تام بردی بهتر بود در بازی بیس بال, اما آن را بیشتر صدمه دیده است — و Expos زمین دستکاری شده بود از درون: کتاب گزیده ای

گزیده ای از "همیشه به یاد: وحی جدید و داستان های قدیمی در مورد آن افسانه Expos," ششمین کتاب نوشته شده در مورد

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

گزیده ای از "همیشه به یاد: وحی جدید و داستان های قدیمی در مورد آن افسانه Expos," ششمین کتاب نوشته شده در مورد مونترال Expos سابق ضرب و شتم نویسنده دنی گالاگر:

غیر از توجه به تام بردی علاقه من در فوتبال کم است.

برای بخش زیادی از 20 سال گذشته بردی بوده است پادشاه فوتبال به جز خود را پایین فصل 2019. پنج برنده سوپر باول. یک پسرانه-به دنبال, رضایت, نیروی عجیب و غریب از طبیعت, تناسب اندام هواخواه و دقیق تغذیه شیطان ،

و فقط فکر می کنم Expos پیش نویس او در 2 ژوئن در سال 1995 the hangover سال آنها رنج می برد از این افتضاح پس از اعتصاب-خدشه دار فصل سال 1994 زمانی که آنها گانینگ برای پلی آف و امکان اسکله در مسابقات جهانی تنها به اخراج لغو شود. بردی بود که شش پا-سه شکارچی در Junipero Serra دبیرستان در شهرستان سن ماتئو, کالیفرنیا. و Expos دیده بانی جان هیوز تصمیم به پیش نویس او (503rd کلی) به سراغ مدیر اد Creech و مدیر کل کوین مالون. بردی بود 17 فقط خجالتی از تولد 18.

یک هفته پس از بردی بود پیش نویس این Expos فقط تا اتفاق افتاده است که در سان فرانسیسکو در شمعدان پارک برای یک سری در برابر غول به طوری که آنها مرتب برای بردی از خود را در نزدیکی خانه و BP, تور clubhouse و دیدار با بازیکنان و کادر. که در تاریخ 9 ژوئن.

"من در سفر با تیم و جان هیوز گفت: او در آوردن یک جوان نواز چشم انداز" مالون به یاد می آورد. "ما فکر کردیم که بسیار بسیار از او قد و قامت وقار خود را. او برای سن و سال او و با حضور. او کار می کرد برای ما. او تمام ابزار ما به دنبال به پروژه او را به عنوان یک عمده-اتحادیه. او تا به حال قدرت بازوی او یک چپ دست hitter وظیفه با قدرت. او تا به حال یک نوسان خوب. او مغزی و تحلیلی."

چیزی در راه است ، بردی پدر تام Sr. می خواست پسرش را برای رفتن به دانشگاه و آموزش و پرورش. بنابراین جونیور ثبت نام در دانشگاه میشیگان است. بقیه سابقه است.

درست مثل Condredge هالووی و مت Dunigan و چند دیگر در آینده quarterbacks در لامپ کم مصرف و NFL, بردی بسیار دوست داشتنی شده توسط Expos. همانطور که معلوم شد هالووی Dunigan و بردی نمی کت و شلوار در لیگ یکنواخت برای Expos. مانند بردی هالووی بود 17 زمانی که او انتخاب شده توسط Expos خود را به عنوان شماره 1 انتخاب کنید در سال 1971 از لی دبیرستان در هانتسویل علا. مانند بردی هالووی رد Expos به یک بورس تحصیلی در دانشگاه تنسی است. Dunigan تلاش برای Expos در یک جزئی-لیگ قرارداد در 1980s بود اما او اجازه رفتن. "این یک افتخار بزرگ برای تامی به پیش نویس توسط Expos اما ما تا به حال روشن ساخته است که او که قرار بود برای رفتن به میشیگان به بازی فوتبال" پدرش گفت: این نویسنده است. "در آن زمان او خیلی خوب بازیکن بیس بال. او بیشتر ماهر در بیس بال از او در فوتبال است.

"او تا به حال کامل resumé در بیس بال. او بازی کرده بود 12 سال از بیس بال وقتی مونترال پیش نویس او. او شروع به بازی در سنین جوانی در حالی که او تا به حال یک شطرنجی resumé در فوتبال است. او فقط چهار سال از فوتبال از جمله 7-در-7 هنگامی که او رفت و به میشیگان. او عاشق بازی بیس بال. فوتبال او موجب ویرانی در آن است. او ابزار مناسب برای بیس بال. او تا به حال فوق العاده تفنگ دوم, او تا به حال برخی از قدرت خود را در خفاش. Expos گفته بود آنها از او مراقبت کند اما نمی نوسان او حتی اگر به او گفته شد او بسیار بسیار دادهاند."

و پس از آن آمد کیکر از تام Sr.

"پس زمینه در همه این است که برای یک دلیل و یا یکی دیگر از تامی بیشتر صدمه دیده است بعد از بازی بیس بال. اسلحه خود را همیشه صدمه دیده زانو آسیب آرنج خود را صدمه دیده است. او نمی صدمه دیده و آنقدر در فوتبال" پاپا بردی گفت. "و او شده است می خواهم یک 49ers فن برای سال های بسیاری است. به علاوه او را بزرگ آموزش و پرورش در میشیگان."

در آن هوای سرد و باد می وزد روز در شمعدان هیوز با نزدیک شدن Expos outfielder Rondell سفید که او تا به حال شناخته شده است برای چندین سال در کالیفرنیا به راهنمای بردی از طریق روز خود را با Expos. یک لحظه وجود دارد در زمان در محل باشگاه وانجمن هنگامی که یک گروه از Expos جانبازان و بازیکنان جوان در اطراف شلوغ بردی به عنوان او نشسته بر کسی مدفوع در قفل.

بردی بود خدا آن را به نظر می رسید به عنوان بازیکن نورانی در اطراف به عنوان اگر او بود که برگزاری دادگاه است. به نحوی سفید و دیگر بازیکنان آن ریشه دوانده در بردی سر که او در واقع باید به میشیگان و بازی برای Wolverines و نه دنبال بیس بال.

بازیکنان بودند موعظه و bemoaning به بردی که او خواهد درآمد 800 دلار یا بیشتر در هر ماه و در کودکان زیر سن قانونی و رانندگی در اطراف در اتوبوس مدرسه برای بازی قبل از چند صد نفر از طرفداران در حالی که در میشیگان او می تواند بسیاری از سرگرم کننده و خاموش میشه و وجود دارد خواهد بود 100,000 طرفداران در هر بازی.

"رفتن به میشیگان به میشیگان. چیزی که تام بود که گفت:" پدرش گفت. "تام ندارد شجره در فوتبال و او نیمه دست هایش را زمانی که بازیکنان به او گفت که او باید به میشیگان. او تا به حال شده است به شمعی در بسیاری از مواقع به تماشای غول.

"تام بود خیلی خوب گیر و می تواند مناسب در تحت شرایط مطلوب اما ما می دانستیم که در آینده از طریق بیس جزئی-سیستم لیگ آسان نیست که شما را مبارزه. در حال برش دندان های خود را حق دور. نیز وجود دارد که بیشتر احساسات در فوتبال از در بیس بال. آن را به 60 دقیقه در هفته است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

خنده دار جالب بخشی از بردی و خود را در زمان کوتاه با Expos در شمعدان بود که او بیشتر یا کمتر هیچ کس در آن زمان است. به عنوان 1995 نیمکت مربی لوئیس Pujols به من گفت که در سال گذشته وجود داشت از اثبات نشده و پیش نویس میدارد مانند بردی که به های مختلف ballparks به کار کردن با Expos. Pujols یاد نمی بردی که بعد در همه.

در 300 صفحه 11x14 کتاب قهوه جدول "12 روش: چگونه برای رسیدن به یک عمر پایدار اوج عملکرد" بردی مذاکرات در مورد تصمیم خود را برای رفتن و بازی بیس بال با Expos پس از او فراخوانده شد. اگر چه فوتبال یک ورزش بردی فکر بیس بال فقط به عنوان خسته کننده در بسیاری از راه.

"اما پس از آن من نمی خواهم به بازی بیس بال دیگر" بردی نوشت: در این کتاب است. "جالب اینجاست که مجازات آن وارد بر بدن من و من زانو به خصوص که احتمالا بزرگترین دلیل من به پایان رسید تا از دست دادن عشق من برای بازی.

"این درد من مقابله با روز پس از روز است که منجر به تمرکز به طور انحصاری در فوتبال — هر چند که نقطه عشق من از بازی پیشی گیرد و به حال عشق من از بیس بال به هر حال."

این گزیده ای از "همیشه به یاد: وحی جدید و داستان های قدیمی در مورد آن افسانه Expos" توسط دنی گالاگر است تجدید چاپ با اجازه از حرکت شبیه چمچه زنی را فشار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش یک کپی لطفا نیلی.ca.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن