Dear Abby: همسر تلاش می کند به محور نظرات از هدفش لطفا

DEAR ABBY: این ممکن است به نظر می رسد عجیب و غریب اما شوهر من بیش از حد خوب است. او در اواخر مادر سلطه گر زنی

توسط NASERINEWS در 3 مرداد 1399

DEAR ABBY: این ممکن است به نظر می رسد عجیب و غریب اما شوهر من بیش از حد خوب است. او در اواخر مادر سلطه گر زنی که همیشه راه خود را روت او را به یک نظر. تقریبا همه چیز او می گوید: گردد به خنثی به طوری که هیچ کس احتمالا می تواند موضوع را با او.

اگر از من بپرسید "چه شما می خواهید برای شام ؟" او پاسخ این است که "هر آنچه شما می خواهید." اگر از من بپرسید: "چه چیزی از ماشین ما باید خرید ؟" او پاسخ این است که "چه نوع از شما می خواهم?" وقتی که من او را انتخاب چند او تلاش می کند به حدس بزنید چه من ترجیح می دهم. او فوق العاده مهربان و شیرین انسان است که هر چیزی را برای من.

ما هر دو دارای مدارک حرفه ای هستند و ما در اوایل 30s. او از زندگی با پدر و مادر خود را از طریق کالج. من شده اند در خود من بیش از او. من به او گفتم من نه مثل مادرش بود و آن را امن برای او به بیان عقاید خود را. پس از دو سال از ازدواج, اگر چه من همچنان به درخواست خود به نظر نمی بسیار تغییر کرده است.

ابی من خسته از بودن مسئول همه چیز است. من می ترسم من می شوند مانند مادر خود و فقط انجام آنچه من می خواهم چرا که مشاور او را اتلاف وقت است و شنیدن دیگری "هر چه" پاسخ موجب تحریک من. من احساس می کنم مثل من بالا بردن یک کودک مطیع. من می خواستم یک شریک برابر در ازدواج است. چگونه باید من رسیدگی به این ؟ — همسرم, مادر

همسر عزیز: من حدس می زنم شما باید تا به حال بیش از یک مکالمه با شوهر خود در مورد این. وجود دارد گفت: "من یک کودک تا سن 7 و معدن برای زندگی" که منابع تلقین. خود را دیر در حال پسرش را زیر سقف خود را برای حدود 25 سال پس از او شخصیتی بسیار خوبی سمان. شما ممکن است شانس بهتر اگر شما شروع به تعبیر سوالات خود را متفاوت است. ("آیا می خواهید مرغ یا ماهی امشب؟" "آیا شما می خواهید برای تصمیم گیری یا من باید پانچ شما در بینی؟") اما اگر که کار نمی کند, شما ممکن است مجبور به قبول این مرد با شما ازدواج تنها راه مادر خود او ساخته شده است.

عزیز ابی: من در حال حاضر زندگی با من نامزد "جوزی." که ما همجنسگرایان سخت بود برای ما خانواده ها برای آمدن به شرایط با. (عمدتا جوزی را.)

ما در حال حاضر برنامه ریزی یک دادگاه عروسی با خانواده شام به دنبال یک هفته بعد. ما را ساخته اند این روشن به خانواده و دوستان نزدیک و هیچ کس گرفته و موضوع را با آن. اما جوزی مادر فکر می کند آن را "درست نیست" که ما دعوت از تنها پدر و مادر به مراسم و نه خواهر و برادر (جوزی یکی است; من سه). او همچنین به نام جوزی گریه چون جوزی و من رفتم خرید لباس خود ما (خود به خود).

مادر من کاملا خوشحال با تمام تصمیم گیری های ما و حمایتی با هر آنچه که ما تصمیم می گیرید. چگونه می تواند ما را در رسیدن نامزد من را به حمایت بیشتری? — عروسی درام در پنسیلوانیا

عزیز عروسی درام: ممکن است آن را مفید تشخیص دهند که در حالی که خانواده خود را بیشتر در پذیرش جوزی را به نظر می رسد مبارزه در چند جبهه. به عنوان بسیاری از مادران انجام, او ممکن است رویا پردازی در مورد عروسی در کلیسا, کمک به دختر انتخاب لباس عروس و داشتن یک پسر در قانون. در احساس او این است که عزادار مرگ ، من احساس متاسفم برای زن است. با گذشت زمان, من مطمئن هستم که او را تبدیل به بیشتر پذیرش و حمایت شده است.

شما و جوزی در مورد به کشتی سوار در زندگی خود را با هم. اجازه دهید خود را در شادی بود که چراغ راهنماهای مادر او را برای پذیرش اگر چه آن ممکن است اتفاق می افتد به سرعت به عنوان شما می خواهید.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب