Gonzaga را علامت چند WSU را کایل اسمیت پیوستن به طرح به منظور افزایش فرصت های شغلی برای اقلیت نامزدها - Mon, 13 Jul 2020 PST

Gonzaga را علامت چند و واشنگتن را کایل اسمیت در میان 50-plus دانشگاهی از مربیان متعدد ورزشی در سراسر کشور پیوس

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

Gonzaga را علامت چند و واشنگتن را کایل اسمیت در میان 50-plus دانشگاهی از مربیان متعدد ورزشی در سراسر کشور پیوستن به یک ابتکار عمل به منظور افزایش فرصت های شغلی برای اقلیت نامزدها.

این McLendon ابتکار عمل رهبری (MLI) برنامه سازماندهی شده توسط کنتاکی مربی جان Calipari و دانشگاه هاروارد را تامی Amaker راه اندازی شده بود به "ایجاد دسترسی به و فرصت برای اشتغال معنی دار تجربه برای اقلیت نامزد."

این برنامه به نام به افتخار پیشگام سالن از شهرت مربی جان McLendon بود که اعتقاد بر این بود که برای اولین بار, سیاه, مربی تیم بسکتبال در یک دانشگاه عمدتا سفید و سیاه برای اولین بار مربی در صفوف حرفه ای.

شرکت مربیان را ساخته اند چند سال تعهد است. آنها در خدمت به عنوان مربی و سفیران که ترویج می شود و نقطه ای از بودجه برای این برنامه.

"چیزی که من در مورد این است که این اقدام" چند روز دوشنبه گفت: در Calipari را 'قهوه با کال' Facebook زنده نشان می دهد. "ما در نهایت چیزی انجام می دهند. همه ما می توانیم بحث در مورد مسائل ما می توانیم بحث در مورد بازی های سخت, بازی, دفاع, اما اقدامات خود را نشان می دهد که در آن ارزش های خود هستند. ما تا به حال یک پسر صحبت می کنند به تیم ما یکی است و فقط زنگ زد به من.

"من عاشق این اجازه می دهد تا ما را به بیرون رفتن و ارائه عمل است. من از کار اخراج و تمام بچه ها صحبت کردم به در حال اخراج کردن در مورد آن."

Calipari شوخی که چند باید یک سفر به برمودا برای در آوردن اکثر مربیان به McLendon رهبری ابتکار عمل. چند ترک خورده است که او می تواند خوب با مخلوط کن اما او اعتبار Calipari برای بودن "باور نکردنی نیروی" توسعه MLI برنامه.

لیست مربیان درگیر شامل واشنگتن مایک هاپکینز, اورگان, دولت, Wayne, Tinkle (فلک بالا گراد) سابق WSU مربی تونی بنت (ویرجینیا) و سابق آیداهو مربی کرمیت Davis (می سی سی پی).

مربی محور برنامه فراتر از مربیگری شغل Calipari گفت. این شامل موقعیت خود را در هر جنبه از ورزشی بخش از دولت به امکانات به محتوای ویدئویی و ایجاد شده است. Calipari متعهد شده است به صندوق پنج MLI موقعیت هر سال به مدت شش سال. او گفت: با 50 مربیان که باید آن را ایجاد 70-75 موقعیت برای اقلیت نامزدها.

فهرست فرصت های شغلی در شرکت های ورزشی در ادارات آغاز خواهد شد برنامه های کاربردی پذیرش Aug. 1 اما قبل از فرآیند نرم افزار در دسترس است MinorityLeaders.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن