PGA قهرمانی را تایید هیچ طرفداران برای هاردینگ پارک - Mon, 22 Jun 2020 PST

بروکس Koepka سعی خواهد کرد برای تبدیل شدن به اولین بازیکن را به نفع خود PGA قهرمانی مستقیم سه بار در بازی سکته

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

بروکس Koepka سعی خواهد کرد برای تبدیل شدن به اولین بازیکن را به نفع خود PGA قهرمانی مستقیم سه بار در بازی سکته مغزی وجود دارد و نمی توان هر کسی در هاردینگ پارک به تشویق او ،

PGA آمریکا تایید کرد روز دوشنبه برای اولین بار عمده ای از این غیر معمول ترین سال نمی تماشاگر.

PGA قهرمانی در اصل برنامه ریزی شده برای ماه مه 14-17 در سان فرانسیسکو در حال حاضر مجموعه ای برای Aug. 6-9 و خواهد بود که برای اولین بار از سه رشته در این سال است. ایالات متحده باز نقل مکان کرد و از ماه ژوئن تا سپتامبر. 17-20 در نیویورک با کارشناسی ارشد در حال حرکت به نوامبر دو هفته قبل از روز شکرگزاری است. باز بریتانیا لغو شد.

هنوز مشخص نشده است که آیا این دو رشته را طرفداران. PGA Tour از سر خود برنامه زیر آن coronavirus ناشی از تعطیلی دو هفته پیش بدون طرفداران, و آن است که برنامه ریزی برای آنها را تا زمانی که کاهش تعداد جولای 16-19 در یادبود.

PGA آمریکا ارائه طرح خود به تماشاگران یک هفته پیش و سان فرانسیسکو کرونیکل گفت: دولت و مقامات بهداشت تایید آن است.

شهردار لندن N. نژاد گفت: این شهرستان شد "هیجان زده" به استقبال قرن عمده به سان فرانسیسکو. PGA آمریکا مقامات آماده شدند برای رفتن به جاهای دیگر اگر بازی در سان فرانسیسکو نمی خواهد اجازه می دهد تا استانداردهای وزارت بهداشت به ملاقات کرد.

"ما قادر به با خیال راحت این مرحله نسبت به بازگشایی به دلیل جاری فداکاری از شهروندان ما" نژاد گفت.

کسانی که قربانی در حال حاضر شامل تماشای تنها در تلویزیون برای کسانی که در حال برنامه ریزی برای حضور در. این اولین بار است که عمده برای هاردینگ پارک عمومی دوره در سراسر خیابان را از المپیک باشگاه و در حال حاضر بخشی از TPC شبکه. آن را قبلا برگزار شد دو مسابقات جهانی گلف (برنده توسط تایگر وودز در سال 2005 و Rory McIlroy در سال 2015) و رئیس جمهور جام در سال 2009.

"در حالی که جامعه محلی نمی تواند با ما جسمی را در سایت ما قطعا حمل و روح خود را از انعطاف پذیری و وحدت با ما به عنوان ما به مرحله اصلی ما قهرمانی را از طرف خود برای تمام جهان برای دیدن و لذت بردن از" گفت: Seth واو مدیر عامل شرکت PGA آمریکا است.

Koepka برنده در سال 2018 در Bellerive باشگاه های کشور در سنت لوئیس و او پیوست جنگل به عنوان تنها بازگشت به عقب قهرمانان در بازی سکته مغزی هنگامی که او برنده سال گذشته در اینوود سیاه در لانگ آیلند.

جنگل گره خورده است برای 29th, 14 عکس پشت, زمانی که او برای رفتن به یک سوم راست PGA عنوان قهرمانی در سال 2001 در آتلانتا. او یک شانس نیست در سه در یک ردیف در سال 2008 به دلیل او تا به حال عمل جراحی زانو و از دست رفته آخرین دو رشته.

والتر هاگن برنده چهار مستقیم بار از 1924-27 که PGA قهرمانی فرمت بازی بود که بازی.

"ما باید به انجام آنچه که ما باید انجام دهیم به ما را امن نگه داشتن طرفداران امن" Koepka گفت: در هفته گذشته در مورد عمده با طرفداران. "بدیهی است که شما می خواهم به طرفداران, اما من درک می کنم با آنچه در آن ممکن است ممکن است."

در ضمن PGA آمریکا در تماس با کسانی که به خرید بلیط در پیشبرد برای راه اندازی بازپرداخت. آن گفت: آن را نمی خواهد روند بازپرداخت برای بلیط های خریداری شده از بازار ثانویه پلت فرم.

PGA قهرمانی در سال آینده می رود به Kiawah Island, South Carolina.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب