کار از خانه شده است یک مزیت برای بهبود صفحه اصلی در شیوع کروناویروس

اگر به نظر می رسد مانند پارکینگ که در آن جعبه بزرگ فروشگاه های بهبود خانه شما درایو گذشته همیشه بسته بندی شده

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

اگر به نظر می رسد مانند پارکینگ که در آن جعبه بزرگ فروشگاه های بهبود خانه شما درایو گذشته همیشه بسته بندی شده به تازگی و یا خط برای رنگ در محله فروشگاه های سخت افزاری است طولانی تر از حالت عادی — و نه فقط به این دلیل که همه از مشتریان در حال ایستاده 6 فوت از هم جدا شما تصور کنید همه چیز.

با این بیماری همه گیر کوروناویروس امیدوارم در یا در نزدیکی اوج خود در مینه سوتا و Dakotas و اکثر غیر ضروری کارکنان کار از خانه بسیاری از مردم در این منطقه در حال ساخت بیشتر از زمان اضافی برای بهبود خانه های خود.

سخت افزار و صفحه اصلی فروشگاه های بهبود ضروری کسب و کار و به عنوان چنین شده است که باز در طول اقامت در خانه سفارشات اعمال شده در مینه سوتا است. بهار است که به طور معمول در یک زمان برای خانه, پروژه های, اما این بهار شده است شبیه هیچ دیگر و تاثیر است که احساس در سراسر صنعت است.

"ما خوش شانس می شود قادر به باز کردن و ما مشغول هستند. مردم ساری در پروژه" تایید مایک Frattallone که خانواده دارای بیش از 20 فروشگاه های سخت افزاری و مراکز باغ در سراسر شهرهای دوقلو. "هنگامی که شما باید یک ماه در خانه, شما می توانید گرفتن در چیزهایی مانند آن شیر است که چکیدن یا مگس پران در توالت خود را که نیاز به جایگزین است. اینها چیزهایی است که شما انجام نمی در جمعه اگر شما بوده ام در محل کار به مدت هشت ساعت است اما اگر شما بوده ام در خانه برای هشت ساعت به شما این است که زمان را به عقب."

مانند بسیاری از خرده فروشان Frattallone فروشگاه در حال تشویق اجتماعی فاصله آنها در حال تمیز کردن چندین بار در روز و سپاسگزار هنگامی که مشتریان با پوشیدن ماسک. بسیاری از فروشگاه های استخدام کارگران اضافی برای تسهیل چیزهایی مانند منظقه وانت. یک حرکت نزولی به افزایش کسب و کار خرده فروشی کارشناسان می گویند این است که کسانی که ایمنی و بهداشت تلاش می شود هزینه اضافی حتی وقتی رسید تا در ثبت نام نقدی.

"این قطعا نه جهانی به همه که باز است چرا که ما می دانیم که هزینه های نسبتا بالا در حال حاضر اگر شما در حال باز گفت:" بروس Nustad رئیس جمهور از مینه سوتا انجمن خرده فروشان. "به طوری که برخی از سربازان ارتش در کسب و کار است که خارج از مجموعه برخی از فوق العاده هزینه های ما در حال حاضر است."

در حالی که مالیات بر فروش رسید مارس را نمی خواهد تبدیل به Minnesota Department of Revenue تا مه 20, انتظار می رود که این اعداد را نشان می دهد سنبله در کسب و کار نه تنها در این محله فروشگاه های سخت افزاری که در آن مردم به هنگامی که وجود دارد طبیعی صفحه اصلی بهبود و نقاشی انجام می شود اما در مکان هایی که فروش کالا به صورت بزرگتر در مقیاس پروژه های بازسازی.

مجوز ساخت اعداد نشان می دهد یک جهش در فعالیت حداقل در برخی از جوامع است. در مارس 2018, شهر St. Paul تایید 287 اجازه ها و پروانه ساختمان. در آوریل 2019 که تعداد 388. در ماه آوریل سال جاری وجود دارد 1,353 تایید مجوز ساخت و ساز در این شهر و در حالی که تعداد کسانی که شکسته اقامت و یا کسب و کار با غیر ضروری کسب و کار بسته و این احتمال وجود دارد که بسیاری از آن فعالیت در خانه در دولت دوم-پرجمعیت ترین شهرستان است.

MidState اختیار مستقر در اینور گروو هیتس اجاره رول کردن dumpsters که نگه تا 30 متر مکعب. آنها در حال بريدن به سایت کار و معمولا دیده می شود در وآمد در حالی که بازسازی در جریان است. با توجه به صاحب دن Radant این بهار شده است در میان شلوغ ترین و نه تنها با توجه به پروژه های بهبود صفحه اصلی. با دانش آموزان در خانه بسیاری از مینه سوتا مدارس گرفته اند استفاده از کلاس های درس خالی و بدست اوایل شروع پروژه بازسازی توسعه و حذف آزبست که به طور معمول انجام نمی شروع تا ماه ژوئن پس از کلاس اخراج شده اند.

"این واقعا بستگی دارد اما سخت افزار و صفحه اصلی بهبود به نظر می رسد تا حدودی قوی" گفت: Nustad. "من فکر می کنم که حس می کند هنگامی که شما مردمی صرف زمان بیشتری را در خانه به دنبال در دیوار خود را به فکر کردن در مورد پروژه های همراه با بهتر آب و هوا که تحت تاثیر رفتار مصرف کننده. و شما باید افرادی مثل من که فارغ التحصیل این سال و اگر چه ممکن است من نمی دانم وقتی که جشن فارغ التحصیلی است که من هنوز هم فکر کردن در مورد آن و زمانی که و آنچه که من نیاز به انجام برای آماده سازی. بنابراین من فکر می کنم شما ببینید برخی از بیشتر فعالیت های اقتصادی است."

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن