تورنتو ادمونتون مونترال تنهاست کانادا نامزد شهرستانها برای 2026 جام جهانی

فیفا نماینده پیشرو بررسی از شهرستانها نامزد برای جام جهانی 2026 می گوید ادمونتون مونترال و تورنتو تنها سایت مو

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

فیفا نماینده پیشرو بررسی از شهرستانها نامزد برای جام جهانی 2026 می گوید ادمونتون مونترال و تورنتو تنها سایت مورد نظر در کانادا.

خواسته در یک کنفرانس رسانه های تماس شنبه که آیا ونکوور ممکن است در تصویر کالین اسمیت گفت: فیفا متمرکز بود در اصل سه کانادا نامزد شهرستانها.

"این سه شهر است که پیشنهاد پس اینها سه شهرستانها که ما در حال بررسی و بحث در مورد با" اسمیت گفت: فیفا رئیس مسابقات و رویدادهای افسر.

اسمیت گفت: همان زمانی که پرسید که آیا شیکاگو ممکن است اضافه شده به 17 شهرهای آمریکا در دست بررسی است.

"ما باید 17 فوق العاده شهرستانها وجود دارد و یک عمق وجود ... راه را در سراسر ایالات متحده و ما به دنبال به جلو به ساخت مجموعه ای از کسانی که در 17 شهر," او گفت:.

B. C. دولت گفت: در ماه مارس سال 2018 از آن آماده نشده بود به ونکوور به عنوان شهر میزبان به دلیل هزینه و نگرانی است. B. C. برتر جان هرگن تصریح کرد که بعد از سه ماه گفت: دولت تمایل ندارد "برای نوشتن یک چک سفید."

ونکوور قبل از میلاد محل ورزشگاه شد و بخش عمده ای از 2015 زنان جام جهانی, میزبانی نه مسابقات از جمله final.

شیکاگو در زمان خود از 2026 نامزد شهرستان در حال اجرا در مارس 2018 گفت: فیفا به حال شده است قادر به ارائه خدمات لازم برگردانند.

کانادا و مکزیک و ایالات متحده انتخاب شدند بیش از مراکش به عنوان میزبان 2026 مسابقات در تاریخ 13 ژوئن 2018 با 68 کنگره فیفا در مسکو.

آمریکا نامزد شهرهای آتلانتا, Baltimore, بوستون, Cincinnati, دالاس و دنور هیوستون, کانزاس, شهرستان, لس آنجلس, میامی, Nashville نیویورک/نیوجرسی, اورلاندو, فیلادلفیا, San Francisco Bay منطقه سیاتل و واشنگتن ،

مکزیک نامزد شهر گوادالاخارا, مکزیک-شهرستان مونتری.

این 2026 مسابقات گسترش یافته است که 48 تیم از 32 با 80 بازی در کل. کمیته برگزاری این طرح است که برای کانادا و مکزیک میزبان 10 بازی هر کدام با ایالات متحده میزبانی 60 از جمله تمام بازی از مرحله یک چهارم روز.

فیفا است که به دنبال به را انتخاب کنید "16" شهرستانها نامزد از لیست 23 ارسال شده توسط آمریکای شمالی مشترک پیشنهاد شده است. پیشنهاد گروه کار کرده است تحت فرض از سه شهر در هر یک از کانادا و مکزیک و 10 در آمریکا و کانادا مقامات می گویند که آنها را با فشار به نگه داشتن هر سه از میزبان خود شهرستانها.

آن را نشانه اولین بار سه کشور انتخاب شده اند به شرکت میزبان جام جهانی و اولین بار این مسابقات برگزار خواهد شد در شمال امریکا در 32 سال.

اسمیت برگزاری کارگاه مجازی با نمایندگان آمریکا و نامزد شهرستانها در روز سه شنبه.

خود فیفا هیئت ملاقات با کانادا فوتبال و نمایندگان از سه کانادا نامزد شهرستانها در تورنتو در مارس 12, تاریخ زمانی که بسیاری از لیگ ورزش های زمین به توقف با توجه به جهانی همه گیر.

FIFA هیئت تا به حال ملاقات با نمایندگان سه مکزیک نامزد شهرستانها قبل از آن. ایالات متحده در بخشی از این سفر به تعویق افتاد با توجه به COVID 19-مربوط به محدودیت های مسافرتی که نگاه به نگه داشتن برخی از شهرستانها نامزد از حضور در.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

کارگاه های آموزشی خواهد شد و پس از برگزاری دیدارهای این سه کشور اگر چه زمان آن نامشخص باقی مانده است با توجه به COVID-19.

اسمیت گفت: طرح اولیه بود برای نهایی کردن این شهر میزبان فرآیند انتخاب در بهار 2021. شده است که تحت فشار قرار دادند با این بیماری همه گیر و اسمیت گفت: زمان نهایی میزبان شهرستان اعلام نمی شود شناخته شده است تا بعد از آن در سال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن