تناسب اندام یک نگرانی است که سیاهگوش بقیه از WNBA لگد کردن بازی این آخر هفته

Lynx در نهایت بازی کسی به غیر از خودشان دوشنبه scrimmaging در برابر لاس وگاس مطلب به عنوان گام دیگری در آماده

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

Lynx در نهایت بازی کسی به غیر از خودشان دوشنبه scrimmaging در برابر لاس وگاس مطلب به عنوان گام دیگری در آماده سازی خود را برای روز یکشنبه بازکن فصل برابر کانکتیکات خورشید در برادنتون فلوریدا.

سیاهگوش مربی Cheryl Reeve توصیف مرحله به عنوان "روشنایی" در بیشتر راه بیش از یک. شیوه های آموزش به شما برخی از چیزهایی که اما scrimmages بسیار بهتر فشارسنج برای که در آن شما به عنوان یک تیم.

"این به شما می دهد یک جهت روشن در مورد آنچه اتفاق می افتد باید آینده خود را برای تیم" Reeve گفت. "آن را نیز نشان می دهد زمانی که همه ناگهان شما در یک بازی نور وجود تمام این چیزهایی که شما به بدست نشده است که شما باید برای قرار دادن در فهرست خود را از آنجا که شما در مورد به بازی در پنج روز (یا بیشتر)."

Reeve در زمان مثبت و منفی از داد و بیداد, اما بزرگترین پیروزی برای مینه سوتا بود که آن را ارائه یک فرصت برای رسیدن به بالا و پایین طبقه و احساس رقابت دوباره رفتن. که مبارزه برای تیم در اردوگاه های آموزشی. وجود دارد بازی های پیش فصل و چند هفته از شیوه های بسیار نیست که با توجه به بازیکنان در حال رفتن از انجام بسیار کمی از لحاظ جسمی در حالی که cooped در وسط این همه گیر به رفتن سرعت کامل در WNBA بازی.

"این یکی از بزرگترین چالش ها (به) شکل, 'OK آیا به اندازه کافی" بلکه شما رو واقعا مراقب باشید چرا که بازیکنان انجام نداده اند هر چیزی را در پس" Reeve گفت. "این زمان کافی نیست. آنچه که ما در حال انجام است که زمان به اندازه کافی برای بازیکنان به شکل شود. من می دانم هنگامی که ما در حال انجام در این هفته آنها در حال رفتن به آماده به بازی در یک بازی است چرا که آنها خسته از تمرین. اما آن را به چالش جسمی برای همه تیم ها برخی بیش از دیگران است."

Reeve گفت: همه مربیان که scrimmaging به احتمال زیاد نگران در مورد محصول آنها را روی زمین قرار دهید زمانی که به لیگ برتر باز می شود بازی این آخر هفته. حداقل سیاهگوش را به حال خود فهرستی در دسترس برای اجرای 5 بر 5 در عمل و بالا و پایین دادگاه. دیگران نیست خیلی خوش شانس بوده. لاس وگاس تا به حال فقط هفت بازیکن در دسترس برای روز دوشنبه داد و بیداد. این مطلب و امیدوار به رسیدن بازیکنان به عقب در زمان برای فصل خود را بازکن.

"به دلیل تاثیر COVID تا به حال در بسیاری از تیم ها ساخته شده است که تصمیم گیری ها به 11 بازیکن فهرستی ناگهان کسی است و نه در آینده کسی رو COVID که هنوز در قرنطینه شما آسیب ... کسانی که تیم واقعا ضربه سخت" Reeve گفت.

خبر خوب برای Lynx است که Reeve شده است بطور دلپذیر شگفت زده با تیم سطح تناسب اندام پس از, بازیکنان وارد شده در فلوریدا. شاید تیم سلامت کلی آن را یک پا تا در رقابت در اوایل فصل.

تناسب اندام می تواند یک اکولایزر در سراسر لیگ در هفته اول و یا پس از تغلیظ شده در 22 بازی فصل.

"اگر شما یک تیم را در یک محل که در آن آنها خسته در لحظه در یک بازی و شما به نحوی می تواند جدایی است که قطعا می تواند یک عامل" Reeve گفت. "من امیدوارم که این یک عامل است که با این نسخهها کار در برابر ما, اما من فکر می کنم شما کاملا می توانید ببینید که اگر شما یک کمی از لبه در که منطقه در یک بازی زمانی که آن را ندارد به عنوان بسیاری از توقف و سپس آن را ممکن است."

پخش سعادت

برای اولین بار در Lynx تاریخ تمام 22 به طور منظم فصل بازی خواهد تلویزیونی محلی در این فصل با 19 از آنها به هوا در Fox Sports شمالی یا Fox Sports شمالی-plus. هشت سیاهگوش بازی خواهد شد و تلویزیونی در سراسر کشور بین, ESPN, ESPN2 و CBS Sports Network.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن