آنها را زنده نگه دارید."

بنابراین Beggs حمایت کردن به جای ایجاد یک کارگروه متشکل از ذینفعان در هر دو اردوگاه است. آنها ملاقات به طور منظم در چند ماه گذشته و مدعی اند زمینه های مشترک.

با وجود این تاخیر هنوز اضطراری موضوع Beggs گفت.

"زمانی که بازار در 5% میزان فرصت های شغلی در بازار کار است و بد صاحبخانه نمی خواهید برای دریافت مستاجران. اما در نیم (یک درصد) و یا 2 ٪ و پس از آن بازار به کار نمی" Beggs گفت.

زمانی که Beggs' پیشنهاد دوباره به راه افتادند از آن خواهد شد پس از یک بیت از تغییر علامت تجاری و تلاش برای پیدا کردن تعادل. مستاجران نیاز به محافظت می شود اما Beggs گفت: این شهرستان نباید اقدام است که درایوهای صاحبخانه خارج از بازار است.

"این قطعا شامل مستاجر حمایت. اما در این دور جدید تلاش کرده ایم که می گویند برای این کار به اندازه کافی رای ما نیز در حال رفتن به نیاز به محافظت از صاحبخانه و همچنین" Beggs گفت. "من به دنبال در آن واقعا به عنوان فقط یک بهتر اجاره سیستم به عنوان مخالف به حمایت از یک طرف و یا دیگر."

وجود دارد در حال تغییر سیاست است که می تواند به نفع هر دو طرف Beggs گفت. برای مثال این شهرستان می تواند به منظور تسهیل در ایجاد زمینه های جهانی سیستم را چک کنید. صاحبخانه می تواند انجام یک پس زمینه های اضافی را بررسی کنید اما می توان از شارژ ممنوع مستاجر برای آن است.

"است که یک نوع برنده-برنده و من فکر می کنم این شهرستان می تواند به عنوان یک کاتالیزور است. این پول که قرار بود به صاحبخانه آن که قرار بود به بررسی اعتبار شرکت ها" Beggs گفت. "ما در حال تلاش برای نگاه به این نوع راه حل است."

با وجود تاخیر در هفته گذشته اندرسون همچنان خوشبین است که شورای شهر عمل خواهد کرد و این کار گروه است تلاش خواهد شد در بیهوده است.

"همه ما یک هدف مشترک و ما نمی خواهیم این کار را به طوری که من احساس می کنم که واقعا وجود دارد با حسن نیت در تمام کاربرانی که در حال کمک" اندرسون گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب