هنوز هم در لباس عروسی, لباس جدید عروس از اینور گروو هیتس آرام تصادف قربانی

راشل تیلور سفید پوشیده بود زمانی که او در گهواره قربانی تصادف در آغوش او یکشنبه گذشته اما نبود پرستار او فقط م

توسط NASERINEWS در 7 تیر 1399

راشل تیلور سفید پوشیده بود زمانی که او در گهواره قربانی تصادف در آغوش او یکشنبه گذشته اما نبود پرستار او فقط می خواهم به دست آورده از بتل دانشگاه. این بود که لباس عروسی خود را.

تیلور 22 و همسرش, کالوین, 23 بود فقط سمت چپ عروسی خود حدود 8:30 p. m. روز پدر و عنوان شد به شهر جدید خانه در اینور گروو هیتس, زمانی که آنها شاهد یک تصادف در خیابان پنجم پل بزرگراه میان ایالتی 494.

یک ماشین و یک ون سقوط کرده بود. در حالی که سرنشینان بودند مرتب سازی همه چیز را سیاه و سفید Chevy Tahoe آمد از طریق تقاطع و زد به وسایل نقلیه دیگر.

راشل تیلور, 22, از اینور گروو هیتس بود فقط سمت چپ عروسی خود را زمانی که او شاهد یک تصادف ماشین در خیابان پنجم پل بزرگراه میان ایالتی 494. شوهرش جامعی یک عکس از او کمک به قربانی. (حسن نیت ارائه میدهد از کالوین و تیلور)

یک زن تامارا پترسون شده بود ایستاده بین دو وسیله نقلیه زمانی که دوم سقوط اتفاق افتاده است. او فقط وارد صحنه شده به نام او که تا به حال شده است در یکی از اتومبیل.

"من تو را دیدم یک زن و شوهر از مردم کشیدن یک زن به سمت جاده" تیلور گفت. "من می توانم ببینم یک جای زخم در پای راست خود را. من فکر می کنم من او را دیدم استخوان در آن است."

هنوز هم در لباس عروسی, تیلور زد به زن و به او کمک کرد تا به کنار جاده که در آن او خود را برگزار نگه داشتن او را آرام تا زمانی که امدادگران وارد شده است.

تیلور شوهر جامعی یک عکس از خود و ارسال آن را در Facebook, تماس او را "من بشم عروس" و اضافه کرد که او برگزار شد پترسون که راه را برای حدود 15 دقیقه است.

در مدرسه پرستاری تیلور کار کرده بود با زنان در نیروی کار و یاد گرفته بود چند تکنیک های در مورد چگونه به نگه داشتن آنها را آرام.

"من فقط به او صحبت کرد. من گفت: "شما خیلی قوی است. شما خیلی شجاع من خیلی به شما افتخار,'" تیلور گفت.

هنگامی که امدادگران وارد, او توضیح داد: به پترسون آنچه آنها انجام می دهند به ترجمه های پزشکی خود را مختصر و اطمینان او را که او خوب خواهد بود.

"من فقط رفت به پرستار در حالت" او گفت:. "این به نظر می رسید بسیار طبیعی است. خیلی تعجب کردم. من همیشه فاقد اعتماد به نفس در مورد توانایی های پرستاری پس از آن به خوبی ببینید که در یک وضعیت که من می دانستم که چه باید بکنید."

پترسون قرار داده شد در آمبولانس و تیلور سمت چپ ایستاده در کنار جاده "احساس frazzled" و شگفت زده در چگونه غیر منتظره روز عروسی اش تبدیل شده بود.

این زن ادامه داد: به خانه خود را در سمت چپ و صبح روز بعد برای مونتانا که در آن آنها می خواهم به صرف ماه عسل خود را.

پترسون که دارای یک GoFundMe صفحه و در حال حاضر دوره نقاهت گفت WCCO "(تیلور) نگه داشته و من آرام. من او را دوست دارم به مرگ است."

تیلور گفته او اعتبارات خدا برای کمک به نگه داشتن او سرد است.

"کالوین و من در مورد آن صحبت کردیم. ما واقعا احساس می شد که ما در جای مناسب در زمان مناسب و باور ما این است که با توجه به خدا" او گفت:. این زن و شوهر در یک مسیحی اردوگاه در سال 2012 و هر دو فارغ التحصیل از بتل دانشگاه در آردن هیلز. "ما احساس می کنیم مثل خدا led دست من و صدای من."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن