Blue Jays هدف تورنتو relaunch. روز کانادا نیست حک شده در سنگ برای اردوگاه بازگشایی

چشمگیر سنبله در COVID-19 مورد در فلوریدا مجبور است جیز آبی به تاخیر در اعلام بهار خود را آموزش و به طور منظم ف

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

چشمگیر سنبله در COVID-19 مورد در فلوریدا مجبور است جیز آبی به تاخیر در اعلام بهار خود را آموزش و به طور منظم فصل مکان.

این باشگاه در حال حاضر با تمرکز بر تورنتو برای هر دو تیم رئیس جمهور مارک شاپیرو گفت: در روز جمعه کنفرانس تماس بگیرید.

در هر کجا که بازگشایی کمپ احتمالا در کانادا روز جیز طرح به 60 بازیکن در دست است. سی را گسترش فهرستی برای روز افتتاحیه در اواخر ماه جولای. بقیه را به صورت یک تاکسی تیم ملی که شاپیرو می گوید که به احتمال زیاد برای ادامه آموزش در بوفالو خانه جیز' سه گانه-A وابسته است.

با تصویب و در عین حال از هر سطح از دولت وقتی که می آید به این باشگاه پیشنهاد برای ساخت تورنتو پایه آن در طول همه گیر از جمله سفر quarantining و بهداشت و سلامت دیگر و پروتکل های ایمنی — جیز در حال اجرا هستند کم در زمان.

"ما برنامه ریزی برای یک سناریو که در آن ما می خواهم انجام آموزش بهار در Dunedin و بازی ها (در تورنتو) ... اما به عنوان شرایط بدتر (در فلوریدا) ما مطرح شده این فرصت را در مرحله آموزش بهار در ساختمان ما (Rogers Centre) گفت:" شاپیرو اضافه کردن او شده است در بحث های فدرال و استانی و مقامات شهرداری به مدت هشت هفته در مورد بازی های خانگی است.

اولویت خود را برای از سرگیری بهار آموزش در Dunedin به طور معمول نقش برآب شد توسط یک تعداد رکورد جدید COVID-19 مورد در فلوریدا این هفته — با بالا تقریبا 9,000 در روز پنج شنبه.

"آنچه مهم است برای بازیکنان و البته برای همه — این است که ما در حال برخورد با یک بیماری همه گیر. بله وجود دارد نگرانی گفت:" شاپیرو افزود که این سازمان ادامه خواهد داد به پرداخت آن جزئی leaguers از طریق سپتامبر. 7 حتی با خود فصل بعید است برای شروع.

"آنچه که ما باید به مدیریت این است که ما چگونه به رعایت پروتکل های. قطعا ما اعتماد به نفس بیشتری در آینده به تورنتو (برای آموزش بهار و فصل برنامه ریزی برای شروع جولای 23 یا 24). اما اگر ما به محوری به Dunedin, ما بهترین های ما برای نگه داشتن بازیکنان از راه آسیب است."

او اضافه کرد که این تیم کادر پزشکی آماده است برای اجرای بهداشت و پروتکل های ایمنی که به "بالاتر و فراتر از آن" MLB عملیات کتابچه راهنمای کاربر برای بازگشایی که شامل روزانه ویروس تست و متوسط چک.

در حالی که MLB اردوگاه های در حال انتظار برای بازگشایی در کمتر از یک هفته در تاریخ 1 ژوئیه شاپیرو می گوید: در واقع وجود دارد هیچ رسمی مهلت: "ما باید برای مقابله با واقعیت ... اگر ما تاخیر وجود خواهد داشت مسئله در آمادگی ما. هیچ مهلت از MLB اما ... ما در حال کار بر روی یک شتاب قاب زمان."

اگر این تیم است که قادر به تامین امنیت مورد نیاز دولت تصویب در کانادا — که به احتمال زیاد شامل همگروهی quarantining شبیه به NHL مدل برای بازگشایی — فلوریدا وضعیت را یک بار دیگر به بازی می آیند. جیز تعطیل خود را دو Dunedin امکانات جمعه گذشته پس از چند آزمون مثبت در میان بازیکنان و کادر.

"ما نمی باید انتظارات و یا شماره اما ما انتظار داریم بسیاری از مثبت آزمون" شاپیرو گفت. "ما در حال آزمایش هر فرد در مصرف و من می خواهم انتظار می رود تعداد زیادی از تست مثبت ...

"این دلگرم کننده به گوش ما بازیکنان و کادر اکسپرس درک است که توانایی خود را برای سالم ماندن به این تیم توانایی را به نفع خود. هیچ کس می خواهد به نشستن. از آن خواهد شد برای این مهم به یک تلاش مشترک. ما 100 درصد خاصی وجود دارد که همه چیز در کنترل ما برای حفظ خودمان سالم است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
Mark Zwolinski
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن