NBA گزارش اهداف جولای 31 بازگشت اما بازگشایی قوانین زمین باقی می ماند تا در هوا

NBA حکام ملاقات دوباره بدون یک اجماع نظر در حال ظهور در چگونه بسیاری از تیم ها باید روی زمین به صورت برنامه ری

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

NBA حکام ملاقات دوباره بدون یک اجماع نظر در حال ظهور در چگونه بسیاری از تیم ها باید روی زمین به صورت برنامه ریزی شده در اواخر ماه جولای از سر گیری از این بیماری همه گیر-قطع فصل سه نفر آشنا با جزئیات تماس در روز جمعه گفت.

کمیسر آدم نقره ای است که هنوز جمع آوری اطلاعات در مورد گزینه های متعدد اعم از 16 به 30 تیم از بازگشت به عمل وقتی فصل شروع دوباره در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در نزدیکی اورلاندو فلوریدا. با توجه به گزارش های متعدد ژوئیه 31 است و به احتمال زیاد تاریخ مورد نظر.

یک نفر گفت: ایده بازگرداندن 20 تیم — احتمالا چند, اما نه همه 30 — همچنان طنین انداز به عنوان محتمل ترین سناریو همانطور که از در حال حاضر. یکی دیگر از طرح بحث شده در جمعه, فرد گفت بیاورد هر تیم در شش بازی از یک نقطه حذفی را برای از سرگیری فصل یک سناریو که در آن بر اساس شرایط فعلی جدول رده بندی 13 تیم از کنفرانس غرب و نه از کنفرانس شرق خواهد بازگشت.

نقره شده است که از نزدیک کار با ملی بسکتبال بازیکنان ارتباط نشان داد که چگونه یک تصمیم رسمی در نهایت خواهد شد ساخته شده است.

اما با توجه به این لیگ شناخته شده است امیدوارم که به پشت در دادگاه در پایان ماه ژوئیه نقره تصمیم خواهد به احتمال زیاد برای آمدن به زودی. همه تیم تمرین امکانات بازگشایی به صورت داوطلبانه تمرینات معنی وجود دارد می تواند برخی از بازیکنان که انجام نداده اند هر در دادگاه کار از لیگ برتر به حالت تعلیق در این فصل در تاریخ 11 مارس در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

نیویورک نیکز افتتاح مرکز خود را روز شنبه برای اولین بار پس از خاموش شدن آغاز شده و بوستون سلتیکز گفت: آنها را همان روز دوشنبه. تنها تیم های چپ در این نقطه بدون شناخته بازگشایی طرح توجیهی برای عمل خود امکانات دیترویت, San Antonio واشنگتن و طلایی دولت است.

تیم های که باز هستند و می توانید حداکثر از چهار بازیکن در یک مرکز به طور همزمان در این مرحله با هیچ یک از آنها مجاز به کار کردن با هم و یا حتی بازی 1-در-1. این باور است که لیگ را تا سطح شیب دار چه مجاز در داخل داوطلبانه تمرینات قبل از تنظیم تاریخ به صورت یک اردوگاه آموزشی که قبل از از سرگیری این فصل است.

تعداد بی شماری از سوالات بدون جواب باقی می ماند پس از حکام تماس از جمله حذفی فرمت اگر اضافی بازی فصل — حدود 21 درصد از لیگ, برنامه باقی مانده که فصل متوقف شد — خواهد بود و اگر چنین است چگونه است که برنامه کار می کنند.

جزئیات بیشتر از آنچه که لیگ را تست طرح خواهد بود نیز تا حدودی مشخص نیست هر چند تقریبا مسلم است که هر برنامه را شامل همه بازیکنان و کادر فنی در حال بررسی بسیار به طور منظم و احتمالا حتی روزانه یک بار در فصل رزومه.

یکی دیگر از مسئله بسیار بزرگ پول است.

NBA حق دارد در هر توافق جمعی به ورزش یک بند و جبران حدود 1.08 درصد از هر بازیکن و دستمزد به طور منظم برای هر فصل بازی که لغو شده است و برای شرایط پیش بینی نشده مانند یک بیماری همه گیر. این NBPA است در پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر در مورد چگونه پیامدهای مالی از دست رفته بازی بازیکنان تاثیر می گذارد.

اما اگر برخی از تیم ها نمی آورد زمانی که فصل رزومه و بیشتر در فصل به طور منظم بازی ها, سپس آن را به نظر می رسد ممکن است برای برخی از بازیکنان می تواند از دست دادن درصد زیادی از حقوق خود را بیش از دیگران خواهد بود.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن