1 افسر متهم در جورج فلوید مرگ به دنبال مورد اخراج

توسط امی FORLITIمینیاپولیس (AP) — یک وکیل برای یکی از چهار مینیاپولیس افسران پلیس متهم در مرگ جورج فلوید است د

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

توسط امی FORLITI

مینیاپولیس (AP) — یک وکیل برای یکی از چهار مینیاپولیس افسران پلیس متهم در مرگ جورج فلوید است درخواست به مشتری مورد را رد کرد و گفت وجود ندارد علت احتمالی به او اتهام بر اساس تمام شواهد در این مورد و قانون است.

در دادگاه براده های ساخته شده چهار شنبه, توماس خط وکیل ارل خاکستری رنگ یک تصویر از یک تازه کار افسر مورد اعتماد خود را افسر ارشد پس از فلوید شده بود اقدام نامنظم مبارزه و صدمه زدن به خود. خاکستری گفت: خط خواسته بود اگر دو بار در افسران باید رول فلوید در کنار او و افسر ارشد — Derek چوین — گفت: هیچ.

به عنوان بخشی از خود را در دادگاه تشکیل پرونده خاکستری, ثبت رونوشت از بدن تصاویر و فیلم های ثبت شده توسط لین دوربین و دوربین از شریک زندگی خود را, J. Kueng و همچنین به عنوان یک متن لین, مصاحبه با دولت محققان. خاکستری نوشت که تمام شواهد exonerates مشتری خود را و که آن را "عادلانه یا معقول" به صورت خط به محاکمه.

فلوید, سیاه, دستبند زدن مرد, درگذشت مارس 25 بعد از چوین سفید افسر فشرده زانو خود را به Floyd گردن برای نزدیک به 8 دقیقه برگزار شد و در آن وجود دارد حتی پس از فلوید گفت که او نمی تواند نفس بکشد و متوقف شد.

چوین است به اتهام قتل درجه دوم و سوم-قتل عمد و قتل نفس. لین Kueng و Tou Thao متهم هستند با کمک و معاونت در جرم دو قتل درجه دوم و قتل نفس. لین برگزاری فلوید را در زمان Kueng در floyd's میانی و Thao تماشای نزدیکی تماشاگران. تمام چهار افسران اخراج شدند.

خاکستری گفت: در دادگاه تشکیل پرونده که خود مشتری بدن دوربین ویدیو نشان می دهد یک نمایش کامل از نحوه برخورد با فلوید رفت و از آن زمان خط رو روی صحنه به نقطه که در آن فلوید قرار داده شد به یک آمبولانس; خط رفت و در آمبولانس و با کمک CPR.

خاکستری گفت که از شروع لین خواستار دیدن فلوید دست حداقل 10 بار در حالی که فلوید بود در ماشین خود و لین از محققان گفت: او به تفنگ خود را به دلیل فلوید بود برای رسیدن به چیزی اما پس از آن holstered آن را یک بار فلوید نشان داد دست خود را. خاکستری گفت: فلوید بود اقدام نامنظم بود و کف از دهان او.

خط و Kueng تلاش برای دریافت فلوید به تیم ملی و فلوید گفت: افسران "من نمی توانم نفس بکشم" و "من می خواهم به دراز بر روی زمین است."

خاکستری نوشت که فلوید شروع به شلاق زدن به عقب و جلو شد و "هدف قرار دادن چهره خود بر روی شیشه در تیم ملی و شروع به خونریزی از دهان او." افسران آورده فلوید به زمین و "این طرح برای مهار او به طوری که او نمی تواند حرکت کند و خودش صدمه دیگر" خاکستری نوشت.

به عنوان فلوید فریاد خط گفت: دیگر افسران "او را باید در چیزی." و او دو بار خواسته که آیا افسران باید رول فلوید را بر روی خود را سمت و چوین گفت: هیچ.

"لین به حال هیچ پایه و اساس به این باور چوین اشتباه بود در آن تصمیم گیری" خاکستری نوشت.

لین گفت: دولت محققان که چوین بود و نه خط زمینه آموزش افسر اما او یک افسر لین که قبلا رفته برای راهنمایی.

خاکستری نیز استدلال کرد که به منظور شارژ خط با کمک و معاونت در جرم دادستان باید نشان دهد لین همچنین دانستن نقش مهمی در ارتکاب جرم. او گفت: هیچ مدرکی وجود ندارد که لین برگزار عمدی نقش و یا می دانستند چوین شد ارتکاب جرم و جنایت است.

"این تصمیم برای جلوگیری فلوید بود و منطقی توجیه" خاکستری نوشت و اضافه کرد: "بر اساس فلوید اقدامات تا به این نقطه افسران تا به حال هیچ ایده چه چیزی او را فراموش بعدی خودش صدمه, صدمه دیده و ماموران و فرار و یا هر چیز دیگری اما او همکاری نمی کند."

خاکستری نوشت که لین اعتماد در چوین شد "معقول و نه کیفری."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب