جام رایدر به تعویق افتاد تا 2021; رئیس جمهور جام را به عقب رانده

ست واو می داند که چگونه یک جام رایدر قرار است به نگاه و چگونه آن را باید صدا.در هفته اول خود را به عنوان مدیر

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

ست واو می داند که چگونه یک جام رایدر قرار است به نگاه و چگونه آن را باید صدا.

در هفته اول خود را به عنوان مدیر عامل در PGA آمریکا واو در 72 پا بالا جایگاه این سه راهی در Le Golf ملی در خارج از پاریس. پرچم بودند با تکان دادن. طرفداران آواز. بازیکنان در تلاش بودند برای پنهان کردن اعصاب خود را. این چیزی است که او انتظار دارد که برای جام رایدر در سوت زدن تنگه در ویسکانسین.

در سال آینده.

اجتناب ناپذیر واقعیت تبدیل شد, روز شنبه هنگامی که جام رایدر مقامات سپتامبر به تعویق افتاد مسابقات تا سال آینده با توجه به COVID-19 همه گیر ساخته شده است که آن را به طور فزاینده ای بعید بلندترین رویداد در گلف می تواند تماشاگر.

"یک جام رایدر با طرفداران است نه یک جام رایدر," واو گفت.

جام رایدر برنامه ریزی شده برای سپتامبر. 25-27 در سوت زدن تنگه در امتداد ساحل دریاچه میشیگان. چرا که از یک پیکربندی مجدد برنامه ایجاد شده توسط گلف در حال تعطیل به مدت سه ماه در این مسابقات شده اند برگزار شد و یک هفته پس از ایالات متحده باز است.

در حال حاضر, جام رایدر حرکت خواهد کرد به سپتامبر. 24-26, 2021 بار دوم در دو دهه گذشته آن به تعویق افتاد. در سپتامبر. 11 حملات تروریستی به رهبری 2001 مسابقات به تعویق افتاد دو هفته قبل از آنها مجموعه ای به بازی می شود.

واو سابق مدیر عامل دویچه بانک آمریکا نام آن را "پیچیده ترین معامله ای" از آنجا که بسیاری از قطعات متحرک.

تصمیم ميانگين اروپا را به خانه بعدی جام رایدر برای ایتالیا بوده است تحت فشار قرار دادند تا 2023. تور اروپایی رشد در جام رایدر درآمد.

و تاثیر آن بر PGA Tour که در حال حاضر از دست داده و میلیون ها نفر در این سال در حالی که تلاش برای نگه داشتن لغو مسابقات حلال. رئیس جمهور در جام حذفی در سال 2021 در بلدرچین توخالی در کارولینای شمالی بود, sellout در مهمان نوازی شرکت و آن را در حال حاضر می شود تحت فشار قرار دادند یک سال است.

بلدرچین توخالی به جای میزبان ولز فارگو قهرمانی بهار سال آینده و رویداد حرکت خواهد کرد به TPC پوتوماک در سال 2022 در طول جمهور فنجان سال است.

"این بسیار روشن است که هنگامی که ما به تنظیم مجدد برنامه وجود دارد چالش ها" PGA Tour کمیسر جی موناهان گفت. "آنها کاملا همه چیز را آنها می تواند به بازی جام رایدر و بازی آن را با طرفداران. هنگامی که آن را روشن است که چیزی بود که آنها قادر به انجام ما به جدول آمد و شد در مورد رسیدن به حق نتیجه برای بازیکنان و طرفداران است."

فرانکو Chimenti رئیس ایتالیایی فدراسیون گلف گفت: آسوشیتد پرس به تعویق می دهد رم بیشتر زمان برای آماده سازی مارکو سیمون گلف و باشگاه کشور.

"ما شده اند آماده (تا سال 2022) و در حال حاضر ما آماده شود توسط 2023," Chimenti گفت. "ما در مورد افتتاح این دوره است. ما اصلا مشکل دارند."

در میان مسائل ناشی از این بیماری همه گیر شد سفر با طرفداران اروپا که تا به حال به صرف یک ماه در قرنطینه — دو هفته هم آمدن و رفتن — به مدت سه روز از مسابقات است. محیط زیست در جام رایدر است که بر خلاف هر گونه دیگر در گلف با متمایز تن از تشویق از اروپایی ها و آمریکایی ها ساعت-توسط-ساعت تنش بیش از 28 مسابقات از باز کردن توپ را روی گوه شات جمعه صبح تا نهایی توپ بعد از ظهر یکشنبه.

"جام رایدر است منحصر به فرد در مورد طرفداران" واو گفت. "ما نمی خواهیم برای ساخت Lambeau Field, دریافت امیدوار است و پس از آن باید برای لغو شده است."

هیچ تضمینی وجود ندارد در حال حرکت آن را به عقب از یک سال خواهد هر چیزی را تغییر دهید. PGA Tour از سر خود برنامه یک ماه پیش است و نه مجاز تماشاگران برای حداقل هفت وقایع است. PGA قهرمانی در اوت. 6-9 در سان فرانسیسکو خواهد بود که برای اولین بار عمده بدون فن.

واو مطرح مفهوم لغو جام رایدر اگر coronavirus وضعیت تغییر نکرده توسط سپتامبر آینده هر چند او "شرط بندی در علم است."

آمریکایی ها که برنده آخرین جام رایدر در خاک خانه در سال 2016 تغییر مقدماتی خود را به دلیل سه ماه تعطیلی که اجازه استیو Stricker شش کاپیتان میدارد. با به تعویق افتادن ایالات متحده و تیم های اروپایی در حال بررسی معیارهای خود را. اروپا گفت: آن جام رایدر امتیاز به دست آورده از سپتامبر گذشته منجمد شده تا سال آینده.

از بازیکنان خواست همه همراه برای جام رایدر به تعویق افتاد اگر طرفداران نمی تواند وجود داشته باشد.

"این تصمیم به برنامه ریزی مجدد است درست انجام تحت شرایطی" Stricker گفت. "در پایان روز, ما می خواهیم به مرحله یک جام رایدر که رقیب خواهد شد بیش از همه رایدر فنجان در ایالت ویسکانسین و در حال حاضر ما باید از این فرصت به نمایش گذاشتن این رویداد به عنوان آن بود دیده می شود."

حرکت می کند هیچ چیز به سهولت شلوغ گلف برنامه برای 2021. بازی های المپیک تابستانی در حال حاضر به تعویق افتاده بودند با امید توکیو میزبان می تواند آنها را در تابستان آینده. گلف نیز سه فنجان در تقویم — واکر جام و کورتیس جام برای آماتور و Solheim جام در تور LPGA که برنامه ریزی شده است را به پایان برساند در روز کارگر در تابستان آینده در اینورنس باشگاه در تولیدو اوهایو.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

زمانی که جام رایدر به تعویق افتاد به دلیل 9-11 که منجر به Solheim جام در مینه سوتا و جام رایدر در انگلستان انجام شده در هفته متوالی در سال 2002. این Solheim جام حذفی و سپس نقل مکان کرد و به عدد سال. که نمی خواهد به نظر می رسد مورد این زمان.

LPGA کمیسر مایک Whan گفت: ممکن است که او نمی خواهد ناراحت جام رایدر رفتن به 2021 به عنوان طولانی به عنوان آن را نمی گذارد Solheim خرما.

"من فکر می کنم در این نقطه Solheim به اندازه کافی قوی است برای زنده ماندن این که آیا آن یک یا دو هفته قبل یا بعد از جام رایدر," Whan گفت: در آن زمان. "حتی اگر ما هرگز به فروش می رسد یکی دیگر از دلار یا یک چیز بیشتر مناسب است که آن را برای رفتن به خانه اجرا شود. من نمی خواهد انجام دهد که به آنها و دیگر آنهایی که به دنبال."

AP ورزشی نویسنده اندرو Dampf در رم کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن