به عنوان به تعویق افتاد NHL فصل رزومه برخی از طرفداران می گویند فریب احزاب قوی خواهد بود

ادمونتون—به عنوان طرفداران هاکی دنده تا برای کوتاه فصل به شروع ماه آینده در کانادا دو "hub شهرستانها" می گویند

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

ادمونتون—به عنوان طرفداران هاکی دنده تا برای کوتاه فصل به شروع ماه آینده در کانادا دو "hub شهرستانها" می گویند وسوسه برای جشن گرفتن و دست انداختن فیزیکی فاصله دستورالعمل — ممکن است بیش از حد بزرگ است.

"من نمی توانم بگویم هیچ به یک زمان خوب" گفت: Edmonton Oilers فن Jeet Jermana. "من می شود نه به پرش به یک حزب بزرگ است."

روز جمعه NHL حکام و NHL بازیکنان ارتباط گفت: آنها تا به حال تصویب بازگشت-به-بازی, برنامه هموار کردن راه برای لیگ به رزومه کاری خود را همه گیر تا پایان فصل بعد از این تابستان.

تورنتو و ادمونتون نیز رسما پرده برداری کرد به عنوان hub شهرستانها که در آن همه بازی ها برگزار خواهد شد آغاز Aug. 1. اردوگاه های آموزشی شروع دوشنبه در 24 شهرستانها با تیم هنوز هم در حال اجرا برای جام استنلی از جمله شش در کانادا.

در سال 2017, زمانی که Oilers تقریبا پیشرفته به کنفرانس غرب نهایی Jermana بود در میان هزاران نفر از طرفداران که partied در فورد هال راجرز در محل عرصه و در میله های همراه محبوب وایت خیابان منطقه.

اما با COVID-19 سال در آن تیم بازی خواهد کرد در خالی کردن عرصه Jermana گفت: او به احتمال زیاد تماشای بازی های بیشتر در صفحه اصلی, شاید فقط با چند نفر از دوستان.

Fans pack the square during the Edmonton Oilers’ Orange Crush community rally in Edmonton on April 20, 2017. Edmonton and Toronto were officially unveiled as hub cities where all games will be played, beginning Aug. 1.

که او گفت: تا زمانی که روغن صنعتی پیشرفته و او و طرفداران دیگر قادر نخواهد بود به مقاومت در برابر رفتن.

"هنگامی که آن را می شود 'واقعی برگشتی" من فکر می کنم بیشتر و بیشتر حرکت خواهد کرد, گرفتن," او گفت:.

مت سیاه, هتل X تورنتو واقع در غرب مرکز شهر که در آن چندین رسانه گزارش داده اند که چند تیم خواهد شد گفت: چشم انداز هر محل اقامت برای تعطیلات فن اجتماعات و حتی در خارج از منزل بعید به نظر می رسد.

با این وجود, سیاه گفت که او انتظار دارد که سراسر شهر بود شور و هیجان خواهد بود قابل لمس حتی با خالی کردن عرصه است.

"شما نگاه به آن صحنه از پارک ژوراسیک و برگ افرا مربع و ... این امر می تواند بزرگ برای افرادی که قادر به دریافت دوباره با هم, اما شما فقط نیاز به مطمئن شوید که شما در حال انجام آن را در شیوه ای امن" گفت: سیاه و سفید.

خود بازیکنان نیست به هر گونه تماس با عموم مردم.

دکتر Vinita Dubey, تورنتو دانشیار پزشکی سلامت افسر گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه ای که بازیکنان و کادر ورود از خارج از کشور نیز باید به خدمت اصلاح شده 14 روز در قرنطینه و همچنین تحت غربالگری دقیق و روزانه تست پروتکل های ماسک در داخل تنظیمات جسمی فاصله و شستن دست ،

یک ادمونتون یک سخنگوی پلیس گفت: این سرویس قادر نخواهد بود به نظر بیش از آخر هفته چه انواع فرآورده های آنها را ممکن است برای جمعیت زمانی که فصل رزومه.

جف Grimble با شهر ادمونتون گفت: شهرستان مدنی حوادث مدیریت تیم به احتمال زیاد به بحث در مورد این موضوع در جلسه برنامه ریزی شده در روز دوشنبه.

"شهر ادمونتون را اولویت اول این است که امنیت عمومی و ما همچنان به دنبال مشاوره و الزامات افسر ارشد پزشکی بهداشتی برای اطمینان از طرفداران و بازیکنان و مربیان و کارکنان سالم باقی می ماند," Grimble گفت.

Oilers فن برندان مک لئود بستری او ممکن است اغوا به خیابان جشن که — اگر — تیم خود را پیشرفت اما گفت که او هنوز هم می خواهد برای حفظ فاصله فیزیکی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"ما باید از طریق این ها با هم و یا دیگری آن را نمی خواهید به تغییر" گفت: McLeod.

اما شادی Merhej, که گفت که او لذت می برد هر دو هاکی و Oilers با اشاره به ورزش ندارد کاملا به عنوان جاذبه قوی برای او در تابستان.

"از آن روز تا 11 ساعت است. شما نمی خواهید به صرف نیم روز خود را به تماشای هاکی" Merhej توضیح داد.

"من می خواهم به جای رفتن به یک دوچرخه سوار و یا rollerblade یا گلف."

با فایل های از کاساندرا Szklarski در تورنتو



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب