گراهام خواستار مسن قضات بازنشسته بنابراین ایران می تواند پر کردن دهانه - سه شنبه, 28 آوریل سال 2020 PST

واشنگتن – لیندزی گراهام رئیس کمیته قضایی مجلس سنا است و علنا اصرار فدرال قضات در اواسط دهه 60 یا در کنار رئیس

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

واشنگتن – لیندزی گراهام رئیس کمیته قضایی مجلس سنا است و علنا اصرار فدرال قضات در اواسط دهه 60 یا در کنار رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و جمهوری خواهان مجلس سنا می تواند پر کردن جای خالی با محافظه کار نباشد ،

گراهام نظرات در مصاحبه روز شنبه با مجری رادیویی محافظه کار هیو هویت می آیند به عنوان خواهان اخم آنها ممکن است از دست دادن اکثریت سنا در ماه نوامبر انتخابات میان اقتصادی shutdown ناشی از کروناویروس و مغلوب ساختن پیشی جستن را تصادفا در پرداختن به بحران است.

دموکرات ها باید افزایش امید به دست آوردن حداقل سه کرسی آنها نیاز به گرفتن اکثریت سنا در حالی که جمهوری خواهان که پس از banked در یک اقتصاد قوی و افزایش تهمت تصویب رتبه بندی در حال نشان دادن نشانه هایی از عصبانیت.

"این یک فرصت تاریخی," گراهام گفت. "ما قرار داده (تقریبا) 200 فدرال قضات بر روی نیمکت. ... اگر شما می توانید چهار سال بیشتر منظورم این امر تغییر قضائیه برای چندین نسل است. بنابراین اگر شما یک مدار قضاوت خود را در اواسط دهه 60 در اواخر 60s, شما می توانید ارشد وضعیت. در حال حاضر خواهد بود زمان خوبی برای انجام این کار اگر شما می خواهید برای اطمینان از قوه قضائیه راست مرکز."

گراهام کمیته تنظیم شده است به رای گیری هفته آینده در قاضی جاستین واکر 37-در سال حمایت از رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل که نامزد شده است به ملت دوم-قدرتمند ترین دادگاه. اگر تایید واکر را به یک دادگاه تجدید نظر بودن صندلی های خالی توسط قاضی توماس گریفیث که در نظر دارد به بازنشسته در ماه سپتامبر. قوه قضائیه کمیته همچنین با توجه به 49 ساله Cory Wilson, می سی سی پی یک قاضی که نامزد شده است به یک صندلی در New Orleans بر اساس 5th ایالات متحده مدار دادگاه تجدید نظر.

خواسته Hewitt اگر او می تواند اطمینان جانباز قضات که خود را جانشین "در واقع می خواهد تایید قبل از انتخابات" گراهام گفت: "خوب اگر شما صبر کنید, شما می دانید (تا) نوامبر 1st ، بنابراین آن را در حال حاضر."

هویت پاسخ داد: "آیا آن را در حال حاضر. با صدای بلند و روشن است."

مصاحبه با گراهام نخستین بار نیست که این موضوع از جمهوری خواهان به دنبال قضایی بازنشستگی مطرح شده publicly. در اوایل این ماه قاضی جان رابرتز تبدیل کردن یک درخواست از قاضی ایالات متحده دادگاه تجدید نظر برای ناحیه کلمبیا مدار اجازه می دهد تا یک اخلاق پرس و جو به شرایط اطراف گریفیث بازنشستگی.

مشاور حقوقی رابرتز گفت: این درخواست از قاضی روپیه Srinivasan مدار را قاضی نمی دیدار با استانداردهای انتقال درخواست خود را به دیگری قضایی مدار به دنبال.

تقاضا عدالت مترقی گروه حمایت از ثبت شکایت در ماه مارس درخواست تجدید نظر دادگاه به تعیین اینکه آیا مک کانل و یا هر گونه دیگر نماینده مجلس بود نامناسب نقش مهمی در گریفیث تصمیم به بازنشسته. جای خالی ایجاد یک انتخابات سال شکاف در نفوذ دادگاه تجدید نظر که در آن چهار نفر از نه فعلی دیوان عالی کشور خدمت کرده است از جمله رابرتز و برت Kavanaugh.

گریفیث با صدور بیانیه ای در اوایل این ماه گفت: هیچ فشار سیاسی قرار داده بود او را به ترک نیمکت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن