واشنگتن نشانه نخبگان بین المللی چشم انداز Andrej Jakimovski - Sun, 21 Jun 2020 PST

بیش از یک سال پیش Andrej Jakimovski بود بهترین گلزن و سوم-پیشرو rebounder در حالی که به نمایندگی از کشور خود د

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

بیش از یک سال پیش Andrej Jakimovski بود بهترین گلزن و سوم-پیشرو rebounder در حالی که به نمایندگی از کشور خود در شمال مقدونیه در سال 2019 FIBA U-18 قهرمانی اروپا B در اورادئا رومانی.

در حال حاضر یکی از چشم انداز بین المللی بسکتبال را ببینید آنچه او می تواند انجام دهد در Pac-12 کنفرانس.

کایل اسمیت و واشنگتن به احتمال زیاد قرار داده و تعظیم در یکی از چشمگیر ترین استخدام در کلاس های برنامه تاریخ یکشنبه, امضای 19 ساله Jakimovski به نامه ای از قصد.

Jakimovski با توجه به ESPN Jonathan Givony است "به عنوان یکی از تازه استخدام ارتکاب به کالج مسیر است." کوچک به جلو به طور متوسط 18.4 امتیاز در هر بازی در حالی که رقابت در مسابقات قهرمانی اروپا با 9.4 پرتاب ریباند.

"Andrej است کسی ما شده برای استخدام بیش از یک سال" WSU مربی کایل اسمیت گفت: در انتشار اخبار. "او شده است و وزن گزینه های خود را از بازی های حرفه ای در اروپا در مقابل Pac-12. جذابیت رقابت در این کنفرانس از قهرمانان و گرفتن یک مدرک دانشگاهی بودند خیلی جذاب برای او. او بسیار ماهرانه بازیساز که می توانید از چهار موقعیت در حمله پایان از کف.

"او شده است یک بازیکن در غالب در گروه سنی خود است و تجربه بین المللی شروع به شمال مقدونیه تیم ملی. او یک دانش آموز خوب و با شخصیت بالا که متناسب با برنامه های ما هست."

او led شمال مقدونیه به یک چهارم-پایان محل در این مراسم و 5-0 رکورد در گروه فاز, ضرب و شتم, ایرلند, اوکراین, گرجستان, اسلواکی و دانمارک.

با توجه به RealGM, Jakimovski است 6-پا-7 و 181 پوند اما سخنگوی-نقد و بررسی آموخته های اروپایی چشم انداز رشد کرده است حداقل یک اینچ و بیش از 20 پوند و در حال حاضر در غرفه 6-پا-8, 205 پوند است.

Jakimovski بازی برای, ایتالیایی, بخش دوم در یک آماتور قرارداد این فصل بود و ایتالیایی NextGen U-19 سازنده ترین بازیکن به طور متوسط 28 امتیاز 14 ریباند 4.3 کمک و سه دزد در هر بازی برای سبد, Torino.

"من تا به حال ارائه می دهد از دیگر ایتالیایی و اروپایی تیم اما من واقعا معتقدم که بهترین گزینه است برای من برای پیوستن به Cougs," Jakimovski گفت Givony. "من نیز تا به حال ارائه می دهد از دیگر دانشگاه ها اما من از ابتدا می دانست که WSU حق انتخاب برای من بود. من مصمم هستم به کار سخت تر از همیشه و کمک به تیم جدید در رسیدن به ارتفاعات جدید."

Jakimovski بازی های برگزار شده است برای شمال مقدونیه در FIBA U16 و U18 سطوح ساخته شده و اولین بازی خود را برای ارشد تیم ملی در بهمن, بازی محدود دقیقه در برابر روسیه و استونی در طول بسکتبال قهرمانی اروپا, صلاحیت ها.

به نظر نمی رسد که در Cougars تا به حال هر موجود بورسیه پس از دریافت تعهد پیش از آن در هفته از بالا-15 کالیفرنیا چشم انداز کارلوس روساریو اما NCAA است ظاهرا با توجه به یک ماده است که اجازه می دهد تیم بسکتبال کالج های اضافی کمک هزینه تحصیلی که در حال حاضر NBA پیش نویس را به عقب رانده اولیه آن شرکت کننده خروج آخرین مهلت برای اوایل اکتبر. که اجازه می دهد Jakimovski و روساریو به ثبت نام با در Cougars حتی اگر standout دوم بال CJ Elleby تصمیم به بازگشت برای خود تاریخ و فصل است.

Jakimovski می شود سومین بازیکن بین المللی متعهد به WSU استخدام, کلاس, که همچنین شامل روساریو (جمهوری دومینیکن), Jefferson, Koulibaly (کانادا) و Efe Abogidi (نیجریه). نیویورک T. J. بمبه و کالیفرنیا Dishon Jackson دور از کلاس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن