رپتورز ممکن است بخواهید به بازگشت خود به دادگاه به عنوان نزدیک به 'عادی' به عنوان امکان پذیر است

من امیدوارم که در مدتی امروز همه ما زمانی را به تأمل در اهمیت Juneteenth و نذر را بهتر به صورت جداگانه و به صو

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

من امیدوارم که در مدتی امروز همه ما زمانی را به تأمل در اهمیت Juneteenth و نذر را بهتر به صورت جداگانه و به صورت جمعی و چه تغییرات ما را در زندگی خود ما طوری است که جهان می تواند به یک جای بهتر.

-

احساس نوع از عجیب و غریب دیروز برای نوشتن یک داستان در درجه اول در مورد بسکتبال و چه رپتورز ممکن است انجام دهد و یا مانند زمانی که آنها از سر دفاع از خود قهرمانی NBA.

ما مطمئن انجام نداده اند تعداد زیادی از نوشتن در مورد این بازی از ماه مارس اما با چیزهایی که ظاهرا ramping تا در چند هفته آینده ما باید شروع به فکر کردن در مورد آن.

بعد از همه اینها دفاع از NBA قهرمانان و رفتن به اضافه کردن برخی از تمرکز به آنها لیگ به خصوص با توجه به عجیب و غریب شرایط همه تیم ها در حال رفتن به صورت.

این ایده از ادم تنومند و بدقواره صف با کایل لوری OG Anunoby پاسکال Siakam, Serge Ibaka و Marc Gasol قطعا جذاب است و همانطور که من به یاد بیاورید آن را نگاه خوب چند بار دیده ایم آن را برای هر دوره.

اما – و این است که در مجموع نظر شخصی بر اساس تست چشم, به جای هر یک شیرجه عمیق به شماره – من نمی ظروف سرباز یا مسافر بیش از حد در همه با لوری-VanVleet backcourt.

آن را به عنوان خوب دفاعی به عنوان شروع هر backcourt در لیگ, همه چیز در نظر گرفته شود. آنها هر دو جامد بر روی توپ برای مطمئن اما به عنوان کمک به مدافعان و ضعیف طرف مدافعان و disruptors آنها تا کنون به طور متوسط بالاتر از آن حتی خنده دار نیست.

من فکر نمی کنم آنها باید در ظروف سرباز یا مسافر بیش از حد با آن است.

ما می دانیم نیک را دوست دارد به آزمایش و یک "احساس" برای هر آنچه که می گذرد هر شب و ما می دانیم که توانایی بازیکنان به انجام هر کاری که به نام هر شب معین کردن نمودار است.

شما مطمئنا نمی توانید با استدلال نتایج آنها هم در سال گذشته و یا این و من فکر می کنم رفتن به این, جدید, عجیب, فشرده "فصل" است که به تماس برای انجام آنچه شما انجام دهد و نه تلاش برای دوباره اختراع خود را بیش از حد.

و شما می دانید, من کاملا درک زمان های عجیب و غریب که در آن ما زندگی می کنند و به مراتب مهم تر از مسائل جهان این روزها اما من باید اعتراف, آن نوع از طراوت به صرف حداقل یک کمی از دیروز فکر کردن در مورد واقعی بازی بسکتبال.

-

آن را به نظر نمی آید مانند وجود دارد خیلی افتضاح تر ایمیل در صندوق در حال حاضر بیش از وجود دارد در هفته گذشته, بنابراین اگر شما می خواستم برای ارسال یک یادداشت/سوال/تعریف به askdoug@thestar.ca امروز است که می تواند واقعا خوب از شما.

-

مشاهدات شخصی:

اگر شما به پوشیدن یک دارنده مانیتور برای چند روز آن را بیشتر ناراحت کننده و با گذشت هر دقیقه و اگر من یک استارک raving در lunatic یک دقیقه قبل از اینکه من به پاره کردن این اوایل از این بعد از ظهر آن خواهید بود یک معجزه است.

-

پس از آن حدود 7:45 صبح که من این نوع و این به نظر نمی آید مانند وجود دارد رفتن به هر بیس بال در این فصل است.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

که بمکد اما من شرط می بندم اگر من دیگر صبر کنید و یا پنج ساعت وجود دارد خواهید بود در یک فرصت 70-بازی های نجومی و احساسات طرفداران شده اند شمردن یک بار دیگر.

آن را خسته کننده بدون هیچ تردیدی در مورد آن.

Squabbling بیش از این که آیا او به مالکان پرداخت خواهد شد آنچه آنها خود را در یک نرم افزار-دارای پایه – چگونه در دنیا هیچ کس را می بیند چگونه معقول است که من فرار – خسته کننده است.

تساوی این فصل در مسیر بازگشت به برخی از ایده گسترش برگشتی در سال 2021 به من اعتصاب به عنوان غیر ضروری. ما می دانیم که این اتحادیه و صاحبان نفرت هر یک از دیگر مانند برخی دیگر از "همکاران" در ورزش در زمین پس از اضافه کردن یک لایه در حال حاضر خطرناک مذاکرات به نظر می رسد علاوه بر ایجاد acrimony که در آن به اندازه کافی در حال حاضر وجود دارد.

نشت دقیق برنامه های سنگین در جزئیات و با استفاده از خام مالی اعداد است که در تمام نمی طنین انداز عادی مردمی به سادگی در تلاش برای پایان می رسد دیدار من اعتصاب به عنوان راه به دست آوردن یا همدردی یا حمایت خود را طرف بحث.

آن را به نقطه که در آن من می بینم "بیس بال مرده" و آن را به سختی علل و ابرو به افزایش آنجا که من می دانم چند ساعت بعد کسی را برای رفتن به گزارش "آنها دوباره ملاقات" و کل فرایند دوباره شروع می شود.

خمیازه می کشند.

-

همه حق است, آن را برای رفتن به یک زرق و برق دار آخر هفته به نظر می رسد. آفتابی و داغ و شاید بهترین آب و هوا آخر هفته ما تا به حال در یک سال است.

همه رفتن به می خواهید به بیرون بروید و آنها باید به نمایندگی از همه در خطر انواع 60 به علاوه جمعیت با برخی از شرایط از پیش موجود است که ما را نگه داشته اند بسیار cooped بر روی عرشه و یا ایوان و یا در خانه برای حدود یک صد روز ...

لطفا پوشیدن ناجور ماسک اگر شما در خارج از خانه و در میان مردم است.

-

تاریخ گفتگو

س:

آنچه از شما انتظار از رپتورز در هنگام بازی از سر گرفته شد و این تابستان ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن