قفل اتومبیل های خود را! سرقت خودرو های در COVID-19 pandemic - Mon, 25 مارس سال 2020 PST

لس آنجلس – coronavirus نکرده اند و به نوعی به صاحبان خودرو. با مردم بیشتر از همیشه ماندن در خانه برای کاهش گست

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

لس آنجلس – coronavirus نکرده اند و به نوعی به صاحبان خودرو.

با مردم بیشتر از همیشه ماندن در خانه برای کاهش گسترش COVID-19 خود خودروی سواری وانت کامیون ها و Suv ها پارک شده تنهایی در خیابان های ساخت آنها اهداف آسان برای فرصت طلب و دزد.

با وجود سکوت خیابان ها و تقریبا وجود ندارد, ترافیک, خودرو larcenies شات تا 63 درصد در نیویورک و نزدیک به 17 درصد در لس آنجلس از Jan. 1 تا اواسط ماه مه در مقایسه با همان آخرین دوره سال است.

و بسیاری دیگر از سازمان های اجرای قانون در سراسر ایالات متحده در حال گزارش افزایش سرقت خودرو و منازل به قصد سرقت خودرو حتی به عنوان جرم و جنایت خشونت آمیز کاهش یافته است به طور چشمگیری در سراسر کشور در coronavirus بیماری همه گیر. این یک ریسک پایین جرم و جنایت با یک برنامه به طور بالقوه پاداش بالا, پلیس می گویند به ویژه هنگامی که بسیاری از رانندگان ترک درهای خود را قفل یا کلید های خود را در داخل.

"شما نیز ممکن است قرار دادن یک برچسب بر روی پنجره ای که می گوید: "بیا به من چیزهای" گفت: یک برافروخته الکس Villanueva, the Los Angeles County sheriff.

در Austin, تگزاس, ماه گذشته, عظیم 72 درصد از 322 سرقت وسایل نقلیه خود را به حال کلید های در این نزدیکی هست. تعداد کل خودرو دزدی در مارس مشخصی در حدود 50% و منازل به قصد سرقت به وسایل نقلیه شد تا 2 درصد از آوریل 2019.

این ویروس ایجاد کرده است "طوفان کامل" گفت: پلیس آستین Sgt. کریس Vetrano یک سرپرست در 11-کارآگاه سرقت خودرو واحد است که به بررسی سرقت خودرو موارد است.

این عناصر که طوفان: رانندگان در خانه و یا چک کردن اتومبیل های خود را به طور منظم. از مدرسه تا نوجوانان در تلاش هستند تا شانس خود را. مجرمان از کار هستند و باید زمان بیشتری را بر روی دست خود را و یا نیاز به پول سریع برای حمایت از یک دارو عادت.

"شما می توانید در اینترنت امروزه و یاد بگیرند که چگونه برای شکستن به وسایل نقلیه فقط در جستجوی یوتیوب" Vetrano گفت.

(او باید بداند: کسی که شکست را به خود قفل شده است و فورد F-150 پیکاپ و کامیون و یکی از رایج ترین وسایل نقلیه به سرقت رفته حدود یک سال پیش.)

سالت لیک سیتی کارآگاه پلیس گرگ Wilking گفت: 22 درصد سنبله در منازل به قصد سرقت خودرو وجود دارد می تواند از چند جنایتکاران کار به سرعت در "ماشین prowls."

"این واقعا 10 ثانیه," او گفت:. "آنها صرف زمان زیادی را در ماشین خود را. آن را یک سر و صدا-و-گرفتن-و-go" گاهی اوقات در روز روشن.

Wilking نگرانی اعداد افزایش حفظ خواهد شد چرا که "مردم بیشتر از جان گذشته به عنوان زمان می رود."

در بالتیمور هر چند فشار برای کاهش این شهر در طول تاریخ تعداد وسیله نقلیه دزدی و سرقت به نظر می رسد. دزدی از خودرو سقوط 24 درصد و سرقت وسایل نقلیه کاهش یافته است 19 درصد از ژانویه تا مارس در مقایسه با همان آخرین دوره سال است.

سرهنگ ریچارد Worley ارشد از گشت زنی در بخش اعتبارات تهاجمی تلاش برای به یاد ساکنان برای قفل کردن اتومبیل های خود را, خود را کلید خانه و پارک در مناطق به خوبی روشن. در این مورد این بیماری همه گیر در واقع کمک پلیس:

ساکنان خانه کمتر رانندگی و نگه داشتن چشم در محله و افسران در حال حاضر زمان برای فعال گشت به دلیل تماس برای خدمات و جرم و جنایت خشونت آمیز کاهش یافته است. یک دزد بود که به تازگی دستگیر شده با 13 سرقت مبدل های کاتالیزوری در طول یک موتور خودرو را متوقف کند.

گاهی اوقات آن را فقط یک ماده از شانس. مانند لیندزی Eldridge " اداره جامعه توسعه هماهنگ کننده که در سمت چپ کلید خود را در ماشین خود را cupholder. او متوجه اشتباه خود را درست قبل از به خواب رفتن.

به عنوان Worley گفت: "او می توانست یک آمار است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن