جدید مکزیک نزدیک به تاریخی زن و همه ما خانه هیئت - Tue, 03 Jun 2020 PST

ریو رانچو, N. M. – جدید مکزیک نقل مکان کرد و نزدیک به احتمالا ارسال تاریخی هیئتی از زنان از رنگ به آمریکا ، ب

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

ریو رانچو, N. M. – جدید مکزیک نقل مکان کرد و نزدیک به احتمالا ارسال تاریخی هیئتی از زنان از رنگ به آمریکا ،

با توجه به غیر رسمی نتایج از مقدماتی حزب دموکرات ترزا Leger فرناندز, لاتین برنده هفت مسابقه راه را به تصرف خود حزب نامزدی برای دموکراتیک متمایل صندلی در شمال نیومکزیکو.

"این یک پیروزی برای ما جوامع و خانواده ها در سراسر منطقه ما," Leger فرناندز توییتی اواخر روز سه شنبه. "کمپین ما شده است در مورد آوردن مردم با هم و بلند کردن تنوع است که باعث می شود ما جدید مکزیکی ها."

او می پیوندد امتیازهای تشکر. Deb Haaland – یک لاگونا پوبلو عضو و یکی از این کشور برای اولین بار بومی آمریکا congresswomen – و در کنگره ایالات متحده Xochitl تورس کوچک نوه از مهاجران مکزیکی در تمام زنان از رنگ دموکرات ایالات متحده خانه تخته سنگ.

سابق مجلس دولت ایوت Herrell عضو چروکی ملت برنده گرم جمهوریخواه اولیه مسابقه به چالش تورس کوچک نوامبر در یک منطقه نوسان نمایندگی جنوب, New Mexico.

و بازنشسته افسر پلیس میشل گارسیا هلمز است که اسپانیایی برنده ایران با نامزدی به چالش Haaland برای دموکراتیک متمایل به صندلی نمایندگی آلبوکرک.

خواه اولیه در شمال نیومکزیکو با زنان در سه مسابقه راه باقی مانده بیش از حد نزدیک به تماس های اولیه (چهارشنبه) یک ساله اسپانیایی زن منجر شد.

نیوهمپشایر در سال 2013 به حالت اول تبدیل شد به یک زن هیئت نمایندگان کنگره (سنسور. جین شاهین و کلی Ayotte و مظنونان حمله به دانشگاه Ann Summers Kuster و کارول شیا-Porter) با توجه به این مرکز برای زنان آمریکایی و سیاست در دانشگاه راتگرز.

هاوایی تا به حال دو عضو تمام زنان از رنگ خانه در ایالات متحده هیئت با ایران در کنگره ایالات متحده پاتریشیا سیکی و دموکرات در کنگره ایالات متحده پتسی سمور یا راسو در سال 1990. دولت دوباره انتخاب دو رنگ ito خانه در سال 2010 با دموکرات ایالات متحده آمریکا مظنونان حمله به دانشگاه کالین Hanabusa و Mazie Hirono هر دو ژاپنی و آمریکایی. دموکرات Tulsi Gabbard که از ساموآیی نسب, بعد, جایگزین Hirono.

Deleware تنها عضو خانه دموکراتیک تشکر. لیزا بلانت روچستر یک زن سیاه و سفید.

اما نیومکزیکو باد می تواند با بزرگترین خانه در ایالات متحده هیئتی از زنان و زنان از رنگ در تاریخ است. جمعیت این ایالت در حدود 2 میلیون و 49 درصد اسپانیایی و 9 درصد بومی آمریکا است.

با توجه به مرکز برای زنان آمریکایی و سیاست 490 زنان ثبت شده اند به عنوان نامزد برای کرسی مجلس در سراسر کشور در سال 2020 یک رکورد بالا است. این اعداد می تواند رشد کند چرا که مهلت تشکیل پرونده هنوز به تصویب در حدود یک دوجین یا بیشتر متحده است.

دموکرات ها در کانزاس که زنان در حال اجرا در تمام چهار خانه در ایالات متحده صندلی و برای آمریکا. دولت اصلی است 4 اوت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن