نیمار از دست می دهد و طرح دعوی در دادگاه بیش از جایزه قرارداد با بارسلونا

بارسلونا اسپانیا—اسپانیایی دادگاه حکم به نفع بارسلونا در اختلاف با بازیکن سابق بارسا بیش از یک جایزه امضای پرد

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

بارسلونا اسپانیا—اسپانیایی دادگاه حکم به نفع بارسلونا در اختلاف با بازیکن سابق بارسا بیش از یک جایزه امضای پرداخت و در بخشی از آن به برزیل مهاجم قبل از او در سمت چپ به صورت Paris Saint-Germain.

دادگاه در روز جمعه را رد کرد و نیمار کت و شلوار است که بارسلونا او را بدهکار 43 میلیون یورو از بخشی از یک امضای جایزه است که هرگز از آن پرداخت شده و این بازیکن.

دادگاه به جای آن که نیمار باید پرداخت بارسلونا 6.7 میلیون یورو مربوط به بخشی از امضای پاداش آن را در حال حاضر پرداخت می شود به این بازیکن.

بارسلونا و پس از آن بازیکن نیمار به توافق یک تماس جدید در سال 2016 که شامل یک امضای جایزه از 64 میلیون یورو است. این باشگاه پرداخت شده و این بازیکن 22.5 میلیون یورو در جولای 2016 و قرار بود به او پرداخت باقی مانده 43 میلیون یورو در ماه جولای 2017.

این باشگاه با این حال نکردن پرداخت دوم به دلیل این که تابستان بود و مملو از گزارش های رسانه ها نشان می دهد که نیمار بود که مذاکره یک حرکت به پاری سن ژرمن در برابر خواسته های بارسلونا. این باشگاه فرانسوی به پایان رسید تا با امضای نیمار در Aug. 3, 2017 پس از پرداخت جهان-رکورد 222 میلیون یورو به ماشه خریداری بند در قرارداد خود را.

بارسلونا تا به حال شکایت کرد نیمار برای بازگشت کامل 22.5 میلیون آن را پرداخت کرده و این بازیکن.

این دعوای حقوقی میان می آید در حال انجام گمانه زنی رسانه ها است که نیمار و بارسلونا می خواهم به دوباره پیوستن به نیروهای در برخی از نقطه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن