چگونه Instagram آمار یک میلیارد کاربران - Wed, 24 Jun 2020 PST

2009 توسعه دهندگان Kevin Systrom و مایک کریگر ایجاد یک تلفن همراه چک در برنامه آنها تماس Burbn. زمانی که آنها

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

2009

توسعه دهندگان Kevin Systrom و مایک کریگر ایجاد یک تلفن همراه چک در برنامه آنها تماس Burbn. زمانی که آنها متوجه نتیجه این است که بیش از حد شبیه به چهار ضلعی آنها تصمیم به تمرکز بر روی یکی از ویژگی های Burbn است که اجازه می دهد تا به اشتراک گذاری عکس. Systrom نا امید که تعطیلات خود را, عکس, نمی, نگاه به خوبی به عنوان کسانی که شات بر روی آی فون جدید 4 تا او ایجاد می کند آنچه که او خواستار X-Pro II فیلتر است که بهبود تلفن همراه عکس. او و Krieger تغییر نام خود برنامه Instagram: یک ترکیب از "فوری دوربین" و "تلگرام."

2010

مارس 5: Systrom امنیت $500,000 در دانه سرمایه از سرمایه گذاران. او و Krieger استخدام یکی دیگر از نرم افزار مهندس و مدیران جامعه.

جولای 16: Krieger و Systrom آزمون خود را در سیستم با ارسال اولین Instagram photos.

اکتبر 6: The Instagram app for iOS اپل به طور رسمی منتشر شد از طریق فروشگاه App. در عرض دو ماه Instagram در خدمت یک میلیون کاربر.

2011

ژانویه: Instagram معرفی هشتگهای در پست عکس.

فوریه: Instagram را افزایش می دهد یکی دیگر از 7 میلیون دلار در سرمایه از تعدادی از سرمایه گذاران از جمله بنیانگذار توییتر, جک دورسی. Instagram در حال حاضر به ارزش 20 میلیون دلار است. چهارده ماه بعد Instagram خواهد بود به ارزش حدود 400 میلیون دلار است.

ژوئن: Instagram اعلام کرد که 100 میلیون عکس های بارگذاری شده اند از طریق این سرویس است.

سپتامبر: یک به روز رسانی از برنامه اجازه می دهد تا کاربران را به استفاده از ویژگی های جدید و فیلتر, ارسال عکسهای با وضوح بالا با استفاده از مرزهای خود عکس و چرخش عکس به راحتی.

دسامبر: اپل نام Instagram برنامه آن از سال 2011.

2012

مارس 3: Instagram انتشار یک نسخه از آن نرم افزار برای آندروید. که روز اول برنامه های دانلود شده از Google Play Store بیش از یک میلیون بار.

مارس 9: Facebook خرید Instagram برای $1 میلیارد دلار پول نقد و سهام. Facebook, مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ می گوید شرکت خود را "متعهد به ایجاد و رشد Instagram به طور مستقل." Systrom گزارش می شود 400 میلیون دلار در معامله.

ژوئن: Instagram معرفی یک "کشف" تب خواهد کرد که پیدا کردن و نشان دادن کاربران چیزهایی مانند محبوب ترین عکس ها عکس های گرفته شده در نزدیکی محل.

نوامبر: Instagram راه اندازی وب سایت, پروفایل, که اجازه می دهد تا هر کسی با یک مرورگر وب به دیدن Instagram کاربر خوردها اما با عملکرد محدود است.

2013

ژوئن: Instagram معرفی قابلیت های ویدئوها تا 15 ثانیه طولانی است. که همان ماه Instagram اعلام کرد که بیش از 16 میلیارد عکس های بارگذاری شده اند از طریق این سرویس است.

1 نوامبر: اولین تبلیغات شروع به ظاهر شدن به عنوان تصاویر در کاربران Instagram خوردها. تبلیغات تصویری معرفی خواهد شد 11 ماه بعد.

نوامبر 12: Instagram نسخه "بتا" نسخه ای از آن برنامه برای ویندوز تلفن 8. از آن خواهد شد تنها نسخه Instagram برای ویندوز تلفن در دسترس کاربران برای یکی دیگر از 41 ماه است.

دسامبر: یکی از ویژگی های جدید Instagram Direct اجازه می دهد تا به کاربران برای تجارت پیام خصوصی.

2014

مارس: Instagram متوقف می شود با استفاده از Foursquare برای محل برچسب زدن و سوئیچ را به Facebook ، که همان ماه به ارتقاء نسخه اندروید Instagram نرم افزار کاهش حجم برنامه به نصف و می افزاید: ویژگی های به منظور بهبود عملکرد.

2015

ژوئن: Instagram طراحی دوباره آن در دسکتاپ و رابط کاربری شبیه به طراحی آن وب سایت تلفن همراه.

مرداد: به روز رسانی به برنامه اجازه می دهد تا کاربران را به ساقه و ذخیره عکس ها و ویدئوها در پرتره و عریض با فرمت های. تا به این نقطه Instagram کاربران محدود شد به میدان عکس.

اکتبر: Instagram اعلام کرد بیش از 40 میلیارد عکس های اند ها از طریق این سرویس است.

دسامبر 8: Mashable نام Instagram یکی از آن "100 بهترین برنامه های آیفون در تمام دوران" خواستار آن را "یکی از با نفوذ ترین شبکه های اجتماعی در جهان است."

2016

مارس: Instagram افزایش طول فیلم است که می تواند به اشتراک گذاشته شود از 15 تا 30 ثانیه است.

مارس: Instagram نسخه ویندوز 10 موبایل نسخه از برنامه آن است که می افزاید: حمایت برای ویدئوها و livestreams.

جولای: Instagram در پاسخ به انتقاد از سوء استفاده از زبان بر روی پلت فرم دادن به کاربران توانایی برای خاموش کردن نظرات برای پست های خود را و توانایی برای ممنوعیت کلمات خاص آنها در نظر توهین آمیز است. این قابلیت نورد بیش از بقیه است که در سال.

مرداد: Instagram راه اندازی داستان که اجازه می دهد تا به کاربران برای ایجاد پست های ویژه که منقضی خواهد شد در 24 ساعت. این ویژگی به نظر می رسد تلاش برای تقلید از ویژگی های کلیدی از اسنپ چت. زیر مارس, Facebook اضافه خواهد شد یکی از ویژگی های مشابه.

سپتامبر: Instagram اعلام آن در حال حاضر یک و نیم میلیون نفر فعال تبلیغ بر روی پلت فرم. که افزایش خواهد یافت و به یک میلیون در ماه مارس آینده.

دسامبر 6: Instagram راه اندازی نظر میل. کاربران باید این گزینه غیرفعال کردن نظرات در پست.

2017

فوریه: به روز رسانی به کاربران اجازه می دهد شامل ده عکس و یا فیلم ها در یک پست. علاوه بر این تا 10 دقیقه از فیلم در حال حاضر می تواند به اشتراک گذاشته شده در یک پست.

مارس: به روز رسانی به نسخه اندروید برنامه می افزاید: حالت آفلاین بنابراین کاربران می توانند به کار با نرم افزار بدون اتصال به اینترنت.

دسامبر: Instagram کاربران می دهد توانایی به دنبال هشتگهای.

2018

ژوئن 20: Instagram راه اندازی یک جدید, stand-alone تصویری نرم افزار برای اندروید و iOS گوشی های هوشمند است.

سپتامبر 24: Systrom و Krieger اعلام کرد آنها در حال کناره گیری از Instagram. آنها اعلام آدم Mosseri – که قبلا اجرایی با Facebook – جدید خواهد بود مدیر عامل شرکت Instagram.

2019

ممکن است: Instagram حذف نمایش تعداد "لایک" برای محتوا – کاربران می توانید ببینید تعداد "لایک" دارند اما دیگران نمی توانند. دلیل: این می ترسید که کاربران صرف زمان بیش از حد نگران چگونه بسیاری از "دوست" آنها را دریافت کنید. رابط کاربری جدید است که مرحله به مرحله در به آرامی و گسترش به کل پایگاه کاربر در ماه نوامبر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب