عطف به خوانندگان - Sun, 14 Jun 2020 PST

بسیاری از پدر و مادر به طور طبیعی نگرانی در مورد گرفتن خود را به عنوان خوانده شده در طول تابستان اما ریسک م

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

بسیاری از پدر و مادر به طور طبیعی نگرانی در مورد گرفتن خود را به عنوان خوانده شده در طول تابستان اما ریسک ممکن است احساس به خصوص بالا این ماه پس از ماه از "آموزش از راه دور." وقتی که می آید به نوجوانان و خواندن تعاریف دفعات مشاهده شده است.

بله نظرسنجی ها نشان می دهد که نوجوانان در حال خواندن کمتر از یک رکود آغاز می شود که در مدرسه. اما بسیاری از کارشناسان فکر می کنم این تعریف نظر سنجی سازندگان استفاده بیش از حد باریک و نشان دهنده راه ما اغلب به طور غریزی تعریف "خواندن" را به عنوان خواندن داستان به طور کلی و ادبی داستان خاص . و خواندن آن در چاپ نمی دیجیتالی .

نوجوانان امروز در حال خواندن در چاپ و آنلاین با توجه به آموزش کارشناسان کتابداران و معلمان است. اما آنچه که آنها در حال خواندن – ترسناک و dystopian رمان و مجله نمایه ای از چهره های ورزشی آنلاین, اخبار, مقالات, و غیره. – اغلب نیست شمارش در نظرسنجی به عنوان "خواندن."

اگر چه خواندن یک مقاله خبری نیست همان است که خواندن یک رمان و یا یک روایت کتاب غیرداستانی کارشناسان می گویند که آن را مفید برای بزرگسالان به اخراج این مطلب که بسیاری از جوانان در حال انجام است.

در کتاب "خواندن Unbound: چرا بچه ها نیاز به خواندن آنها چه می خواهند و چرا ما باید اجازه دهید آنها را" سواد نوجوان کارشناسان Michael W. Smith and Jeffrey D. ویلهلم ویژه این واقعیت است که بچه ها آنها مورد مطالعه قرار گرفته بود "جای تعجب غنی تعامل با متون است که ما نمی بسیار با ارزش است." با توجه به اسمیت متوسطه آموزش و پرورش استاد در دانشگاه تمپل "بسیاری از خوانندگان مشتاق از متن به حاشیه رانده شده."

است که به خصوص واقعی از پسران نوجوان. به عنوان بازگو در اوایل کتاب "خواندن رفع نشود هیچ Chevys" اسمیت و ویلهلم مطالعات نشان داده است که بسیاری از پسران نوجوان علاقه مند به خواندن کتاب و دیگر مواد که از طریق آنها چیزی یاد بگیرند مانند تاریخچه ورزش های مورد علاقه و یا حتی در ماشین دفترچه راهنما. آنها برای پیدا کردن لذت در تبدیل شدن به یک متخصص در چیزی. (البته این هم درست است برای بسیاری از دختران است.)

"اما این تنها نوع خواندن است که پدر و مادر و معلمان می خواهند کودکان و نوجوانان به "فراتر از' " گفت: ویلهلم یک استاد در دانشگاه ایالتی بویزی.

از آنجا که بزرگسالان در زندگی خود را نادیده انگارند آنچه که آنها لذت بردن از خواندن بسیاری از جوانان به ویژه پسران – لازم نیست خود را در نظر خوانندگان خود تصویر آغاز می شود که در مدرسه ابتدایی و با سن بدتر است.

"من به تدریس ادبیات کودکان در آموزش و پرورش مدرسه, من مخاطب معلمان گفت:" لورا Jimenez یک سواد آموزی آموزش و پرورش استاد در دانشگاه بوستون ویلاک دانشکده آموزش و پرورش و توسعه انسانی. "این نادر است که من یک پسر در کلاس, و هنگامی که من آن مرد خواهد گفت:" من واقعا نمی خوان.' اما آنها با توجه به آنچه که آنها به عنوان خوانده شده."

درست مانند بومیان دیجیتال, نوجوان در حال خواندن همیشه آنلاین, به ویژه, اخبار ورزشی و سرگرمی مقالات و همچنین رسانه های اجتماعی. یکی از نوجوانان که پرشور خواننده, به تازگی به من گفت که "این خیلی بیشتر از تلاش برای خواندن یک کتاب از نگاه بر روی صفحه نمایش." اگر چه خواندن بر روی صفحه نمایش نیز حمل وسوسه "به تلنگر را به یک بازی ویدیویی و یا بررسی رسانه های اجتماعی خود را," او گفت:. "این تقریبا غیر ممکن است برای جلوگیری از."

پس چه نقش پدر و مادر وقتی که می آید به نوجوانان و خواندن است ؟ در اینجا راهنمایی و استراتژی از کارشناسان:

بررسی و ارزش آنچه خود و لذت بردن از خواندن.

به عنوان یک بزرگسال شما ممکن است مشاهده رمان عاشقانه به عنوان زباله و آنلاین مقالات در مورد محبوب هنرمندان به عنوان یک اتلاف وقت است. اما سعی کنید برای جلوگیری از انتقاد از نوع خواندن نوجوان خود را در حال انجام است. آن را بسیار مهم به اجازه نوجوانان که معمولا تکالیف سنگین بارهای انتخاب کنید چه چیزی برای خواندن در اوقات فراغت خود. Jimenez برای مثال یک پسر که دوست دارد به خواندن اخبار بنابراین خانواده اش, اشتراک, به چند, اخبار رسانه های.

مشاهده نوع خواندن نوجوان خود برخوردار است به عنوان یک پل به انواع دیگر خواندن.

یکی از راه پدر و مادر می تواند خود را تشویق به تنوع خواندن خود را برای کشف انواع خواندن در مورد موضوعاتی که مورد علاقه آنها. و آیا تعداد آنلاین خواندن. میت به نقل از تجربه خود را به عنوان طرفداران فوتبال که می خواند همه چیز را او می تواند: آمار مختصر پروفایل بازیکن آستین شکل قطعه مورد بازیکنان و کتاب. "من فکر می کنم ما به اشتباه زمانی که ما رسم خطوط سخت بین کتاب خواندن و دیگر انواع خواندن," او گفت:. "من به عنوان خوانده شده تر آنلاین, و من خواننده است."

ویلهلم ارائه می دهد پیچ و تاب و دیگر در این "تمرکز بر موضوعات" ایده است که پدر و مادر و معلمان می توانند با استفاده از. می گویند از نوجوان خود را به خواندن "Romeo & Juliet" برای مدرسه و تمایلی به انجام این کار. چرا قاب شکسپیر به عنوان یک داستان در مورد "چه چیزی باعث می شود و می شکند روابط"? "آنچه نهم کلاس علاقه مند نیست و در آن؟" ویلهلم پرسید.

خواندن با صدای بلند به نوجوان خود را و یا گوش دادن به کتاب های صوتی با هم.

بله نوجوان خود را می توانید بخوانید. اما لذت مجزا در داشتن کسی که خواندن با صدای بلند به شما. همچنین ایجاد یک "جمعی از تجربه" گفت: ابیگیل فاس یک AP معلم انگلیسی در نرتهوود دبیرستان در سیلور اسپرینگ مریلند که می گوید دانش آموزان خود را "عشق به خواندن."

یک پیچ در این ایده است که گوش دادن به کتاب های صوتی با هم چیزی است که ایده آل برای سفرهای اما همچنین می تواند انجام بیش سرپوشیده پیک نیک و یا حتی یک "خواندن شام." برای پدر و مادر و نوجوانان, گوش دادن به کتاب های صوتی و خواندن کتاب با صدای بلند در حال فعالیت های بزرگ به عنوان یک خانواده حتی اگر آن را برای یک دوره کوتاه در هر روز. آن را نیز فراهم می کند یک موضوع برای بحث خانواده.

ایجاد خانواده زمان به عنوان خوانده شده.

بزرگسالان همیشه مدل نوع خواندن رفتار آنها می خواهم برای دیدن در خود را. بنابراین سعی کنید برای کاهش زمان شما صرف بر روی تلفن خود را با ایمیل و یا رسانه های اجتماعی و حک کردن حتی 20 دقیقه در روز به خواندن یک کتاب و یا مقاله مجله در حالی که بقیه اعضای خانواده خود را نیز به عنوان خوانده شده چیزی از خود را انتخاب . حتی اگر نوجوان شما demurs شما هنوز هم می خواهید خودتان را با توجه به یک تکه از لذت خواندن زمان .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن