خارج شده و به مشتریان نیاز به پوشیدن ماسک در تمام فروشگاه های آن - Tue, 15 Jul 2020 PST

نیویورک — Walmart نیاز مشتریان به سایش پوشش صورت در همه را به اسم خود و باشگاه سام فروشگاه و آن را بزرگترین خر

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

نیویورک — Walmart نیاز مشتریان به سایش پوشش صورت در همه را به اسم خود و باشگاه سام فروشگاه و آن را بزرگترین خرده فروش به معرفی چنین سیاستی است که در غیر این صورت ثابت دشوار است برای اجرای بدون ایالتی و فدرال مورد نیاز است.

این شرکت گفت که این سیاست را به اثر در روز دوشنبه به اجازه می دهد زمان برای اطلاع رسانی در فروشگاه ها و مشتریان است. در بنتون ویل آرکانزاس مبتنی بر شرکت گفت که در حال حاضر حدود 65 درصد آن بیش از 5000 فروشگاه ها و باشگاه های واقع در مناطقی که در حال حاضر وجود دارد برخی از نوع حکومت قیمومیت بر چهره پوشانده اند.

این خرده فروش همچنین گفت: آن را ایجاد نقش بهداشت سفیر در فروشگاه های وال مارت و ایستگاه آنها را در نزدیکی در ورودی به یادآوری مشتریان بدون ماسک جدید خود را مورد نیاز است. این کارگران خواهد شد که سیاه پوشیدن پیراهن پولو دریافت آموزش های ویژه به "کمک این فرایند را به عنوان صاف به عنوان ممکن است برای مشتریان است."

خارج می پیوندد یک لیست در حال رشد از خرده فروشان است که باید برقرار ماسک حکم در سراسر زنجیره ای خود را. بهترین خرید این کشور بزرگترین مصرف کننده خرده فروش الکترونیک اعلام کرد که آن را به یک ماسک دستور برای مشتریان خود در تمام فروشگاه های خود را. استارباکس هفته گذشته اعلام کرد که مشتریان که بازدید از آن متعلق به شرکت کافه مکان در ایالات متحده مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن چهره پوشانده اند. هر دو سیاست در اثر بودند روز شنبه.

این حرکت به عنوان جدید COVID-19 موارد خونتان در بسیاری از کشورهای به خصوص آریزونا و کالیفرنیا و فلوریدا و تگزاس. خرده فروشان باید به چالش کشیده شده است با توجه به تعادل بین نگه داشتن خریداران امن در حالی که ساخت آنها احساس راحت است.

هفته گذشته خرده فروشی انجمن مدیران صنایع که نشان دهنده Walmart بهترین خرید و عمده زنجیره ای علنی یک نامه آن را ارسال شده به دولت فرمانداران به دستور مشتریان فروشگاه به سایش پوشش صورت. آن گفت: چیز درهم و برهم از قوانین در سراسر کشور ایجاد سردرگمی برای خریداران و که منجر به درگیری بین مشتریان و کارگران در تلاش برای به اجرا درآوردن قوانین فروشگاه.

ملی انجمن فرمانداران گفت: هفته گذشته که اعضای آن در حال بحث در مورد این نامه و امثال آن را از خرده فروشی گروه.

رسانه های اجتماعی پر است از فیلم گرفتن درگیری میان کسانی که خواسته به ماسک و کارکنان که تحت سفارشات به مطمئن شوید که مردم آنها را می پوشند.

کمتر از نیمی از ایالات آمریکا نیاز به ماسک در اماکن عمومی با توجه به ریلا. و تنها تعداد انگشت شماری از فروشندگان عمده از جمله لباس نوجوان زنجیره American Eagle Outfitters یک ماسک دستور برای مشتریان برای تمام فروشگاه های خود را. Costco Wholesale Club یکی از عمده فروشان نیاز به پوشش صورت برای مشتریان در تمام فروشگاه های خود را. سیاست به اثر رفت در اوایل ممکن است.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می کند مردم خود را پوشش دهان و بینی که در اطراف افراد دیگر برای کمک به کاهش گسترش ویروس است که باعث COVID-19.

"ما می دانیم که برخی از افراد دارای دیدگاه های متفاوت در مورد این موضوع" نوشت Dacona اسمیت افسر ارشد عامل در خارج آمریکا و لنس de la Rosa, افسر ارشد عامل در باشگاه سام در یک وبلاگ نوشته شده در چهارشنبه. "ما همچنین می دانیم نقش ما می توانیم برای کمک به حفاظت از سلامت و رفاه جوامع ما در خدمت پس در حال تکامل هدایت مقامات بهداشتی مانند CDC."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب