آلمان بررسی McCann مشکوک در یک مورد دیگر - Thu, 05 Jun 2020 PST

برلین – آلمانی دادستان باید باز یک تحقیق به این که آیا یک مرد 43 ساله که پدید آمده که ممکن است مشکوک در ناپدید

توسط NASERINEWS در 17 خرداد 1399

برلین – آلمانی دادستان باید باز یک تحقیق به این که آیا یک مرد 43 ساله که پدید آمده که ممکن است مشکوک در ناپدید شدن دختر بریتانیا مادلین McCann در پرتغال درگیر شده اند ممکن است در یک جنایت مشابه در آلمان است.

دادستان در شمال شهر اشتندل, 60 مایلی غرب برلین گفت: dpa news agency جمعه آنها باز کرده بود یک تحقیقات مقدماتی برای تعیین اینکه آیا وجود دارد هر چیزی را به لینک مظنون به 2015 ناپدید شدن 5 ساله دختر از یک جنگل در این نزدیکی هست.

مقامات منتشر نشده مظنون نام اما او شده است به طور گسترده ای شناسایی شده توسط رسانه های آلمان به عنوان مسیحی B. او بنا به گزارش ها تا به حال یک ملک در 60 مایلی جنوب غربی اشتندل در شهر Neuwegersleben زمانی که دختر ناپدید شده است.

McCann 3 بود در این زمان از سال 2007 ناپدید شدن از یک آپارتمان در حالی که خانواده اش vacationed در شهر ساحلی Praia da Luz در آلگاروه پرتغال منطقه است.

مقامات آلمانی این هفته گفت: آنها تا به حال شناسایی 43 ساله شهروند آلمانی به عنوان یک مظنون در McCann مورد و در حال تحقیق از او را به ظن قتل است.

وی که در حال حاضر در زندان در آلمان صرف سالها در پرتغال از جمله در پریا دا لوز در زمان McCann ناپدید شدن دو اعتقادات قبلی برای "تماس جنسی با دختران" مقامات گفت.

مظنون توضیحات متناسب با آن از 43 سال که به اعدام محکوم شده در دسامبر در شهر براونشوایگ از سال 2005 تجاوز به یک زن 72 ساله زن آمریکایی در خانه اش در پرتغال تا حد زیادی بر اساس شواهد DNA.

این گمان را رد اتهامات در دادگاه است و دادگاه تجدید نظر محکومیت خود را.

با توجه به یک کپی از حکم تجاوز به عنف – که همه نام redacted – ارسال شده توسط براونشوایگ دادگاه در پاسخ به یک سوال توسط آسوشیتد پرس در مورد McCann مظنون دسامبر اعتقاد راسخ این مرد آلمانی یک حرفه ای جنایی که در داخل و خارج از زندان است.

جنایات خود شامل سوء استفاده جنسی از یک کودک در سال 1994 زمانی که او می شده اند در حدود 17 و تلاش در جوانان دادگاه و همچنین به عنوان یک 2016 مورد که در آن او به جرم سوء استفاده از کودک دیگری و در اختیار داشتن پورنوگرافی کودکان. دیگر اعتقادات شامل قاچاق مواد مخدر و دزدی و سلاح نقض.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن