خلاصه: تاثیر بیانیه هموار راه را برای عملیات استخراج از معادن در خلیج بریستول - بحباله نکاح در اوردن, 29 Jul 2020 PST

در جولای 23, U. s. Army Corps of Engineers منتشر نهایی آن بیانیه اثرات زیست محیطی (FEIS) برای نقش ونگار ریگی د

توسط NASERINEWS در 9 مرداد 1399

در جولای 23, U. s. Army Corps of Engineers منتشر نهایی آن بیانیه اثرات زیست محیطی (FEIS) برای نقش ونگار ریگی دادن معدن در مقیاس بزرگ طلا و مس معدن پیشنهاد برای دهانۀ آبهای خلیج بریستول, آلاسکا بزرگترین ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا ماهی قزل آلا اجرا بر روی این سیاره است.

سپاه' نتیجه گیری در FEIS تا حد زیادی همان است که در پیش نویس EIS هموار کردن راه برای معدن. در روال عادی عملیات سپاه نوشت: این پروژه خواهد شد "تغییرات دراز مدت در سلامت تجاری شیلات در خلیج بریستول."

آلاسکا خلیج بریستول ماهی قزل آلا شیلات پشتیبانی از 14 ، 000 شغل در سال و تولید 1.5 میلیارد دلار سالانه اقتصادی خروجی.

دولت فدرال و کارشناسان بارها و بارها نقد کفایت از بررسی های زیست محیطی. صندلی از خانه کمیته حمل و نقل و زیرساخت اخیرا خواستار تاخیر در انتشار FEIS با توجه به پارسیان را شکست به درستی مشورت با قبایل. ماه گذشته سپاه اعلام کرد در آخرین دقیقه سوئیچ توصیه می شود حمل و نقل مسیر یک حرکت است که سناتور لیزا Murkowski (R-AK) به نام "نگران کننده است." مسیر عبور اراضی متعلق به خلیج بریستول قبایل بومی و شرکت های بزرگ است که باید به اطلاع این شرکت دسترسی را اعطا نمی شود.

"با یک چشمک و یک under-the-جدول دست و سنگریزه است درخواست ارتش ایالات متحده به موضوع foot-in-the-درب مجوز جعلی معدن است که تنها کسری از آن را در نظر دارد برای ساخت" SalmonState مدیر اجرایی تیم بریستول گفت.

حتی با این قابل توجهی معایب این FEIS پیش بینی اثرات جبران ناپذیر به آلاسکا خلیج بریستول آبخيز از جمله آسیب به بیش از 191 کیلومتر از نهرها و 4,641 هکتار از تالاب تحت فاز 1 با 185 مایل از رودخانه ها و نهرها و 3,841 هکتار از تالاب رو به آسیب دائمی. در حال حاضر که نهایی زیست محیطی بررسی شده است برای عموم منتشر شد, سپاه مهندسان ارتش موظف است موضوع یک تصمیم رسمی در این پیشنهاد معدن (رکورد تصمیم گیری) زودتر از 30 روز پس از FEIS.

برای بیش از یک دهه این معدن شده است به طور گسترده ای در مخالفت با ائتلاف گسترده ای از جمله خلیج بریستول قبایل بومی و تجاری ماهیگیران طلا و جواهر شرکت های خرده فروشی و رستوران ها سرآشپزها, کلیساها, گروه حفاظت از شکارچیان و ماهیگیران تفننی و تفریحی و گردشگری کسب و کار outfitters و قوی اکثریت آلاسکا.

"بریستول خلیج ماهی قزل آلا وحشی شیلات فوق العاده است منابع طبیعی است که ادامه خواهد داد به قدرت اقتصاد و تغذیه جهان به عنوان طولانی به عنوان آب تمیز و دست نخورده زیستگاه آبخيز است از محافظت در مقیاس بزرگ استخراج معدن" گفت: سنگر و استحکامات شمال, مدیر برنامه, بانی Gestring.

"ریگ معدن باید رد شده اند سال پیش به دلیل آن را به سادگی بیش از حد مخرب به ملت ما با ارزش ترین ماهی قزل آلا وحشی, شیلات," او اضافه شده است. "ما در حال صحبت کردن در مورد اثرات جزئی اما عمده فروشی تخریب بیش از یک صد مایل از رودخانه ها و نهرها. دیگر معدن در شمال امریکا و شاید جهان را چنین اثر مخربی بر آب پاک."

DNR, دریاچه روزولت تصویب ممنوعیت سوزاندن

کمیسر اراضی عمومی هیلاری فرانتس امضا منظور در روز دوشنبه ایجاد یک ایالت رایت ممنوعیت تمام زمین های جنگلی تحت واشنگتن وزارت امور خارجه از منابع طبیعی حفاظت از آتش. این پوشش 12 میلیون هکتار از زمین های خصوصی. سفارش معتبر از طریق سپتامبر. 30, مگر اینکه شرایط آتش را بهبود بخشد.

سوختگی ممنوع شد باعث طولانی گرم و خشک و شرایط آب و هوا در سراسر کشور همراه با بادهای توفانی که می تواند به گسترش آتش سوزی به سرعت از طریق در حال حاضر خشک علف ها و جنگل ها.

فرانتس اضافه شده که باید منتظر وتر شرایط برای سوزاندن حیاط باقی مانده و یا به صورت پراکنده آتش و توجه ویژه به این تجهیزات استفاده میکنند و در زمین های خود را که می تواند ایجاد جرقه. آتش خطر, او گفت:, در حال رشد است و هر روز با توجه به گرما همراه با آینده بادهای سراسر واشنگتن است.

اعلام می آید پس از یک سنبله در آتش سوزی بیش از آخر هفته. وجود دارد چهار سوزش آتش سوزی در واشنگتن است.

بزرگترین

  • Colockum آتش در نزدیکی Wenatchee, که
    • سوخته است 3,337 هکتار است. حدود 2,305 از کسانی هکتار در حال DNR حوزه قضایی است. دیگر 1,032 هکتار در Chelan County Fire District 1 قضایی است.

    دومین است Anglin آتشواقع در شرق Tonasket است که برآورد شده در 1200 هکتار و در حال رشد است.

این گلخانه ای آتش در نزدیکی Nespelem است سوخته 5,146 هکتار است و در 64 درصد مهار.

اینآتش سبزدر نزدیکی Synarep است در حدود 700 هکتار است و uncontained.

همچنین خدمات پارک های ملی گفت: آتش سوزی در دریاچه روزولت ملی منطقه تفریحی ممنوع موثر 12:01 صبح روز شنبه تا اطلاع ثانوی. هیچ شعله های آتش باز مجاز است. این شامل اما نه محدود به تمام آتش سوزی در دفتر ارائه شده آتش حلقه و جعبه, خط ساحلی, آتش سوزی, زغال چوب, آتش سوزی, مشعل ماورا بخور مشعل و شمع و پروپان آتش.

خود شامل پروپان و یا اجاق گاز و فانوس ها هنوز هم مجاز طول کامل آتش بان.

برای اطلاعات بیشتر در حال حاضر در مورد آتش ممنوعیت تفریح و سرگرمی در منطقه, لطفا تماس بگیرید (509) 754-7893.

محبوب DNR پاکت بسته به تیراندازی

با توجه به بالا خطر آتش سوزی در این ایالت واشنگتن DNR, کار با Stevens County, به طور موقت بسته شده و بخشی از زمین های دولت به تیراندازی آغاز آخرین جمعه است.

بسته شدن دولت بسته محلی شناخته شده به عنوان "Stonelodge" یا "نشانگر مایل 19" همزمان با خطر آتش سوزی از افزایش متوسط به بالا که در بخشی از Stevens County است.

زمین واقع در بزرگراه 291 غرب Suncrest.

متخلفان از تیراندازی بسته شدن می تواند مشمول جریمه. DNR باز خواهد شد Stonelodge برای هدف تیراندازی در پاییز هنگامی که خطر آتش سوزی قطره به متوسط است.

به عنوان یک یادآوری دستگاه های آتش زا مانند انفجار اهداف فانوس آسمان یا تحقیقی مهمات غیر قانونی در همه DNR-اراضی حفاظت شده.

Spokane دوچرخه مبادله رسما لغو شد

دوچرخه تعویض تیم است ادامه داد: نظارت به سرعت در حال تحول وضعیت با COVID-19 همه گیر شد و امیدوار قادر به برنامه ریزی مجدد سالانه دوچرخه مبادله رویداد به بعد در تابستان یا پاییز. متاسفانه بر اساس فرماندار امن شروع واشنگتن طرح و توصیه های از اسپوکن منطقه ای بهداشت و درمان منطقه و در نظر گرفتن ایمنی و سلامت شرکت کنندگان داوطلبان و اعضای تیم در این سال اسپوکن دوچرخه مبادله و نمایشگاه لغو شده است.

دوچرخه تعویض تیم گفت: این پیش بینی یکی دیگر از رویداد موفق در 2021. تاریخ برنامه ریزی شده است, آوریل 10 در Spokane County Fair & مرکز نمایشگاه.

خدمات جنگل جاده کار در نزدیکی کلارک فورک

آغاز و تا روز دوشنبه, جولای 27, راه بهبود کار در سندپوینت Ranger District از آیداهو تکدی جنگل های ملی از سر گرفته خواهد در Auxor جاده 489 نزدیکی کلارک فورک در رعد و برق Creek منطقه است. رانندگان می توانند انتظار کوتاه تاخیر در اکثر موارد, اما برنامه ریزی شده کار می تواند تاخیر ترافیک تا 4 ساعت در یک زمان.

این ادامه کار در تابستان گذشته آغاز شده. این پروژه شامل بازسازی حدود 8.25 مایل Auxor جاده به بهبود سطح جاده و زهکشی گسترش حضور, ساخت, جدید سوئیچ ها و حذف های کنار جاده ای گیاهی برای افزایش دید. خندق پلچک و گرفتن حوضه خواهد بود تمیز و چرخش نقاط در پایان راه خواهد بود بهبود یافته است. کار است که انتظار می رود از طریق ادامه Aug. 30.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب