گرفتن در ورزش: Mariners خود را اولین گام به سوی آینده امشب در هوستون - Fri, 24 Jul 2020 PST

گرفتن در ورزش • زمان آخرین ما را به تماشای یک بازی بیس بال در تلویزیون یک که شمارش به هر حال اتباع واشنگتن شد

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

گرفتن در ورزش • زمان آخرین ما را به تماشای یک بازی بیس بال در تلویزیون یک که شمارش به هر حال اتباع واشنگتن شد و برنده اول خود را در جهان سری. که به نظر می رسد تا چندی پیش ما تا به حال این فلش بک به والتر جانسون تبادل برای واشنگتن است. معلوم شد حداکثر Scherzer هر دو بار.

•••••••

• ما واقعا نمی watch زیادی از اتباع دست دادن به یانکی ها شب گذشته. فقط به اندازه کافی برای شستن حافظه دکتر Anthony Fauci اولین زمین خارج از ذهن ما. من به این می گویند: واضح است که مرد شده است بیش از حد شلوغ به عمل است. ما سپاسگزار برای آن است. به هر حال این بازی هرگز به پایان رسید هر چند آن را به جدول رده بندی به عنوان یک نیویورک برنده شوید. رعد و برق که نورد از طریق سی بود که برنده واقعی است.

زمان بازی بود به نام ما زانو در بهترین رقابت در بازی بیس بال غول و داجرز.

بیایید متوقف دوم. در اینجا ما, 100 کلمه به صبح امروز ستون و همه ما تحت پوشش ورزشی است. بازی بیس بال به طور دقیق. و با تحت پوشش منظور ما از صحبت کردن در مورد چیزی نیست که شما با یک ماسک. رقابت های باران, تاخیر, اولین زمین. بیس بال ، چقدر سرد است ؟

آه مطمئن مقوا cutouts به جای طرفداران عجیب و غریب. این لوله کشی در جمعیت سر و صدا به نظر می رسید ، اما بین خطوط وجود دارد خوب بازی می کند و بد پخش هوشمند نقش و گنگ نقش bunts و خانه اجرا می شود اعتصاب ناشران و پیاده روی. بیس بال. آن را نمی ممکن است نگه داشتن محل در کشور ما قلب آن را آخرین بار یک بیماری همه گیر از طریق, اما آن است که هنوز هم یکی از سه ورزش است. و آن را در حال بازی.

آیا باید آن را یکی دیگر از سوال است. اخبار راهنمایی و رانندگی در مورد ژوئن صوت قبل از بوندس لیگا در بازی به ارمغان آورد که به تمرکز دوباره. اما قرار دادن آن کنار, برای, متوسط, فن, تنها با داشتن یک بازی در تلویزیون در حالی که داغ جولای شب سرد خاص بود.

آن روز کمی بیشتر "طبیعی است."

• شما می خواهید بدانید که چه چیزی طبیعی نیست? داشتن سه بیس بال ستون در یک روزنامه در یک روز. اما آنچه که S-R ارائه شده بود ، و این مرد رو به بخشی از آن.

با Mariners باز فصل خود را در این شب در هوستون خانه از زباله-می-هجوم Astros, S-R ورزشی, ویرایشگر, رالف والتر تصمیم به پرتاب احتیاط به باد و اجازه دهید بچه های قدیمی – sorry, دیو, را به توده های شما در این گروه – به صدای نظرات خود را در فصل آینده. آن را احتمالا امن تر شده است برای رالف به راه رفتن را از طریق مرکز شهر هوستون امشب بدون ماسک, اما او تصمیم گرفت تا خطر ابتلا به ما اجازه می دهد برای به اشتراک گذاشتن افکار ما است.

دیو نیکولز نوشت که او نیز در مورد سابق Gonzaga ستاره مارکو گونزالس به دنبال به جلو به شروع بازی امشب تمرکز بر M آینده. ژن Warnick شده است که پس از, تیم, ظاهر, پس قبل از آن یک تیم ریل در برابر این ایده از بازی کردن در همه. و خودم ؟ خوب ما زیاده روی در کمی خیالی تفکر است. با سلام ما همیشه خوش بینانه, راست?

• بزرگ دیگر اخبار دیروز نگران Pac-12 فوتبال است. سن خوزه مرکوری نیوز " جان Wilner خود را شنود گذاشته کنفرانس منابع به اجازه دهید همه ما می دانیم که لیگ اعلام خواهد کرد 10-برنامه بازی به زودی. هر مدرسه باید پنج خانه و پنج دور بازی. وجود خواهد داشت بار ساخته شده و در مورد مشکلات با این کنفرانس عنوان مجموعه بازی برای یکی از سه تعطیلات آخر هفته در ماه دسامبر.

به نظر می رسد بهترین در این کنفرانس می توانید انجام دهید.

اما آیا مهم است ؟ واشنگتن اعلام کرد که دیروز آن را به طور تقریبا کامل آنلاین ترم پاییز با توجه به همه گیر با دانشجویان در محوطه دانشگاه تنها در صورت محدود. آزادی بعد از مدیر ورزشی پت چون به نظر می رسید نشان می دهد ورزشکاران بخشی از آن محدود است.

این تصمیم به نظر می رسد به آن را آسان تر به نگه دارید, می گویند فوتبال در پولمن به عنوان عدم دانش آموزان دیگر باید حد بازیکنان قرار گرفتن در معرض فرصت ها. اما آن را نیز begs سوال در مورد ایمنی و به همین دلیل آن را امن برای ورزشکاران زمانی که آن را برای دیگران.

در WSU مورد درجه مهم هستند. نه در دانشگاهی حس اما در این سطوح است. پولمن یک شهر کوچک است که وقتی دانش آموزان وجود ندارد. در واقع آن را یک ویژه شهر کوچک در این مورد با یکی از زیرساخت های ساخته شده برای 30,000 اما تنها دیده حدود 10 ، 000 در غیر مدرسه نیوز. اما مانند بسیاری از هر شهر کوچکتر در امریکا, تجهیزات پزشکی, نیست, مجهز به رسیدگی به امکان یک COVID-19 شیوع. اگر ویروس خروشان از طریق آن به سرعت غلبه منابع محدود است.

چه با اسپوکن بیشتر-قوی ذخایر در حال حاضر تبدیل شدن به تیره و تار – و آنها با بدتر اوت در هوا – به طور کلی افزایش خواهد بود سخت به مقابله بدون که پشتیبان (و بیشتر) در دسترس است.

کوچکتر جمعیت در پردیس به معنی کوچکتر سیل از بیماران, اگر بدترین اتفاق می افتد. و یک فرصت بهتر به ویروس را تحت کنترل.

•••

WSU: ما لینک ، تئو لاوسون را پوشش می دهد Pac-12 اخبار فوتبال. ... تئو نیز در گفتگو با لری ویر برای آخرین مطبوعات جعبه پادکست. ... چاد Sokol را پوشش می دهد و مدرسه تصمیم به حرکت به یک آنلاین-بر اساس پاییز مدل. ... در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی برنامه برنامه های به نظر می رسد به جلو و مرکز فقط در مورد همه جا. ... حق بیمه nonconference فوتبال کالج matchups نمی توان در این فصل اگر طرفداران مجاز نمی باشد. ... و برخی از بازیکنان از جمله یکی از دانشگاه استنفورد ممکن است بازی به دلیل NCAA ندارد آن هم عمل می کنند. ... سابق اورگان کارفرمایی است که هنوز هم racking تا جوایز. ... سابق USC signee می خواهد برای حضور در واشنگتن به جای. ... ایالتی آریزونا به حال یکی از heck از یک مولد روز با تعهدات. ... در بسکتبال, اخبار کلرادو است که به پشت روی چوب جنگلی. ... آریزونا جدیدترین دستیار پول خیلی خوب.

Gonzaga: آنتون واتسون و جیم Meehan صحبت با هم دیروز GU بازیکن و ضرب و شتم ما نویسنده در گفتگو مجازی شمال غرب معابر فروم دیروز. شما می توانید به خواندن جیم داستان در مورد گفتگو و/یا پخش آن را در تمامیت آن. ... حدس و گمان وجود دارد که رزمندگان را دنبال Kelly Olynyk در offseason. که می تواند سرگرم کننده.

EWU و آیداهو: آسمان بزرگ کنفرانس برای اولین بار از دو رسانههای مجازی روز دیروز رخ داده است. رایان Collingwood گوش در است و این داستان در چه شرقی هارون بهترین و آیداهو را پل Petrino تا به حال به می گویند. ... اطراف آسمان فصل انتخابات شد دیروز منتشر شد. وبر دولت مورد علاقه دوباره. ... مونتانا برداشت شد به پایان دوم. ... یک بار دیگر UC Davis برداشت را به پایان برساند در وسط بسته است. این Aggies را شگفت زده کرده اند قبل از. بنابراین شمالی آریزونا. ... ایالتی مونتانا فصل ممکن است تعیین شده در این زمینه است. ... این تیم انتظار به پایان تاریخ و زمان آخرین ؟ کلرادو شمالی. ... پورتلند ایالت و دیگر کوچکتر مدارس خود را دیده اند استخدام تغییر دهید. ... برخی از افراد معتقدند آن بهتر خواهد بود به بازی فوتبال در زمستان. ... در بسکتبال, اخبار دریافتی, مونتانا, انتقال واجد شرایط برای بازی در این سال است. ... کلرادو شمالی است نه رها کردن بازی بیس بال, اما سوئیچینگ لیگ به جای.

Mariners: علاوه بر همه این موارد ما به اشتراک گذاشته شده از S-R صبح امروز بیشتر وجود دارد در دسترس برای M را روز افتتاحیه. ... شاید من مارینر فانتزی نیست که عجیب و غریب است ، ... فهرستی است که مملو از جوانان است. ... امید وجود دارد. ... هر موقعیت گروه دارای علامت + و minuses. ...بله گونزالس M آس. ...پلی آف این فصل خواهد شد از ویژگی های هشت تیم از هر لیگ. که زیادی افزایش می دهد.

Seahawks: هی فهرست شمارش معکوس همچنان ادامه دارد.

رونالدینیو: سیاتل اولین حذفی-دور حریف تنظیم شده است. آن است که LAFC. ... پورتلند به خود جلب کرد با LAFC دیروز و برنده آن ،

Kraken: بله ما برای قرار دادن یک نام به سیاتل هاکی بخش است. تیم خود را اعلام کرد نام مورد دیروز و آنچه به نظر می رسید علاقه طرفداران برنده از (و یا شاید نمی شود). اگر شما نمی خواهید نام شما را مجبور به اعتراف آرم بسیار سرد است.

•••

• طرح من برای این شب ساده است. سازمان دیده بان برخی از M را بازی. گوش دادن به برخی از M را بازی. امیدوارم که M را پس از اتمام بازی من قبل از سقوط به کیسه. این همان طرح من تا به حال با بیس بال برای چند سال در حال حاضر. تا بعد ...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب