کمک دولت کلید لامپ کم مصرف چوب بست به صورت مختصر 2020 فصل

به عنوان لامپ کم مصرف و لامپ کم مصرف بازیکنان' Association ادامه بحث اصلاح خود توافق دسته جمعی اجازه می دهد تا

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

به عنوان لامپ کم مصرف و لامپ کم مصرف بازیکنان' Association ادامه بحث اصلاح خود توافق دسته جمعی اجازه می دهد تا برای یک کوتاه فصل بودجه دولت باقی مانده است کلید به فوتبال در حال بازی در سال 2020 است.

و در حالی که کانادا میراث وزیر استیون guilbeault را از دست پیشنهاد چهارشنبه در مجلس عوام وجود ندارد لامپ کم مصرف-خاص کمک های مالی که از اتاوا — قبل از روشن بیانیه خود در رسانه های اجتماعی — یک منبع تصریح کرد در لیگ آخرین درخواست کمک مالی نهفته است با دولت های موجود و برنامه و بودجه در جریان است.

در اوایل این ماه, لامپ کم مصرف ارسال یک تجدید نظر مالی درخواست اتاوا برای حدود 42.5 میلیون دلار در کمک های اولیه. در ماه آوریل این خواسته دولت فدرال برای تا $150 میلیون دلار کمک در صورت لغو 2020 فصل با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

اما منبع دیگر گفت: پس از لامپ کم مصرف اولیه خاص-درخواست بودجه آن را کارگردانی شده توسط اتاوا به بررسی دیگر برنامه های موجود. در ماه ژوئن, لامپ کم مصرف, کمیسر سفت Ambrosie صحبت کرد قبل از انتاریو کمیته امور مالی. او همچنین یک شرکت صندلی حرفه ای ورزش شورای ایجاد شده توسط انتاریو وزیر ورزش لیزا MacLeod.

منابع اعطا شد گمنامی که نه لامپ کم مصرف و نه دولت نشان داده اند اطلاعات خود را از کمک های مالی بحث.

این لامپ کم مصرف آخرین درخواست خواهد شد به احتمال زیاد نیاز به همکاری از شش استان خود franchises در عمل. چرا که اتاوا در برخورد با لیگ ارائه از طریق بانک توسعه کسب و کار در کانادا (BDC) که یک آژانس فدرال بلکه یک تاج شرکت به این معنی که دولت فدرال نمی تواند دستور کمک مالی برای لامپ کم مصرف.

BDC است که در اصل یک بانک با وام معیار و لامپ کم مصرف بعید است که واجد شرایط آن زمان وضعیت مالی — Ambrosie اعلام کرده لیگ از دست داده و در مجموع بیش از 20 میلیون دلار در فصل گذشته. برای تضمین کمک های مالی — اصل وام — لیگ خواهد به احتمال زیاد نیاز به کبک, Ontario, Manitoba, Saskatchewan, Alberta و B. C. دولت به ارائه برخی از نوع تضمین در هر, کمک, چیزی یک منبع گفت که اتاوا در تلاش است برای کمک به تسهیل میکند.

اما که می تواند یک موضوع برای انتاریو است که در سه لیگ franchises — تورنتو و همیلتون و اتاوا. MacLeod اعلام کرده هیچ لامپ کم مصرف خاص در بودجه است که در جدول وجود دارد و بسیاری از بخش های دیگر در استان نیز نیاز به کمک.

اما در حالی که انتاریو بازی بیس بال از نظر مالی حمایت از لامپ کم مصرف در سال 2020 به پنج استان دیگر ساخته نشده و اظهارات مشابه. و اگر یک سناریو وجود دارد که در انتاریو تنها مخالف استانی/فدرال مذاکرات می تواند کمک به ایجاد شرایط وام خوش طعم تر.

روز شنبه, MP, Kevin واو (PC ساسکاتون-Grasswood) خواسته guilbeault را از دست در مجلس عوام اگر $42.5 میلیون دلار در کمک های دولت برای لامپ کم مصرف بود آینده. میراث وزیر نمی آیند و می گویند نه به طور مستقیم اما متوقف به خوبی از تضمین کمک های مالی.

"ما درک می کنیم که برای بسیاری از کانادایی ها ورزش حرفه ای است که یک جنبه از زندگی روزانه خود را و ما قطعا احترام است که" او گفت:. "از طریق ورزش و کانادا و دولت ما بودجه و برنامه های جوانان در سراسر کشور است.

"ورزش کانادا را فراهم می کند نیست بودجه برای سود مستقل لیگ و یا کسانی که در خارج از فوتبال کانادا دستور. ما را تشویق سازمان ها نیاز به کمک به صحبت کردن با موسسه مالی خود را و ببینید چه گزینه های در دسترس به آنها."

که باعث واو سابق روزنامه نگار ورزشی برای quip: "بنابراین من آن را پس از آن آقای صندلی, پاسخ, خواهد بود هیچ به لیگ فوتبال کانادا?"

بعد guilbeault را از دست توئیتر خود نوشت: "این اشتباه خواهد بود پس ما در واقع در بحث با #لامپ کم مصرف."

این لامپ کم مصرف و CFLPA ادامه به مذاکره اصلاحات به توافق دسته جمعی است که اجازه می دهد برای کوتاه فصل است. قبل از شروع مذاکرات در ماه گذشته لیگ برتر گزارش شد به مجموعه ای از یک مهلت پنج شنبه به اتخاذ سلامت-و-امنیت پروتکل های امن و قابل قبول بودجه فدرال و توافق نظر در فرمت CBA گذشته خود را در حال حاضر 2021 تاریخ انقضاء. این مهلت در حال حاضر مجموعه ای برای جمعه.

Ambrosie اعلام کرده اولین مختصر از مبارزات انتخاباتی آغاز خواهد شد سپتامبر است اما آن را لغو نجومی نیز ممکن است باقی می ماند.

روز دوشنبه لامپ کم مصرف اعلام کرد وینیپگ خواهد بود خود را hub شهر اگر یک سال 2020 فصل شد, برگزار می شود, در انتظار تصویب نهایی از Manitoba بهداشت عمومی و ایمنی مقامات. در حالی که گام به گام همراه با یک اصلاح CBA لازم است به صورت مختصر از فصل برای شروع واقعیت تلخ این است که دولت کمک های حیاتی برای لیگ در این زمینه این سال است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این درخواست جدید را پوشش می دهد هزینه های عملیاتی و حقوق بازیکن به صورت کوتاه در مبارزات انتخاباتی. این همچنین شامل یک حرف از حمایت از CFLPA.

اگر لامپ کم مصرف می تواند با قرار دادن خود در موقعیت به مرحله یک جزئی فصل که ترک دولت به عنوان تنها باقی مانده مانع به فوتبال در حال بازی. اساسا لیگ باید برای اولین بار نشان می دهد این استان آن را قادر به بازگشت به بازی با خیال راحت و به آنها یک دلیل جامد به گسترش هر گونه تضمین برای سرمایه گذاری.

این لامپ کم مصرف نامگذاری وینیپگ به عنوان آن توپی و مداوم CBA مذاکرات — که به طور آزمایشی برنامه ریزی شده به این نتیجه پنج شنبه — قسمت مهمی از تامین منابع مالی است. که به دلیل هزینه های مرتبط با هر دو باید ثابت به عنوان بخشی از روند درخواست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن